AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 I september fikk jeg soppinfeksjon etter endt menstruasjon, canesten virket ikke,fikk diflucan og ble bedre, ved neste mens igjen var det på nytt kløe, og da tok legen prøve, og d viste seg å være sopp, fikk en diflucan og ble god. Har i dag fått mensen, og kjenner d klør..... 😑 Er d normalt å få soppinfeksjon hver gang jeg har mensen, har ikke vært plaget med det før,? Hilsen godt voksen dame på 44 år ☺️ Anonymkode: 815e3...7eb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Høres ut som du reagerer (utvikler sopp) av produkter du bruker. Bruker du tampong? De gir svært ofte sopp. Samme med syntetiske bind. Mine problemer forsvant nesten på dagen når jeg startet med menskopp og tøybind! Hva bruker du? Anonymkode: abd74...2cf
Ulla Ullsokk Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 Jeg får det hvis jeg stresser eller spiser mye sukker, må ha et ganske strengt kosthold for å holde det unna. En venninne av meg var veldig plaget en periode, så sa hun opp jobben, som hun mislikte, og da gikk det over.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du reagerer (utvikler sopp) av produkter du bruker. Bruker du tampong? De gir svært ofte sopp. Samme med syntetiske bind. Mine problemer forsvant nesten på dagen når jeg startet med menskopp og tøybind! Hva bruker du? Anonymkode: abd74...2cf Hei ☺️ Bruker ikke tamponger, og får det før mensen setter ordentlig igang, ☺️ Anonymkode: 815e3...7eb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 43 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg får det hvis jeg stresser eller spiser mye sukker, må ha et ganske strengt kosthold for å holde det unna. En venninne av meg var veldig plaget en periode, så sa hun opp jobben, som hun mislikte, og da gikk det over. Har spist mye sukker i helga, mulig det er årsaken 🤣🤣 Anonymkode: 815e3...7eb
HederaHelix Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Sukker er djevelen selv! Og bad i badekar er lillebroren til djevelen har jeg også erfart. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: I september fikk jeg soppinfeksjon etter endt menstruasjon, canesten virket ikke,fikk diflucan og ble bedre, ved neste mens igjen var det på nytt kløe, og da tok legen prøve, og d viste seg å være sopp, fikk en diflucan og ble god. Har i dag fått mensen, og kjenner d klør..... 😑 Er d normalt å få soppinfeksjon hver gang jeg har mensen, har ikke vært plaget med det før,? Hilsen godt voksen dame på 44 år ☺️ Anonymkode: 815e3...7eb Det er ikke normalt å få soppinfeksjon så ofte. Undersøkte legen deg for underliggende sykdom som diabetes? En annen mulighet kan være fall i hormoner fordi du nærmer deg overgangsaldere. Snakk med legen din. Anonymkode: a4849...085
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke normalt å få soppinfeksjon så ofte. Undersøkte legen deg for underliggende sykdom som diabetes? En annen mulighet kan være fall i hormoner fordi du nærmer deg overgangsaldere. Snakk med legen din. Anonymkode: a4849...085 Har ikke diabetes, men har nok litt trøbbel med hormon, veldig uregelmessig mens, kan gå alt fra 18 dager til 40 dager mellom mens 😊 Anonymkode: 815e3...7eb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ☺️ Bruker ikke tamponger, og får det før mensen setter ordentlig igang, ☺️ Anonymkode: 815e3...7eb Skjønner. Sukker kan jo også som mange skriver, gi soppinfeksjon. Får du sjokoladecravings eller noe når mensen nærmer seg? Anonymkode: abd74...2cf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Sukker kan jo også som mange skriver, gi soppinfeksjon. Får du sjokoladecravings eller noe når mensen nærmer seg? Anonymkode: abd74...2cf Ja veldig sugen på søtt🤣 Anonymkode: 815e3...7eb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Ph'en endrer seg ved mens, og noen kvinner får lett soppinfeksjon rundt tid for mensen. Anonymkode: 37b29...0a1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #12 Skrevet 6. desember 2017 Det er en myte at sukker gir sopp i skjeden. Uff, at folk skal sitte i fora og gjengi slike myter. Anonymkode: 440eb...ca1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå