Gå til innhold

Sexdate med overvektig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er satt i en litt lei knipe. Har en stund hatt en dialog med en dame på en slags sjekkeside. Samtalen har hele tiden hatt en seksuell karakter og vi har gjort avtale om  å treffes for litt kos. Så forteller hun meg nå rett før vi skal treffes at hun veier 130 kg... Og da kjenner jeg at jeg sliter litt. Noen kilo for mye er helt i orden, men nå snakker vi om relativt kraftig fedme. Jeg beklager om jeg støter noen (og det er jo også mange som liker store damer), men dette er for meg fullstendig avtennende og det er ikke snakk om å utøve sex av noen slag med henne. Jeg mener også egentlig at hun må være klar over sin kraftige overvekt og derfor gjøre evt partnere oppmerksom på det. 

Så hva gjør jeg? Drar en hvit løgn om at jeg ikke kan likevel? Eller bør jeg så skånsomt som mulig forklare årsaken til tilbaketrekkingen? Hvordan ville dere damer helst blitt informert? 

Anonymkode: e500b...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

130 kg er veldig mye, ja. 

Ganske kinkig den der, men jeg tror jeg hadde vært ærlig på den og sagt på en så pen måte som mulig at du ikke ser noen mulighet for at du ønsker å møte henne fordi hun er for stor for dine preferanser. 

Og ja, hun burde nok sagt noe om overvekten sin før dere omtrent står klar til å gå ut døra. Neste gang du chatter med noen anbefaler jeg bilder i forkant. 

Anonymkode: c6b97...6ff

• Liker 9
Skrevet

Dette er jo ganske betydningsfult tenker jeg.. dere skal møtes for noe så overfladisk som sex, og da har utseendet faktisk ganske mye å si. Helt innafor å avlyse, men du må nesten se an hvordan denne personen er, om du tenker om sannheten vil såre kraftig eller om det er greit å heller bare dra en hvit løgn... er jo kjipt om dere møtes og du ikke klarer å gjennomføre fordi du ikke finner henne attraktivt..det er jo skikkelig ydmykende for henne. Jeg personlig foretrekker sannheten fra dem jeg bryr meg om.. likevel så har hun jo unnlatt å fortelle noe som er så essensielt, så du kan jo bare si rett ut at det er en dealbreaker. 

Anonymkode: d6458...5fd

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenker også at hun burde sagt fra om dette litt før, eller du burde vært føre var og spurt hvordan hun ser ut eller spurt etter å utveksle bilder. 

Men nå som hun har fortalt det, og på det tidspunktet hun har fortalt det: rett før dere skal møtes så høres det ut som en sånn "åneiånei, nå må jeg bare fortelle ham at jeg er så tjukk, så får det bære eller briste", og kjenner jeg meg selv tenker jeg at det da kommer med en enorm usikkerhet. "HVA OM HAN AVVISER MEG". Og det skal du selvsagt gjøre, du har jo ikke sex med noen du ikke tenner på. Men jeg ville gjort det på en hyggelig måte, da hun (og det baserer jeg på HANDLINGEN hennes, det å unnlate å opplyse om det før sånn rett i siste liten) gjerne kan bli såret av dette. 

Kanskje du kan si helt enkelt at for deg er så mye overvekt en dealbreaker, men at det er mye bedre at hun er ærlig om overvekten sin først som sist neste gang hun møter noen på nett, for det er mer enn nok menn som vil ligge med henne uansett. At hun skal være seg selv fullt og helt og ikke holde det tilbake, og at selv om du ikke er interessert så er det andre som er det og det er de hun bør gå for i utgangspunktet. Eller noe sånt. 

For JA, det er mer enn nok menn som vil ligge med kvinner selv om de er 130 kg, uten at det er pityfucks. 

Skrevet

Jeg antar at du har sett bilder av henne før? Så kom 130 kg som noe sjokk?

Anonymkode: 37991...a97

• Liker 1
Skrevet

Enig med @Rainstorm

Ikke kom med en dårlig unnskyldning, så dum er hun ikke! Det  er faktisk en ærlig sak synes 130 er for mye, men du trenger ikke være kjip.

• Liker 9
Skrevet

Herregud, Så veikt. Her er det bare å brette opp ermene å gjøre jobben. Se på det som en erobring. Ingenting bør være uprøvd for et ekte, virilt mannfolk med en sunn libido.

Anonymkode: 4ed89...fd0

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at du har sett bilder av henne før? Så kom 130 kg som noe sjokk?

Anonymkode: 37991...a97

Nei, faktisk ikke. Jeg var vel ikke helt presis når jeg skrev 'sexdate'. Vi skulle møtes over en kopp kaffe og ta det derfra, men intensjonen var hele tiden å være intime dersom kjemien var der.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, Så veikt. Her er det bare å brette opp ermene å gjøre jobben. Se på det som en erobring. Ingenting bør være uprøvd for et ekte, virilt mannfolk med en sunn libido.

Anonymkode: 4ed89...fd0

;)

Skrevet

130 kg er ganske mye, ja, så jeg stusser jo litt på at du ikke har sett det på ansiktet hennes (regner med at dere har utvekslet bilder av ansiktene deres, om ikke av kroppene). Når det er sagt så må jeg si meg enig med de her som sier at du bør være ærlig med henne, men på en skånsom måte. Du skal absolutt ikke tvinge deg selv til å ligge med noen du ikke vil ligge med, det blir helt feil både for deg selv og for henne, men å komme med en dårlig unnskyldning blir nok lett gjennomskuelig i en sånn situasjon, så... ja, ærlighet varer nok lengst her! Nå er jeg ikke sånn voldsomt stor (ca 1.65 høy, 70 kg), men jeg ble selv avvist av samme grunn en gang for to-tre år siden, og det stakk godt i selvtilliten, men samtidig satte jeg pris på at han var ærlig (og det på en ordentlig måte). Lykke til! :)

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, vscare skrev:

130 kg er ganske mye, ja, så jeg stusser jo litt på at du ikke har sett det på ansiktet hennes (regner med at dere har utvekslet bilder av ansiktene deres, om ikke av kroppene). Når det er sagt så må jeg si meg enig med de her som sier at du bør være ærlig med henne, men på en skånsom måte. Du skal absolutt ikke tvinge deg selv til å ligge med noen du ikke vil ligge med, det blir helt feil både for deg selv og for henne, men å komme med en dårlig unnskyldning blir nok lett gjennomskuelig i en sånn situasjon, så... ja, ærlighet varer nok lengst her! Nå er jeg ikke sånn voldsomt stor (ca 1.65 høy, 70 kg), men jeg ble selv avvist av samme grunn en gang for to-tre år siden, og det stakk godt i selvtilliten, men samtidig satte jeg pris på at han var ærlig (og det på en ordentlig måte). Lykke til! :)

Jeg har ikke sett bilde av henne. Som jeg poengterte over her så skulle vi møtes anonymt for en kaffe med tanke på å gå videre.

Jeg er enig med deg og de andre her om at jeg bør være ærlig her. Kanskje ikke brutalt ærlig, men høflig ærlig. Hun virker oppegående og det kan umulig komme som en overraskelse at jeg fikk betenkeligheter. Men jeg synes litt synd på henne. Hun har kanskje utsatt det så lenge hun kunne og levd i håpet...

• Liker 1
Skrevet

Her syntes jeg du bør trå varsomt. Om dette i utgangspunktet bare er et sextreff, så syntes jeg ikke det er noen vits i å være såkalt "brutalt ærlig". Vekt er sårt for mange, det er ingen vits i å såre, hun vet nok uansett at hun er stor selv, så det er ingen vits i å gni det inn. Beklager men jeg syntes nåtidens "snakke rett fra levra" holdning for mange er mer en unnskyldning for å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Ikke at dette gjelder deg i dette tilfellet, men det er faktisk ingen vits i å være ærlig om alle i samtlige situasjoner, det har jo uansett ingen videre betydning hvis dere uansett ikke skal treffer hverandre. 

En måte å gjøre dette på, er f. eks. å dra en hvit løgn om at du har truffet noen du ser for deg som partner, dvs. mer enn et sextreff. De fleste oppegående mennesker vil forstå at man ønsker å prioritere noen som er aktuell som partner over et rent sextreff.

Anonymkode: bbfd3...7b2

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, vscare skrev:

Syntes man er drittsekk om man er "brutalt ærlig" uansett om man er kvinne eller mann. Man trenger faktisk ikke alltid å trekke frem grunnen til at man likevel ikke ønsker en tilfeldig sexpartner, det er faktisk lov å trekke seg, enten det gjelder at man har truffet en som kan bli seriøs partner, overtid på jobb eller noe annet. Man kan gi grunnen hvis man gir en for åpenbar hvit løgn og vedkommende insisterer hardt på å få vite den egentlige grunnen, men man kan da vise dannelse og ikke gjør det før man eventuelt får et spørsmål om det. 

Anonymkode: bbfd3...7b2

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Hadde du bedt om å utveksle bilder, hadde du unngått dette. Det er en ærlig sak å ikke gå til sengs med noen man ikke tenner på, og velt kan være en av mangge årsaker. Her er det det gjensidig undersøkelses- og opplysningsplikt for å unngånslike situasjoner. Dette bør være like (lite) pinlig for deg deg som henne.

Men, men. Møt henne, ta den kaffen og se om det er en tenning. Er det ikke, er det en ærlig sak. Kanskje blir det klaff, kanskje blir det ikke, og kanskje går du derfra med en ny platonisk venn som setter pris på ærligheten din ansikt til ansikt. Lykke til.

Skrevet
2 timer siden, rubic90 skrev:

du trenger ikke beklage for noe som helst. det er ikke ditt problem av mange kg kvinenr eller kvinenr generelt er hårsåre og blir krenket av alt mulig. 130 kg kvinner er sykelig overvekt og ikke attraktivt. bare til å dumpe. hun sa det rett før dere skulle møttes i tro om at du kanskje skulle møtte henne allikavell . glemmesak. trenger ikke dra en hvit løgn. bare si det er uaktuelt. 130 kg er sinnsykt mye. si at du ikke tenner på så overvektige mennesker og at det ikke kommer til å funke, takk for meg

Det tviler jeg på at hun gjorde. Da hadde hun vel heller latt være å si på forhånd hva hun veide. 

Og når det gjelder vekten er 130 kg mye, men noen bærer en sånn vekt fantastisk bra, andre gjør det ikke.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er satt i en litt lei knipe. Har en stund hatt en dialog med en dame på en slags sjekkeside. Samtalen har hele tiden hatt en seksuell karakter og vi har gjort avtale om  å treffes for litt kos. Så forteller hun meg nå rett før vi skal treffes at hun veier 130 kg... Og da kjenner jeg at jeg sliter litt. Noen kilo for mye er helt i orden, men nå snakker vi om relativt kraftig fedme. Jeg beklager om jeg støter noen (og det er jo også mange som liker store damer), men dette er for meg fullstendig avtennende og det er ikke snakk om å utøve sex av noen slag med henne. Jeg mener også egentlig at hun må være klar over sin kraftige overvekt og derfor gjøre evt partnere oppmerksom på det. 

Så hva gjør jeg? Drar en hvit løgn om at jeg ikke kan likevel? Eller bør jeg så skånsomt som mulig forklare årsaken til tilbaketrekkingen? Hvordan ville dere damer helst blitt informert? 

Hahaha, jeg bare tullet med deg, kan du skjønne. Jeg veier ca. 70 velplasserte kilo. Det skal godt gjøres om du klarer å knipe i noe flesk. :ler:

Anonymkode: c0edb...f7c

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke at du trenger å gi henne noen grunn. Er man ikke interessert så er man ikke interessert. Si at du har funnet noen andre å ha sex med og ikke vil ligge med to på samme tid. 

Unødvendig å påpeke vekten hennes, det er frekt, og hun skjønner selv at det er derfor uten at du skal trenge å påpeke det for henne.

Hvis jeg mister interessen for eller avviser en mann pga liten pikk så sier jeg jo ikke at "nei du har så liten pikk så jeg vil ikke allikevel", da sier jeg jo heller at jeg fikk vondt i hodet eller later som jeg sovner, eller sier at jeg ikke har tid til å møtes igjen. 

Man kan vise hensyn og ikke være en doucebag i trynet til folk. 

Anonymkode: bb2cd...41e

• Liker 5
Skrevet

Dere har avtalt å møtes for en kaffe, for å se om kjemien stemmer. Så møt henne, og se om kjemien stemmer. Det verste som kan skjer, er jo at kjemien IKKE stemmer, og da blir det med den kaffen :)

Tenk om hun lyver? og at hun egentlig er en snerten berte som bare vil teste hvor overfladisk du er, det kan jo skje :) 

Eller tenk om kjemien faktisk stemmer, på tross av vekten hennes? Kanskje det er din største frykt, at du faktisk skal bli seriøst forelsket i en person du vet familie og venner vil reagere negativt på, pga vekten hennes?

Møt henne, du investerer bare litt tid og en kopp kaffe liksom :) 

Anonymkode: 9d00f...baf

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere har avtalt å møtes for en kaffe, for å se om kjemien stemmer. Så møt henne, og se om kjemien stemmer. Det verste som kan skjer, er jo at kjemien IKKE stemmer, og da blir det med den kaffen :)

Tenk om hun lyver? og at hun egentlig er en snerten berte som bare vil teste hvor overfladisk du er, det kan jo skje :) 

Eller tenk om kjemien faktisk stemmer, på tross av vekten hennes? Kanskje det er din største frykt, at du faktisk skal bli seriøst forelsket i en person du vet familie og venner vil reagere negativt på, pga vekten hennes?

Møt henne, du investerer bare litt tid og en kopp kaffe liksom :) 

Anonymkode: 9d00f...baf

Da er hun ikke noe å samle på allikevel. Å juge er dealbreaker - uansett om det er for sex eller evt. noe mer. Kjemi stemmer ikke med noen som juger. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Lauv skrev:

Det tviler jeg på at hun gjorde. Da hadde hun vel heller latt være å si på forhånd hva hun veide. 

Og når det gjelder vekten er 130 kg mye, men noen bærer en sånn vekt fantastisk bra, andre gjør det ikke.

Det spiller jo egentlig ingen rolle om man bærer vekta si bra, når det er utenfor TS sin preferanse. 

Jeg syns det er overflatisk dersom man ikke takler noen kilo overvekt, men 130 kg er mye mer enn "noen kilo overvekt". (Jeg er "noen kilo overvektig" og selv om jeg også bærer vekta mi bra, så skjønner jeg om noen ikke tenner på meg eller ønsker å date meg fordi jeg er stor. Jeg mangler mye for å bli 130 kg, jeg kan ikke skjønne hvordan noen i det hele tatt tenker at noen bærer 130 kg fantastisk bra.) 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...