AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #21 Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk svigermor som felles bestevenn etter å ha sendt bare en snap og mottatt to.. Virker nesten tilfeldig hvem som havner der. Har også en såkalt bestevenn med "😊" som jeg ALDRI har sendt til, kun mottatt. Så den er jo i hvertfall feil, skulle da stått "😏". Mange er vel klar over at den funksjonen ikke helt stemmer? Anonymkode: 72c8c...bdd Håper det er at den ikke stemmer helt.. Har også fått den siste smilien der på noen som burde vært på bestevennlisten, og den med solbriller på uten at det ga helt mening. Det har roet seg hos meg nå, men når jeg så det så stakk det så dypt, for flere av de som er på bestevennlisten nå er en del sammen, tanker som "hva om de ler av meg" osv kom opp... Skal prøve å ikke bry meg og krysse fingrene for at snapchat ikke kommer tilbake med den at man faktisk kan se andres venner.. Anonymkode: f657f...a66
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #22 Skrevet 6. desember 2017 TS her, krisen er avverget. Klarte å få fjernet de jeg var mest redd for på bestevenner. Og vet dere hva, nå har jeg skråmunn på siden av et par av de. Jeg vet jo innerst inne at snapchat og sosiale medier generelt ikke betyr noe i den virkelige verden, men når jeg så det at jeg da og var "bestevennen" deres så gjorde det meg så glad. Det er merkelig og tragisk, men bare å vite at når de sender et bilde så kommer navnet mitt opp så høyt hos de, ga meg liksom litt selvtillit.. Anonymkode: f657f...a66
Daria Skrevet 6. desember 2017 #23 Skrevet 6. desember 2017 Har aldri tenkt over at disse bestevenngreiene var noe gjensidig? Trodde det bare var de jeg hadde sendt mest til - det endrer seg jo hele tiden uansett? Ignorance er tydeligvis bliss - samt at jeg takk og lov er voksen nok til å ikke være så opptatt av sånt. Jeg blir litt skremt av og til - særlig her inne - over hvor mye tid og krefter det tydeligvis er mulig å legge ned på å overanalysere egne og andres bevegelser i sosiale medier. Det kommer sjelden noe godt ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå