#Lioness Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Jeg har gått ned en del i vekt (13 kg) på ca. seks måneder. Jeg er fornøyd med det, men nå er selvbildet og selvsikkerheten verre enn noen gang. Dette skyldes aller mest at puppene mine forsvant helt plutselig! Puppene mine var det eneste jeg var fornøyd med.. Nå sitter jeg igjen med et par små og slappe bryster. Jeg kunne vært fornøyd med resten av kroppen, men jeg har mistet gleden totalt på grunn av overnevnte. Jeg antar at dette har skjedd flere grunnet vektnedgang, ønsker tilbakemeldinger om deres erfaringer. Går det an å få de tilbake med trening eller litt vektøkning, har dere tatt silikon eller har dere klart å bli glad i puppene deres igjen på tross av at de har blitt mindre?
jabx Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Det er vel naturlig at det skjer, siden pupper i stor grad består av fett. For å fylle dem ut igjen må det fett til, eller kunstig innlegg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Når man går ned i vekt så går man jo ned overalt, så det er jo selvfølgelig en ulempe for puppene. Det er jo ikke så mye annet å gjøre enn det jabx nevner - enten gå opp i vekt igjen eller legge deg under kniven og fylle de kunstig. Anonymkode: 45ffe...48b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Eller gjøre som Lene Alexandra og bare stramme dem opp uten å fylle i noe nytt. Anonymkode: e9c9d...833
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå