AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hei alle sammen.❤ Typen min fortalte at han hadde klødd litt på penis, og viste meg så ett utslett. Dette var noen røde prikker/kvise lignende på penishodet! Han sa han aldri hadde hatt dette før. Jeg har forsåvidt klødd litt jeg også etter siste samleie.. Noen som vet hva dette kan være eller har erfaring? Det værste er at jeg automatisk ble redd for at det var klamydia etter at jeg har lest så mye rart her han ble litt såret og roet meg litt og fortalte at det var bare å sjekke seg siden han visste det ikke var det. (Jeg er i overkant sjalu, men vi jobber med dette! 22 og 23 år) Anonymkode: eaa6b...e4e
FluffyJuggernaut Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Kom dere til legen. Det kan være mange ting, men lurt å få det sjekket ut. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Klamydia gir ikke utslett. Dette høres ut som kjønnsvorter eller mild herpes! Kom dere begge til lege med en gang å sjekk dere for alle kjønnssykdommer og gynekolog må se mens utslettet fortsatt er der! IKKE ha mer sex før dere har fått avklart hos lege hva dette er. Dra på helsestasjon med en gang hvor de tester for kjønnssykdommer! Anonymkode: 4def4...727
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Går det an hvis ingen av oss har vært utro da? .... Anonymkode: eaa6b...e4e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 Jeg klør veldig, og dette minner meg om sopp som jeg har hatt endel ganger før. Har keg kanslje smittet han med det? Anonymkode: eaa6b...e4e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Hvorfor bruke kropp og helse-kategorien når man kan bruke alle de andre? Anonymkode: 331f5...886 1
Konghung Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen.❤ Typen min fortalte at han hadde klødd litt på penis, og viste meg så ett utslett. Dette var noen røde prikker/kvise lignende på penishodet! Han sa han aldri hadde hatt dette før. Jeg har forsåvidt klødd litt jeg også etter siste samleie.. Noen som vet hva dette kan være eller har erfaring? Det værste er at jeg automatisk ble redd for at det var klamydia etter at jeg har lest så mye rart her han ble litt såret og roet meg litt og fortalte at det var bare å sjekke seg siden han visste det ikke var det. (Jeg er i overkant sjalu, men vi jobber med dette! 22 og 23 år) Anonymkode: eaa6b...e4e Dette er mest sannsynlig sopp, helt ufarlig! Men kommer dere til legen å få det behandlet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, Konghung skrev: Dette er mest sannsynlig sopp, helt ufarlig! Men kommer dere til legen å få det behandlet. Trodde ikke menn kunne få sopp? Anonymkode: 5072d...fde
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke menn kunne få sopp? Anonymkode: 5072d...fde Jo, men kan få sopp. Kom deg til legen eller bare kjøp en soppkur til deg og typen på apoteket. Anonymkode: 86e60...331
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Menn kan få sopp men man smitter ikke hverandre med sopp pga sex. Man får heller ikke utslett og sår av sopp. Dette er nok kjønnssykdom, og med tanke på at både herpes virus og kjønnsvortevirus kan ligge i dvale i flere måneder og år så er det fullt mulig å få utbrudd uten at noen har vært utro. Hvis du Google det så er det bare ekstrembilder å finne, milde varianter ser ikke sånn ut som bildene på nett og noen ganger kan det knapt være synlig så sjekk dere for kjnnssykdommer.. Anonymkode: 4def4...727
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Kjønnsvorter eller herpes. Det kan ligge i kroppen leeeenge før det bryter ut, så det er ikke nødvendigvis utroskap i bildet. Bare ta dere en legetime så finner dere ut av hva det er Anonymkode: 5c8f1...22d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå