Gå til innhold

TRÅDEN for oss som hater mensen!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mensen er virkelig ikke noe gøy. Man våkner opp med masse blod i trusa, og tenker: "Ånei, ikke igjen". Videre føler man seg slapp, at man har en foss i buksa og noen ganger gjør det så vondt at man ikke greier å fungere. 

Hvordan har dere det under mensen? 

Anonymkode: d9c9b...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. jeg satser på at det ikke finnes en sjel på denne jord som synes at det er gøy med mensen.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Endelig en tråd jeg kan delta i! JEG hater mensen også!

Skrevet

Altså, hvem liker mensen?!??! :raven:

Av alle de mest idiotiske tingene som jeg har lest her inne så kjenner jeg at dette provoserer mest..

For hvem liker mensen? Alle hater vel mensen? Jeg nekter å tro at det finnes noen som liker mens!!

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
5 minutter siden, Forundret.. said:

Altså, hvem liker mensen?!??! :raven:

Av alle de mest idiotiske tingene som jeg har lest her inne så kjenner jeg at dette provoserer mest..

For hvem liker mensen? Alle hater vel mensen? Jeg nekter å tro at det finnes noen som liker mens!!

Forundrer meg ikke om du har rett. Ville blitt overrasket om noen sa "Yes! Nå er den her igjen!".

Skrevet

Jeg kjenner en fyr som har åpenhjertig fetisj... :haar:

• Liker 1
Skrevet

Jeg jubler når tante rød kommer 🙊 da vet jeg at jeg er på sikre sida 🤗 åsså er det den uka jeg får lov å være gretten å sur osv 😋

Hilsen mamma til 2 ✌

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg kjenner en fyr som har åpenhjertig fetisj... :haar:

:kvalm:

Jeg nekter å tro det!

Skrevet (endret)

Jeg hater den også. Min er svært uregelmessig, derfor kan jeg aldri vite når jeg får den. Har noen det som meg?

Endret av Supernova17
Skrevet
Akkurat nå, Forundret.. skrev:

:kvalm:

Jeg nekter å tro det!

Tja. Han har blogga og lagt ut på sosiale medier, og jeg kjenner dama, så jo, ja. Det er sant. 

#NotWithHim

Skrevet
1 minutt siden, Annonym91 skrev:

Jeg jubler når tante rød kommer 🙊 da vet jeg at jeg er på sikre sida 🤗 åsså er det den uka jeg får lov å være gretten å sur osv 😋

Hilsen mamma til 2 ✌

Men det er vel ikke selve menstruasjonspplevelsen du jubler over?

Skrevet

Jeg både hater og elsker den. 

Hater den fordi den ofte kommer når jeg minst trenger det, når det passer dårligst, og jeg merker ikke alltid når den kommer, får av og til så vondt at jeg er kvalm og svimmel..

Jeg elsker den fordi det er en indikator på at alt er som det skal med kroppen min. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Tja. Han har blogga og lagt ut på sosiale medier, og jeg kjenner dama, så jo, ja. Det er sant. 

#NotWithHim

Eeeew!! Æsj! 

Skrevet
6 timer siden, Forundret.. skrev:

Men det er vel ikke selve menstruasjonspplevelsen du jubler over?

Nei nei, men at den kommer :) da vet jeg at jeg ikke er gravid å at kroppen er som den skal være :)

Skrevet
6 timer siden, Supernova17 skrev:

Jeg hater den også. Min er svært uregelmessig, derfor kan jeg aldri vite når jeg får den. Har noen det som meg?

Jepp.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mensen er virkelig ikke noe gøy. Man våkner opp med masse blod i trusa, og tenker: "Ånei, ikke igjen". Videre føler man seg slapp, at man har en foss i buksa og noen ganger gjør det så vondt at man ikke greier å fungere. 

Hvordan har dere det under mensen? 

Nei det er ikke gøy. Men så er det nå engang slik at vi kvinner får som regel mensen en gang i måneden. Men hvorfor svartmale? Har du ikke kontroll på når den kommer sånn ca? Jeg lever som normalt også når jeg har mensen. Kan ikke si jeg merker særlig mye til det. Bytter tamponger og tar et par ibux hvis jeg har smerter. Foruten om det tenker jeg egentlig ikke over at jeg har mensen... Og sånn har jeg egentlig vært siden jeg fikk den som 11-åring. 

Men såklart, graver du deg ned og fokuserer på at du har mensen og at det er så jøvlig så sier det seg selv at det blir jævlig....

Anonymkode: c6f92...024

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke gøy. Men så er det nå engang slik at vi kvinner får som regel mensen en gang i måneden. Men hvorfor svartmale? Har du ikke kontroll på når den kommer sånn ca? Jeg lever som normalt også når jeg har mensen. Kan ikke si jeg merker særlig mye til det. Bytter tamponger og tar et par ibux hvis jeg har smerter. Foruten om det tenker jeg egentlig ikke over at jeg har mensen... Og sånn har jeg egentlig vært siden jeg fikk den som 11-åring. 

Men såklart, graver du deg ned og fokuserer på at du har mensen og at det er så jøvlig så sier det seg selv at det blir jævlig....

Anonymkode: c6f92...024

Man skulle tro det var unødvendig å mate deg med t-skje, men dette er altså ting du som voksen kvinne burde vite: 

Ikke alle vet når mensen kommer og enkelte kan ha den oftere/lengre enn folk flest. 

Ikke alle kan leve som normalt når de har mensen. 

Noen merker det definitivt alltid når de har mensen. 

Noen kan ikke bruke tamponger, og dessuten er ikke tamponger, selv ikke i kombinasjon med nattbind, nok. 

For mange er ikke «et par ibux» nok mot smertene. 

Noen er nødt til å tenke på mensen sin hele tida fordi den er et logistisk helvete. 

Du skulle prøvd å ha kraftig mens og skikkelige menssmerter en gang, så skal jeg love deg at du hadde slutta å drite deg ut med «grave seg ned» og «fokusere på at det er så jævlig» etterpå. 

Anonymkode: 2160c...091

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hater det jeg også...selv om jeg blør minimalt (har spiral). Men etter å ha sovet tre timer i natt siden jeg har ligget og vridd meg i store smerter mesteparten av tiden...såå :sur:  Selve mensen skjlle keg klart meg fint med, ikke at det er gøy da, men de smertene, de forferdelige (har endometriose).

Anonymkode: 73ea7...9c2

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater det jeg også...selv om jeg blør minimalt (har spiral). Men etter å ha sovet tre timer i natt siden jeg har ligget og vridd meg i store smerter mesteparten av tiden...såå :sur:  Selve mensen skjlle keg klart meg fint med, ikke at det er gøy da, men de smertene, de forferdelige (har endometriose).

Anonymkode: 73ea7...9c2

Uff, ja, har hørt at de med endometriose har sterkere smerter enn andre. Det er ikke noe greit😰

Skrevet

Haten den også, men får det sjelden nå (blødninger) siden jeg går på cerazette. Tror ikke jeg vil slutte med den 😂

Anonymkode: e8d87...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...