AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 På fredag hadde jeg en fæl opplevelse. Helt uten videre, helt uventet, mistet jeg kontrollen fullstendig. Hyperventilerte, vondt i brystet og trodde oppriktig at nå får jeg hjerteinfarkt. Ble svimmel og følte meg helt borte, ute av meg selv og etter hvert som intensiteten tenkte jeg at nå besvimer jeg - eller til og med at jeg dør. Det hele var veldig skremmende. Da dette skjedde var jeg med kjæresten, som ble så bekymret at han spurte om han skulle ringe ambulansen. Det ble det ikke noe av, og han prøvde sitt beste for å roe meg ned. Isteden for å la ham støtte meg, satte jeg frustrasjonen min over situasjonen på kjæresten. Samme dag hadde det nemlig vært noe uenighet mellom kjæresten og meg. Ingen store greier, og for så vidt heller ikke noe uvanlig. Der og da skyldte jeg på kjæresten for opplevelsen. Nå i ettertid ser jeg jo at det jeg vil tro var panikkangst skjedde uten noen grunn, og i hvert fall ikke pga. kjæresten som jeg elsker over alt på jord. Jeg har vært noen år i psykiatrien og blitt diagnostisert med bla. depresjon og angst. Men jeg har aldri opplevd dette før, iallfall ikke så intenst. Jeg sluttet i behandling hos DPS da jeg flyttet for å studere, så nå har jeg ingen å snakke om dette om. Slik jeg har forstått det er det uansett ikke så mye å gjøre med panikkangst? Jeg er nå veldig redd for å oppleve det samme igjen og klarer ikke slutte å tenke på hendelsen og alt det dumme jeg fikk meg selv til å si til kjæresten mens jeg hyperventilerte. Noen her som har erfaringer med panikkangst? Kan jeg ta dette opp med legen min eller blir det for hysterisk? Anonymkode: e9101...1d4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Gå til legen din, du. Anonymkode: 845b4...fbe
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til legen din, du. Anonymkode: 845b4...fbe Jeg har bestilt time, men den er noe frem i tid. Må da kunne spørre her inne også. Anonymkode: e9101...1d4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt time, men den er noe frem i tid. Må da kunne spørre her inne også. Anonymkode: e9101...1d4 Var ikke ment sånn at du ikke får lov å spørre her, men ingen her kan med sikkerhet fortelle hva du har. Ut fra innlegget høres det ut som om du har hatt et panikk/angstanfall. Håper du får hjelpen du trenger Anonymkode: 845b4...fbe
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ikke ment sånn at du ikke får lov å spørre her, men ingen her kan med sikkerhet fortelle hva du har. Ut fra innlegget høres det ut som om du har hatt et panikk/angstanfall. Håper du får hjelpen du trenger Anonymkode: 845b4...fbe Takk. Anonymkode: e9101...1d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå