Gå til innhold

Sukkerfri Hamar julebrus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man finner sukkerfri julebrus fra Hamar i Trondheim? Helst de store flaskene. Jeg har sett i flere butikker, men alle har gått tom. 

Anonymkode: dd713...722

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, ser ut som de er tomme for det her jeg bor og dessverre.

Anonymkode: 141cd...2a5

Skrevet

De har sagt at de laga mye mer i år enn i fjor, så de kan da ikke være tomme fra leverandør allerede? 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har sagt at de laga mye mer i år enn i fjor, så de kan da ikke være tomme fra leverandør allerede? 

Er fortsatt den vanlige julebrusen i butikken. Er den sukkerfrie som ser ut til å være utsolgt. Og siden den var ny i år, så kan det hende de ikke lagde så mye av den.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fortsatt den vanlige julebrusen i butikken. Er den sukkerfrie som ser ut til å være utsolgt. Og siden den var ny i år, så kan det hende de ikke lagde så mye av den.

De hadde den sukkerfrie i fjor også, men da kun på glassflaske. Og i fjor gikk de tok for den sukkerfrie midt i desember, og i år sa de da at de skulle produsere mye mer av denne sånn at det ble nok til hele desember. Men ser kanskje ikke ut til at de har laga nok likevel. 

• Liker 3
Skrevet

tomt fra leverandør...

Anonymkode: 6b90b...2ef

Skrevet

Så typisk. Sånn går det når de begynner å selge julebrus i oktober :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Her jeg bor har de bare på coop extra. Husker i fjor da den ble utsolgt FØR desember her

Anonymkode: e7736...c7b

Skrevet

Fant den på meny i oktober. Gikk ikke mange ukene før det var helt tomt.

Anonymkode: 34c6a...453

Skrevet

Her har de på begge Coop Extra. 

Anonymkode: 3f879...1b7

Skrevet

De selger dem på Rema1000 eller Kiwi i Grimstad. Husker ikke om det er de store eller små, men har sett en del av dem (og planlegger innkjøp nærmere jul, så håper det er noen igjen).

Kjøpte en god del av dem i fjor. Hater sukkerbrus så ble utrolig glad da jeg fant sukkerfri julebrus.g

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...