Gå til innhold

vondere i starten etter kiropraktor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått en veldig smerte øverst i ryggen etter markløft, men verst når jeg snur meg til siden, og klarer fint å gå og til og med løpe/trene. Men etter kiropraktoren i går er det nesten enda vondere i dag... vanlig at det blir vondt først før det blir bedre? hjelp

Anonymkode: 51287...18b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har vært til kiropraktor så er første dagen gjerne verst før det blir bedre. 

Det kommer og an på kiropraktoren da - noen klemmer kanskje litt for hardt. 

Anonymkode: 07f15...5d7

Skrevet

Jepp, det kan skje. Spesielt om kiropraktoren har klart å fått løst opp mye. Jeg hadde så vondt etter den ene gangen at jeg ikke klarte å gå på jobb. Måtte ha hjelp til å komme meg opp av sofaen/bytte stilling/på do osv. Aldri opplevd maken, men ein kunne få en såpass hissig reaksjon når de endelig klarer å løse opp

Anonymkode: 746bc...5a1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har vært til kiropraktor så er første dagen gjerne verst før det blir bedre. 

Det kommer og an på kiropraktoren da - noen klemmer kanskje litt for hardt. 

Anonymkode: 07f15...5d7

Godt å høre at det gjerne er vanlig :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, det kan skje. Spesielt om kiropraktoren har klart å fått løst opp mye. Jeg hadde så vondt etter den ene gangen at jeg ikke klarte å gå på jobb. Måtte ha hjelp til å komme meg opp av sofaen/bytte stilling/på do osv. Aldri opplevd maken, men ein kunne få en såpass hissig reaksjon når de endelig klarer å løse opp

Anonymkode: 746bc...5a1

Okei, tusen takk for at du delte din erfaring. Ble litt stressa nå! Men hvor fort ca gikk det før du merket bedring? :) 

Skrevet

Men så de vet hva de gjør, kiropraktorene? 

Skrevet

Jeg har gått til kiropraktorer der jeg havnet på krykket i flere måneder. Slik skal det ikke være. Folk skal ikke gå til kiropraktor uten mr eller røgnten. Du lar folk knekke og bøye på ryggen din i blinde? En stor risiko å ta etter min mening. 

Anonymkode: d08f5...197

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått til kiropraktorer der jeg havnet på krykket i flere måneder. Slik skal det ikke være. Folk skal ikke gå til kiropraktor uten mr eller røgnten. Du lar folk knekke og bøye på ryggen din i blinde? En stor risiko å ta etter min mening. 

Anonymkode: d08f5...197

Uff :( Høres ikke bra ut... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...