Gå til innhold

Hvorfor hyller/fordømmer vi?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For en tid tilbake kom det en deltaker i programmet "farmen" som vil vise sin vrede og motstand mot det religiøse innslaget i serien. Det beste argumentet hun kunne komme med var å ta av seg på overkroppen å komme stormende? 

Hva er det vi hyller når vi hyller de som blotter seg for å prøve og få frem sitt standpunkt, i stede for å argumentere for det? 

Endret av #Kvitre
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål og det fortjener en debatt. Problemet er vel at innlegget neppe hører inn under 'Seksualitet'. 

Anonymkode: ad0a3...5bb

Gjest Alterego666
Skrevet

"Farmen" er vel laget av ekshibisjonister for kikkere. Jeg mener svaret ligger i spørsmålet. 

Også enig i at dette hører hjemme i annen forumgruppe.

Skrevet

Jeg ser jeg må presisere litt mer hva poenget var her. Det dreier seg fint lite om "farmen" brukte den hendelsen som et eksempel https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-brak---dette-strippeshowet-hadde-gjort-seg-bedre-pa-en-bar-i-oslo/68820115

Utover det har jeg ikke noe spesiell kjennskap til livet på "farmen"

Det jeg setter spørsmålstegn til er hvorfor kle av seg for å vise sin motstand til en bestemt sak? 

Det er jo tross alt ikke første gangen enkeltpersoner å grupper av personer bruker kropp som virkemiddel for å tiltrekke seg oppmerksomhet. 

Men hvilken type oppmerksomhet er det en tiltrekker seg? 

Vi kommer vel ikke så langt med å slenge pupper i ansiktet på de vi ikke måtte like standpunktet til enten det er religion elle kroppspress, sexpress eller andre saker  en vil vise sin motstand mot? 

Det eneste man får ut av det er vel utløp for sin trang til ekshibisjonisme. 

Så om innlegget/diskusjonen dreier seg mer om "sosial omgang" eller om bruk av kropp og sex som virkemiddel kan sikkert diskuteres i en annen tråd/forum kategori. Men nå er den her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...