Gå til innhold

Rød strek under brystet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått en lang, rød strek under brystet som følger brystets form. Det er kun på den ene siden. Det klør ikke, og går ikke bort etter et par dager uten bh. Det ser nesten ut som om jeg har operert brystet.

hva kan det være?

Anonymkode: db12f...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For stram bh?

Anonymkode: 3aa2e...867

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For stram bh?

Anonymkode: 3aa2e...867

Det ville vel gått bort etter flere dager uten. Det er heller ikke merker på det andre brystet.

men takk for svar!

Ts

Skrevet

Jeg får ofte sånn pga litt heng i brystene, er pga det er varmt og klamt. Kan bli sopp hvis man ikke får litt luft der innimellom. 

Anonymkode: 4d2a6...c77

Skrevet

Stram bh tenker jeg. Husk at for mange (De fleste?)  Er brystene litt forskjellige i størrelse. Jeg ville  kjøpt ny bh som passer til den største og så lagt innlegg i den andre. 

Og  . . De fleste menn legger ikke merke til at det er forskjell , eller de bryr seg ikke 😉

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ofte sånn pga litt heng i brystene, er pga det er varmt og klamt. Kan bli sopp hvis man ikke får litt luft der innimellom. 

Anonymkode: 4d2a6...c77

Takk. Får følge med. 

Skrevet
5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Stram bh tenker jeg. Husk at for mange (De fleste?)  Er brystene litt forskjellige i størrelse. Jeg ville  kjøpt ny bh som passer til den største og så lagt innlegg i den andre. 

Og  . . De fleste menn legger ikke merke til at det er forskjell , eller de bryr seg ikke 😉

Nei jeg tror ikke det er bhn når alle andre evnt merker forsvinner etter en halvtime. Brystene mine er heller ikke i forskjellige størrelser, og streken er der om jeg bruker bh, sportbh eller ingenting  

Ts. 

Skrevet

Det kan være sopp. Hvis du mener at det røde partiet er under selve brystet (og ikke nedenfor). Forsøk å smøre med canesten morgen og kveld og se om det blir bedre. 

Anonymkode: 0267e...095

Skrevet

Tja, jeg fikk en permanent såvidt synlig strek under brystet mest sannsynlig pga BH-en som var feil. Har heldigvis små pupper så jeg har droppet BH i over et år, men det er der altså fortsatt. Tenker det er dette det dreier seg om for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...