Gå til innhold

Lekte med trusene til en venninne av dama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold med dama mi i over 3 år nå og jeg elsker henne veldig og jeg kan ikke se for meg et liv uten henne. Men hun har en venninne som er faen ta så sexy hun er enhvers mann seksuelle fantasi "alle" menn som har sett hun glemmer henne ikke. Jeg og dama var på vorspiel hos denne venninna hennes på fredag og når jeg skulle pisse så fikk jeg synet på et par truser som lå i skittentøyskurven på badet hennes, Og jeg klarte ikke å dy meg jeg tok en av hennes mange sexy truser luktet på dem og det luktet bare så godt før jeg begynte og slikke trusa jeg ble bare sprenghard dro frem penisen og begynte å runke med en av hennes truser festet rundt wieneren mens jeg luktet og slikket på en annen av trusene hennes det tok ikke lang tid før jeg sprutet ut over hele golvet på badet hennes og trusa ble vit, Etterpå så tenkte jeg hva faen? og ryddet fortest mulig opp på badet hennes før jeg la tilbake den trusa som jeg hadde ansiktet mens den trusa som jeg sprutet på tok jeg med meg ut fra badet og gravde ned i søppelposen hennes. Jeg vet at det høres "litt" pervo ut, Men jeg tenker hva hvis hun opptager det ? og hvis hun forteller det til dama mi ? 

Anonymkode: c1f96...d3e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf

Anonymkode: f153e...9f5

• Liker 43
Skrevet

Drømmemann 😍

:klovn:

Anonymkode: 615be...37a

• Liker 9
Skrevet

Hadde blitt forbanna hvis noen hadde gjort det med trusene mine. Spesielt hvis det var en skikkelig fin truse som ble kasta. Truser er faen så dyrt.

Anonymkode: 35377...203

• Liker 38
Skrevet

Lag den erotiske novellen din litt lenger og send den til Cupido.

Anonymkode: 44cf1...292

• Liker 28
Gjest gjestvest
Skrevet

" litt " pervo er en underdrivelse. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt forbanna hvis noen hadde gjort det med trusene mine. Spesielt hvis det var en skikkelig fin truse som ble kasta. Truser er faen så dyrt.

Ja, Jeg vet at enkelte truser kan være dyre. Men det som jeg har noia på er hvis hun skulle finne den trusa i søppelposen..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag den erotiske novellen din litt lenger og send den til Cupido.

Anonymkode: 44cf1...292

Denne historien er ikke ment som en erotisk novelle, Men hva skal jeg gjøre hvis hun skulle finne den trusa som lå/ligger i søppelposen og hvis hun skulle fortelle det til dama mi.

• Liker 2
Skrevet

Flaks for deg at det er typen hennes som har brukt de trusene. Han liker nemlig å kle seg i dameklær når ingen ser. 

Anonymkode: a4842...2ee

• Liker 25
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flaks for deg at det er typen hennes som har brukt de trusene. Han liker nemlig å kle seg i dameklær når ingen ser. 

Hun er singel..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne historien er ikke ment som en erotisk novelle, Men hva skal jeg gjøre hvis hun skulle finne den trusa som lå/ligger i søppelposen og hvis hun skulle fortelle det til dama mi.

Nei: hva ser du for deg at du skal gjøre da, Ts? :ler: 

Anonymkode: 71951...946

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er BH-er som er dyrt, da!

Redigert: Ehhh ... vennligst ikke spør hvordan jeg vet det. :ninja:

Endret av Overrasket
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei: hva ser du for deg at du skal gjøre da, Ts? :ler: 

Anonymkode: 71951...946

Spille uskyldig og komme med så gode bortforklaringer som mulig.. Men ærlig talt hun venninna til dama er bare farlig sexy.

Skrevet

Ditt problem er at du skriver en erotisk novelle istedenfor å komme med et problem.

• Liker 4
Skrevet

Hun sa ingenting da hun oppdaga det rett etterpå, men hun la trusene i frysen, slik at hun kan spare spermen din til den dagen hun vil ha baby. 

• Liker 19
Gjest DuVetHvem
Skrevet

Du er ikke den eneste som liker lukten av brukte truser. Men til neste gang anbefaler jeg deg å dra frem Instagram profilen hennes og ha litt mer visuell stimuli også, sånn at du får en bedre opplevelse. 

Skrevet

OK, og neste gang du skal ut blant folk så ta med deg hjernen din, kanskje? Og den gode gamle folkeskikken. Man roter ikke i andre folk sine skittentøyskurver. Langt mindre resten av storyen. 

Anonymkode: 04503...a45

• Liker 17
Skrevet

Dette er dessverre ikke et så usannsynlig scenario, selv om historien til TS er oppdiktet. 

Dere damer må slutte og la de brukte trusene deres ligge og slenge helt åpent i skittentøyskurver. Derre må begynne å behandle de brukte trusene som de verdigjenstandene de er. Skaff en safe og legg de der etter bruk.

• Liker 7
Skrevet

Skrev du ikke eksagt den samme historien her inne i fjor også...... Boooring..... Kan virkelig ikke se for meg at noen på ekte er så nasty og uskikka. Kvalmt både handlingen fysisk og moralsk sett ikke minst. Hva faen så sjukt nasty at en gjest sniffer på trusene sine, og så sjukt lavmål å sniffe på andres truser når du har dame sjøl 

Anonymkode: 97970...11e

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...