LeilaS Skrevet 9. desember 2017 #61 Del Skrevet 9. desember 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun appelerer til sex for menn. Get over it. De er milliardærer fordi menn verden over runker og ser på bildene som jentene i familien legger ut på sosiale medier. Anonymkode: ce548...164 Skal vi liksom bli sjalue? 😅 get over your self. Det er ingen bragd at flere menn runker til bildene hennes. So what? Jeg får nok oppmerksomhet fra kjæresten min og det er nok for meg 😊 Sjalusikorte er virkelig brukt opp, så kom på med noe bedre mann Endret 9. desember 2017 av LeilaS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #62 Del Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, LeilaS skrev: Skal vi liksom bli sjalue? 😅 get over your self. Det er ingen bragd at flere menn runker til bildene hennes. So what? Jeg får nok oppmerksomhet fra kjæresten min og det er nok for meg 😊 Sjalusikorte er virkelig brukt opp, så kom på med noe bedre mann Hvorfor så sinna da og så mye hat mot ei dame som har oppnådd mere på 1 år enn normale mennesker klarer på et helt liv? Og ikke er hun et dårlig menneske heller. Det er ofte sånn at mange jenter blir provosert av jenter som har lyktes bra i livet og som får mye oppmerksomhet i media. Anonymkode: ce548...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #63 Del Skrevet 9. desember 2017 Dette er verdens vakreste kvinne Sarah Shahi Anonymkode: 96c92...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå