Gå til innhold

Dobbeldating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt to stykker som jeg vil bli kjent med, har aldri dobbeldatet før. Spørsmålet er om jeg skal fortelle dem at jeg dater to stykker? Eller er det normalt å holde på sånn før man er eksklusive?

Anonymkode: d65d9...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt to stykker som jeg vil bli kjent med, har aldri dobbeldatet før. Spørsmålet er om jeg skal fortelle dem at jeg dater to stykker? Eller er det normalt å holde på sånn før man er eksklusive?

Anonymkode: d65d9...c87

Det at man er eksklusive betyr jo at man ikke ligger med andre. Så sånn sett går man vel i sirkel om man spør om det er normalt å holde på sånn før man er eksklusive.  Spørsmålet burde vel heller være når det normalt forventes at man er ekslusive og jeg ville sagt at jeg forventer at en som ligger med meg i en datingsetting ikke ligger med andre. Så man er ekslusive med en gang man begynner å ligge med hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt to stykker som jeg vil bli kjent med, har aldri dobbeldatet før. Spørsmålet er om jeg skal fortelle dem at jeg dater to stykker? Eller er det normalt å holde på sånn før man er eksklusive?

Anonymkode: d65d9...c87

Som mann,ville jeg foretrukket å vite det.Da har mannen i alle fall en mulighet til å ta et valg selv,om dette fortsatt er av intr.Ingen menn liker vel å være en av flere menn,og mange menn ville gått hadde de hørt dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, potetstappe skrev:

Det at man er eksklusive betyr jo at man ikke ligger med andre. Så sånn sett går man vel i sirkel om man spør om det er normalt å holde på sånn før man er eksklusive.  Spørsmålet burde vel heller være når det normalt forventes at man er ekslusive og jeg ville sagt at jeg forventer at en som ligger med meg i en datingsetting ikke ligger med andre. Så man er ekslusive med en gang man begynner å ligge med hverandre. 

det er ikke snakk om sex, har ikke kommet dit enda, har møtt dem 1 gang (fra tinder)

 

Anonymkode: d65d9...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.12.2017 den 10.31, RoH skrev:

Hvordan hadde du synes det var at du ble vurdert som en av 145 kandidater. 

Det var to, ikke 145 :roll:

Anonymkode: 58202...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, si det til begge du dater. Om du er av den oppfatning av at det er helt greit og har ingenting å skjule, så er det vel ikke noe problemer med å si det? Alle går inn i dette dating-helvetet med ulike forventninger, og da er det viktig at de som ikke tar dating så seriøst er helt åpne om det. Da slipper man at noen blir såret.

Anonymkode: dc51a...742

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til begge og at du har en konkurranse mellom dem gående. Så lar du dem tilfeldigvis møte hverandre fordi du har dobbeltbooket dem til en kaffedate. (med vilje) Den som oppfører seg best og tar utfordringen på strak arm (altså dere drikke kaffe alle tre) og fikser biffen er den du burde velge ;) 

Anonymkode: f35c1...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.12.2017 at 10:23 AM, AnonymBruker said:

Jeg har møtt to stykker som jeg vil bli kjent med, har aldri dobbeldatet før. Spørsmålet er om jeg skal fortelle dem at jeg dater to stykker? Eller er det normalt å holde på sånn før man er eksklusive?

Anonymkode: d65d9...c87

Nei, det trenger du ikke. Det har ikke de noe krav på. Man er ikke eksklusiv før man er eksklusiv.

Helt normalt, ja.

Anonymkode: fca77...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å si noe med mindre de spør (noe som vanligvis ikke skjer før man er litt mer kjent).. 

Ikke ligg med begge da, det er litt ufint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brydd meg etter en tinderdate, hvis det blir noe mer fast med begge to burde du kanskje ta et valg etterhvert men. 

Anonymkode: cd26a...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...