Gå til innhold

Kvinner foretrekker stor penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2016/dec/05/women-large-penis-size-study

"Researchers from the University of California and the University of New Mexico provided women with 33 different-sized 3D penis models made of rigid, odorless, blue plastic (they were blue “to minimize racial skin-color cues”) to choose from. In total, 75 women, ages 18 to 65, took part in the study.

When asked to select the model which represented their preferred penis size in a long-term partner, the average response was 6.3 inches (16cm) in length and 4.8 inches (12.2cm) around. For a one-time sexual experience, the average plastic penis the women chose was slightly larger – 6.4 inches (16.3 cm) long and 5.0 inches (12.7cm) in circumference."

16.3 i snitt når det kommer til one night stands-preferanser altså og 16cm i snitt for langtidspartner... Dere kan bare drite i å komme med det gamle tullet om at dere ikke vil ha for store peniser. Dere skal alltid leke så prektige og fine, politisk korrekt mumbojumbo for å fornekte at dere egentlig er sizequeens. Det blir raskt frekk baksnakking om gutten hvis han kun har 12-14cm. 

Sladring om størrelsen på kafè til de andre sladrevenninnene, facebookmeldinger, etc er ikke uvanlige. Dere jenter sladrer ofte til venninnene om intime detaljer hos gutten.

Det skal også nevnes at bak gjennomsnittstallene kan det selvsagt skjule seg enda høyere tall for enkeltindivider. 

Anonymkode: 6e013...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma tråden nå igjen...

16cm lang er normalt og 12.5cm omkrets er ganske tynt. Så de vil tydeligvis ha mindre peniser.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger skal dere ta opp dette?
JA! Noen kvinner foretrekker større, NOEN kvinner foretrekker mindre, NOEN kvinner foretrekker midt på.
VI ER ALLE FORSKJELLIGE! VI ER INDIVIDER! 

Dessuten er det jo mannfolk selv som sier at TYKKELSEN er viktigst, ikke lengden, så hvorfor henger du deg plutselig opp i lengden ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som er den største idioten av vedkommende som starter disse trådene og de 2-3 som alltid svarer i dem..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, isw said:

Jeg vet ikke hvem som er den største idioten av vedkommende som starter disse trådene og de 2-3 som alltid svarer i dem..

Hvorfor svarer du?

Anonymkode: 9cb59...db9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! På nytt igjen? JA STOR PENIS ER BEST. Hvor mange ganger må dere høre det før dere får det inn? :lillesky2:

Anonymkode: 9e77f...3ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja enig i at 12 cm er tynt! Det er jo umulig å dømme følelsen ut fra en 3D animasjon så tipper damene i denne undersøkelsen må ha bomma på øyemålet. Gi dem en dildo og de ville sagt at de foretrakk en større enn 12 cm figur/penis altså. Er nå hva jeg tror! 

Anonymkode: 9e77f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, unnskyld meg altså... Men når man må velge mellom blå plastikkpeniser blir det strengt tatt litt overfladisk. Sier seg selv at man driter i omkrets og lengde om man finner noen man elsker.

Anonymkode: 9c92b...f17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Må nok bare innse at jeg og venninnene mine er unormale, for vi snakker ikke om sånt. Jeg er heldigvis helt normal mtp størrelsepreferanser da! Synes medium til stor er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Haha! På nytt igjen? JA STOR PENIS ER BEST. Hvor mange ganger må dere høre det før dere får det inn? :lillesky2:

Anonymkode: 9e77f...3ee

 

2 hours ago, DuVetHvem said:

Ikke lytt til hva de sier, se på hva de gjør

Vi trenger jo egentlig ikke å svare i slike tråder. Mennene gjør det for oss. De kjenner oss tydeligvis bedre enn vi kjenner oss selv.

Og svarer vi noe annet enn disse mennene mener å vite så lyver vi. :roll:

Anonymkode: 9cb59...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra tilsvarende målinger i disse landene så liker kvinner relativt store peniser. Faktisk et helt standardavvik større.

Så det undersøkelsen viser er at størrelsen betyr noe. Nå er det slik at kvinner ønsker å ha en partner med visse egenskaper, men de fleste må leve med gjennomsnitts Ola. Så naturen er brutal, gapet mellom liv og drømmer er der. 

Anonymkode: fe40b...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, en slik studie tar jo ikke med alle de andre tusen tingene som gjør at man tenner - menneskelige og situasjonsbetingede faktorer. Blikk, gange, sjarm, humor, lukt, promille, forholdsstatus, følelsesmessig tilstand, stemning, situasjon osv. osv. i det uendelige. Løsrevet sier jo ikke denne utvelgelsen av peniser noe annet enn at forskerne som har kommet på og designa studien sannsynligvis er menn... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke litt flaut å bruke livet på å tenke på pikk, TS?

Anonymkode: 1ea6d...b2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst enn myte det der, med at en del menn tenker med feil hode.

En del menn tenker helt klart på feil hode. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt flaut å bruke livet på å tenke på pikk, TS?

Anonymkode: 1ea6d...b2f

Jeg antar at det ikke er så lett å føle seg seksuell underlegen. Helt fjernt for kvinner og menn med store peniser, jeg forstår det. 

Anonymkode: 8b723...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...