AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #21 Skrevet 7. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hørt noe fra ham. På en måte føler jeg for å i det minste avslutte det ordentlig, selv om det kanskje egentlig er unødvendig? Plager meg litt at det bare skal svirre bort i ingenting etter såpass lang tid. TS Anonymkode: 7dc88...1c4 Forstår at du ønsker en slags forklaring når du har investert i denne mannen for en periode. Om du ikke hører fra han i løpet av et par uker, kan du vel egentlig skrive til han at du tar gjerne den praten dere hadde blitt enige om. Anonymkode: daebb...47e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #22 Skrevet 7. januar 2018 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med han og spurt om dere kunne tatt en prat. Og så vært helt ærlig og spurt om hvordan ståa mellom dere er. Det er faktisk greit å få en skikkelig avslutning i stedet for å gå i lange tider og håpe på at det skal skje noe.... Anonymkode: 90687...d9b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #23 Skrevet 5. februar 2018 On 07/01/2018 at 11:09 AM, AnonymBruker said: Jeg har ikke hørt noe fra ham. På en måte føler jeg for å i det minste avslutte det ordentlig, selv om det kanskje egentlig er unødvendig? Plager meg litt at det bare skal svirre bort i ingenting etter såpass lang tid. TS Anonymkode: 7dc88...1c4 Det ble slutt? Anonymkode: 820e7...0c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå