Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har VELDIG lave jernnivåer... noe som gjør meg veldig trøtt og sliten. Tar jerntilskudd. Men idet siste har jeg opplevd andre bivirkninger som jeg mistenker kan komme av det, men er usikker.

Jeg har mistet mensen, får typ «kjerringstøt» lignende følelse i hele kroppen når jeg går, hodepine så fort jeg rører på meg, stiv og vond nakke (klarer ikke se til høyre og bøye hodet framover) 

Vil også informere om at jeg nå også er veldig forkjølet så jeg har EN hoven mandel som gjør det vondt og svelge. Og hoster stadig opp hvite klumper(tonsil stones?)

hva kommer alt dette av? Har legetime om 5 dager, men tenkte å høre om noen har noen erfaringer med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fastlegen din og be om en hastetime I DAG, eller møt opp på legevakta asap (ikke ta nei til svar!). Med de symptomene du beskriver, og i tillegg har lave jernnivåer (og da vanskeligere for å bekjempe en infeksjon), høres det absolutt ut som du har en kraftig infeksjon og trenger antibiotika eller annen behandling! Dette er ikke bivirkninger av jerntilskudd.

Ta vare på deg selv, og god bedring! :)

Skrevet

Gått ned i vekt? Gå til legen du i dag.

Anonymkode: af08f...3a8

Skrevet

Når ble du stiv i nakken? Er det snakk om at det er smertefullt å bøye nakken mot brystet, eller er det fysisk umulig?

Ring fastlege nå i dag og fortell at du er forkjølet (feber?), smerter i kroppen og stiv i nakken. Da får du time med en gang. 

Anonymkode: 85804...5d1

Skrevet

Takk for svar dere! 

jeg har ingen feber i pannen men koker på halsen? Utenom de andre symptomene mine føler jeg meg i fin form påenmåte... så vil ikke være unødig til bry om dere skjønner. Det er sikkert mange som tenker slik, og burde sikkert dratt til legen Idag...men ja hadde liksom håpet at det skulle gå over av seg selv

Skrevet (endret)

Du kan ringe til legevakten. Nakke som du ikke kan bøye fremover eller til siden kan tyde på hjernehinnebetennelse eller noe. Klarer du ikke å sette haken ned mot brystet? 

Du bør ringe og forklare symptomene dine, alle symptomer. Er ganske sikker på at du blir bedt om å dra til legevakten. 

Endret av missmcbeal
Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Blod, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...