kubrak Skrevet 7. desember 2017 #41 Del Skrevet 7. desember 2017 vakreste? nope. Vakker? njæ... ikke spesielt. Alminnelig Sexy? Hun har jo ingrediensene. Hadde ikke dytta henne av meg for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. desember 2017 #42 Del Skrevet 7. desember 2017 Jeg synes hun er nydelig - operert eller ei, godt resultat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #43 Del Skrevet 7. desember 2017 Nja vet ikke helt. Alle bildene er jo retusjert og photoshoppet. Skulle likt å se henne 100 % usminket og bilde som ikke er photoshoppet. Anonymkode: ec6d4...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #44 Del Skrevet 7. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja vet ikke helt. Alle bildene er jo retusjert og photoshoppet. Skulle likt å se henne 100 % usminket og bilde som ikke er photoshoppet. Anonymkode: ec6d4...b10 Jeg skulle likt å se henne naken. I senga mi. Anonymkode: 8282f...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #45 Del Skrevet 7. desember 2017 Pen i ansiktet. Syns ikke hun er på nivå med Cheryl Cole og Margot Robbie utseendemessig, men ser hvorfor menn syns hun er "pulbar". Anonymkode: cc5e4...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 7. desember 2017 #46 Del Skrevet 7. desember 2017 Nei, overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #47 Del Skrevet 7. desember 2017 Anonymkode: 49b58...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #48 Del Skrevet 7. desember 2017 Jaja, hver sin smak.. denne dama her er vakker (i mine øyne i hvertfall.) Anonymkode: ad284...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #49 Del Skrevet 8. desember 2017 Er bare damer som skriker ikke vakker, fordi de vet at menn innerst inne drømmer om å pule ei sånn milfAnonymkode: ce548...164 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 8. desember 2017 #50 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg vet ikke, for jeg har ikke sett alle kvinner i verden. Må se dem først for å gi et klart svar. Men hun er pen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #51 Del Skrevet 8. desember 2017 Nei! Har møtt henne i virkeligheten og hun har ingen wow faktor.. Det du ser på Instagram reflekterer på ingen måte virkeligheten hun er kraftig photoshoppet. Hun har også hatt ørten operasjoner for å endre utseende sitt og har et helt glam-team rundt seg for at hun skal ta seg best mulig ut til en hver tid.. Skjønner ikke fascinasjonen ved henne.. Anonymkode: f8efd...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 8. desember 2017 #52 Del Skrevet 8. desember 2017 Syns hun har et pent ansikt, men det er det. Vakker syns jeg blir et sterkt adjektiv her, pen passer bedre. I det antrekket der syns jeg faktisk mest av alt at hun er vulgær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #53 Del Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, Olava skrev: Syns hun har et pent ansikt, men det er det. Vakker syns jeg blir et sterkt adjektiv her, pen passer bedre. I det antrekket der syns jeg faktisk mest av alt at hun er vulgær. Hun appelerer til sex for menn. Get over it. De er milliardærer fordi menn verden over runker og ser på bildene som jentene i familien legger ut på sosiale medier. Anonymkode: ce548...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #54 Del Skrevet 8. desember 2017 Not my cup of tea. Men de som sier hun er tjukk er sjuke i hue. Anonymkode: fe613...934 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #55 Del Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun appelerer til sex for menn. Get over it. De er milliardærer fordi menn verden over runker og ser på bildene som jentene i familien legger ut på sosiale medier. Anonymkode: ce548...164 Get over at ikke alle menn synes hun er den diggeste. Mange er way past puberty og en del bryr seg ikke nevneverdig. Anonymkode: fe613...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #56 Del Skrevet 8. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Get over at ikke alle menn synes hun er den diggeste. Mange er way past puberty og en del bryr seg ikke nevneverdig. Anonymkode: fe613...934 De har klart å bli milliardærer på utseendet sitt, så de fleste er ikke enig med deg innerst inne, men missunnelig. Er så lei folk som er missunnelig og janteloven i Norge. De har millioner av fans og får ikke gå i fred noen plass i verden uten gale fans. Det burde si nok likssom! Det skinner sånn gjennom sjalusi.. Anonymkode: ce548...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #57 Del Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De har klart å bli milliardærer på utseendet sitt, så de fleste er ikke enig med deg innerst inne, men missunnelig. Er så lei folk som er missunnelig og janteloven i Norge. De har millioner av fans og får ikke gå i fred noen plass i verden uten gale fans. Det burde si nok likssom! Det skinner sånn gjennom sjalusi.. Anonymkode: ce548...164 "Misunnelig". Det var sånn man sa om jenter på barneskolen. Men noen henger tydeligvis igjen. Måtte hun tjene penger på utseende og bli runka til, ikke alle bryr seg. Så du får bry deg for resten. Anonymkode: fe613...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 8. desember 2017 #58 Del Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun appelerer til sex for menn. Get over it. De er milliardærer fordi menn verden over runker og ser på bildene som jentene i familien legger ut på sosiale medier. Anonymkode: ce548...164 Skjønner ikke helt hva jeg skal «get over». Jeg har da ingenting imot hverken Kim eller familien hennes. De får holde på som de vil, de skader da ingen, og det fungerer tydeligvis strålende for dem. Jeg kommenterte at hun er vulgær fordi jeg syns hvordan man kler seg påvirker helhetsinntrykket til et menneske. En ellers vakker kvinne kan miste litt av den skjønnheten med en veldig vulgær stil, i mine øyne. Og det mener jeg var tilfellet her. Syns at Kim har en tendens til å kle seg vulgært, og det er synd, for hun er ellers en pen dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. desember 2017 #59 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. desember 2017 #60 Del Skrevet 9. desember 2017 Tråden er ryddet for kommentarer som omhandler kropp. /lillesky (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå