AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Er så mange oppskrifter ute på nett....har du ei god å anbefale? Anonymkode: c2fd9...86f
sunshine-t Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Jeg er veldig godt fornøyd med mine http://toneskaker.com/2015/12/21/en-ny-sort-i-julebaksten-mmm/
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 2 timer siden, sunshine-t skrev: Jeg er veldig godt fornøyd med mine http://toneskaker.com/2015/12/21/en-ny-sort-i-julebaksten-mmm/ De ser veldig gode ut, men det likner da ikke på brune pinner? Anonymkode: ba3d6...830
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ser veldig gode ut, men det likner da ikke på brune pinner? Anonymkode: ba3d6...830 Her ser det ut som du stekt de for lite. Og de ser ikke ut som de skal. Anonymkode: fae81...3d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her ser det ut som du stekt de for lite. Og de ser ikke ut som de skal. Anonymkode: fae81...3d0 Jeg snakket ikke (bare) om utseendet, jeg snakket om oppskriften også. Den mangler f.eks. sirup og natron, og har omtrent halvparten så mye sukker (i forhold til resten) som andre oppskrifter jeg har sett. Jeg kan ikke skjønne hvordan de kan få "karamellsmaken" som er typisk for brune pinner. Men godt er det garantert! Sukker, smør og kanel kan liksom ikke slå feil. Anonymkode: ba3d6...830
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Nok en oppskrift på en blogg som ikke holder mål.... kan ikke folk skjerpe seg litt før de klikker POST-knappen. Anonymkode: fae81...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Jeg har forresten ikke en "egen" oppskrift, men denne ser bra ut. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nok en oppskrift på en blogg som ikke holder mål.... kan ikke folk skjerpe seg litt før de klikker POST-knappen. Anonymkode: fae81...3d0 Det var da voldsomt. Jeg kan ikke se at det er noe som helst ved oppskriften som skulle tilsi at bloggen eller oppskriften ikke "holder mål". Anonymkode: ba3d6...830 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forresten ikke en "egen" oppskrift, men denne ser bra ut. Det var da voldsomt. Jeg kan ikke se at det er noe som helst ved oppskriften som skulle tilsi at bloggen eller oppskriften ikke "holder mål". Anonymkode: ba3d6...830 Den mangler to ganske ess. ingredienser. Sirup for karamellsmaken og natron for sprøheten. Anonymkode: fae81...3d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 De er heller ikke skåret opp slik man skal. Har aldri sett brune pinner som ser ut sånn...... da må det være lov og påpeke at dette ikke er en riktig oppskrift. Anonymkode: fae81...3d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Husk at det skal være mørk sirup i brune pinner. Ikke lys sirup, men mørk Anonymkode: 5cdfb...938
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk at det skal være mørk sirup i brune pinner. Ikke lys sirup, men mørk Anonymkode: 5cdfb...938 Du kan bruke begge deler. Anonymkode: fae81...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bruke begge deler. Anonymkode: fae81...3d0 Nei. Sirupen skal være mørk. Det skal brukes mye kanel, og stengene skal skråskjæres. Anonymkode: 5cdfb...938
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Sirupen skal være mørk. Det skal brukes mye kanel, og stengene skal skråskjæres. Anonymkode: 5cdfb...938 Du tar feil ang. sirupen men jeg orker ikke diskutere med deg. Anonymkode: fae81...3d0
sunshine-t Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nok en oppskrift på en blogg som ikke holder mål.... kan ikke folk skjerpe seg litt før de klikker POST-knappen. Anonymkode: fae81...3d0 Nå er det da engangs sånn at det kan være flere navn på samme ting. F.eks brune pinner/kanelpinner. Men jeg ønsker deg en riktig så fin kveld videre og håper at du kommer i litt bedre humør etterhvert. Det er tross alt jul snart 1
John_Felipe Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Er så mange oppskrifter ute på nett....har du ei god å anbefale? Anonymkode: c2fd9...86f http://www.detsoteliv.no/oppskrift/brune-pinner Brukt denne i over 10 år og er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 10 timer siden, sunshine-t skrev: Nå er det da engangs sånn at det kan være flere navn på samme ting. F.eks brune pinner/kanelpinner. Men jeg ønsker deg en riktig så fin kveld videre og håper at du kommer i litt bedre humør etterhvert. Det er tross alt jul snart Brune pinner er navnet på en spesiell type småkaker. Her har bloggeren ikke laget det folk kaller brune pinner, men laget sin egen tulleoppskrift, som godt kan hende er god, men det er altså ikke brune pinner. Man kan ikke putte pepper i berlinerkransdeig og kalle det pepperkaker... Anonymkode: d5dba...7a1
sunshine-t Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brune pinner er navnet på en spesiell type småkaker. Her har bloggeren ikke laget det folk kaller brune pinner, men laget sin egen tulleoppskrift, som godt kan hende er god, men det er altså ikke brune pinner. Man kan ikke putte pepper i berlinerkransdeig og kalle det pepperkaker... Anonymkode: d5dba...7a1 1. Det er ikke jeg som har laget den. Min datter fikk den på skolen for 8 år siden. 2. Jeg er ikke interessert i å kuppe tråden videre for TS. Så ønsker deg en fin dag videre 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #18 Skrevet 5. desember 2017 7 timer siden, sunshine-t skrev: 1. Det er ikke jeg som har laget den. Min datter fikk den på skolen for 8 år siden. Da synes jeg du skal kalle den for noe annet for dette er IKKE brune pinner og de som forsøker oppskriften og kanskje har smakte kakene før slik de skal være vil bli ganske så skuffet. Anonymkode: fae81...3d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå