AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har såå vondt under høyre bryst og særlig når jeg ligger eller ligger på magen! Og når jeg trykker under er det helt forferdelig. Hdde lungebetennelse, men det er mange uker siden nå og er helt frisk ellers. Noen som har en ide om hva det kan være? Jeg er dønn drittlet av å gå til legen nå, var der så mye for en tid tilbake. Men noen som har en liten anelse?... takk på forhånd Anonymkode: 45d7e...c2a
Minya Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Hadde det gjort vondt når du puster dypt inn, hoster eller nyser, ville jeg tippet muskelstrekk, men siden det bare gjør vondt under press, ville jeg tatt den ekstra turen til legen og fått sjekket det der.
Duff Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Kan være galleblæra. Jeg får ofte slike smerter noen timer etter middag.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Gallestein? Eller andre galle problemer? Galleblæren ligger rett der! Hvordan er smertene? Er det i forbindelse med matinntak? Anonymkode: d787c...dd3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Muskelstrekk eller bristet ribbein. Begge deler går over av seg selv Anonymkode: 90e8d...9c7
Stina234 Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 Gå til legen. Det er det eneste fornuftige
Blod Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Fremhevede innlegg