smashyy Skrevet 6. desember 2017 #21 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg hadde pult Kim K noe inn i granskuen. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #22 Del Skrevet 6. desember 2017 Hun er pen, men hun var absolutt ikke særlig vakker før alle operasjonene. Selv i den første sesongen av realityserien sin er hun mindre vakker enn hun er nå (har i alle fall fiksa på nesa enda mer siden da, pluss sikkert diverse annet) Så: Pen nå? Ja. Naturlig pen? Absolutt ikke. Anonymkode: 47c7a...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #23 Del Skrevet 6. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er pen, men hun var absolutt ikke særlig vakker før alle operasjonene. Selv i den første sesongen av realityserien sin er hun mindre vakker enn hun er nå (har i alle fall fiksa på nesa enda mer siden da, pluss sikkert diverse annet) Så: Pen nå? Ja. Naturlig pen? Absolutt ikke. Anonymkode: 47c7a...057 Synes hun var veldig pen før all plastikken. Stilen og sminken var helt forferdelig, men ser man barne- og ungdomsbilder av henne ser man at hun har utseendet med seg fra naturens side. Anonymkode: 9200c...620 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. desember 2017 #24 Del Skrevet 6. desember 2017 Så flere på bussen på vei til jobben i dag som jeg synes er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. desember 2017 #25 Del Skrevet 6. desember 2017 Nei. Dessuten, er jeg rimelig sikker på at verdens vakreste kvinne ikke finnes blant kjendisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #26 Del Skrevet 6. desember 2017 N - E - I !! Anonymkode: e8715...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 6. desember 2017 #27 Del Skrevet 6. desember 2017 1 hour ago, smashyy said: Jeg hadde pult Kim K noe inn i granskuen. Nydelig. Den ser jeg. Hun er mer sexy enn pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #28 Del Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, smashyy skrev: Jeg hadde pult Kim K noe inn i granskuen. Nydelig. Tenk om alle ballongene hennes sprekker! Anonymkode: 37d9a...621 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. desember 2017 #29 Del Skrevet 6. desember 2017 Hun er absolutt ikke stygg, men blir for mye plastikk og hun har jo operert og fikset på det meste nå. Jeg synes hun penere og mer sjarmerende før alle operasjonene . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #30 Del Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, foretrekker naturlige skjønnheter... Anonymkode: 956a6...aff Hun var veldig pen før alle inngrepene, også uten sminke. Det er bare å se på bilder av henne som yngre og mer naturlig. Anonymkode: 7f13a...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #31 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg syns hun er pen, men allikevel langt fra verdens vakreste. Faktisk også uenig med de som mener hun var penere før. Jeg er absolutt ikke for å fikse på utseendet, men jeg syns faktisk Kim ble mye penere av det, i motsetning til mange andre som bare blir fæle. Anonymkode: c00d5...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 6. desember 2017 #32 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg syns hun er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 6. desember 2017 #33 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Nei. Liker rumpa da. Endret 6. desember 2017 av Axl Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #34 Del Skrevet 6. desember 2017 14 minutter siden, smalls skrev: Hun er absolutt ikke stygg, men blir for mye plastikk og hun har jo operert og fikset på det meste nå. Jeg synes hun penere og mer sjarmerende før alle operasjonene . Hun er 2010-tallets Pamela. Anonymkode: e8715...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #35 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg synes hun var veldig pen rundt 2010-2011, den tiden hvor han hadde fikset bittelitt men ikke overdrevet noe. Nå kan jeg ikke komme over hvor falsk og plastikk hun faktisk ser ut. Kan ikke skjønne at hun har ødelagt seg såpass mye Anonymkode: d8d85...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2017 #36 Del Skrevet 7. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette verdens vakreste kvinne eller hva? Anonymkode: 26257...8f2 Verdens vakreste kvinne finnes ikke. Fordi det kommer an på øynene som ser. Dersom hun hadde levd et helt vanlig liv, jobbet på Burgerking og var lavtlønnet - hadde hun da vært verdens vakreste kvinne? Hun er gjerne en av verdens mes profilerte kvinner - det betyr ikke vakrest i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 7. desember 2017 #37 Del Skrevet 7. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette verdens vakreste kvinne eller hva? Anonymkode: 26257...8f2 Langt ifra. Fine pupper, men ellers ikke noe spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #38 Del Skrevet 7. desember 2017 4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Langt ifra. Fine pupper, men ellers ikke noe spesiell. De er implanterte. Anonymkode: 37d9a...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. desember 2017 #39 Del Skrevet 7. desember 2017 Hun er jo absolutt pen, men jeg ser penere hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 7. desember 2017 #40 Del Skrevet 7. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er implanterte. Anonymkode: 37d9a...621 Ja, sansynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå