AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Denne går til både menn og kvinner, men med litt ulikt premiss: Kvinner: når opplever dere at mannen er lykkeligst ved samleiets klimaks? Menn: hvordan er det best å komme? Anonymkode: df58f...47f
bortebra Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Når, ved klimaks? Når klimakset foregår er han tydelig fornøyd
MaxxMekker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Som mann kan jeg personlig svare at jeg kommer "best" når jeg får bj. Gjerne etter et samleie der hun har fått sitt først. Da pleier jeg å være sånn passe nærme målet, og hvis jeg får sprute i munnen hennes finnes det ikke noe bedre 😀
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Når jeg tar han med strap-on. Anonymkode: c01ab...744
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tar han med strap-on. Anonymkode: c01ab...744 Hva skjer da, blir han vill? Anonymkode: 9ca80...3a0
Skriblerinna Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Når vi har hatt sex noen dager på rad uten at han har kommet, og jeg nekter han å komme ved å snakke litt dirty og f.eks. si "du får ikke lov til å fylle fitta mi". Eller hvis jeg bare teaser han og viser meg fram mens jeg sier han ikke får lov til å komme. Kombinasjonen med å ha spart opp kåtskapen, dirty talk og at det ikke er "lov" er en vinner, har jeg inntrykk av. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå