Gå til innhold

Å bli dominert... Erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei :) 

Skriver nå her for jeg ønsker å høre andres sine erfaringer mtp det å bli dominert av partneren sin.. 

Jeg har nemlig nylig gått inn i et «forhold», og nå viser det seg sakte men sikkert at vi tenner på de samme tingene..  Selv har jeg alltid hatt en fantasi om å bli dominert. Å bli bundet fast, tatt hardt, og rett og slett bli fratatt all kontroll(..) Og så liker denne mannen da å binde/holde meg fast, og å ta kontrollen ifra meg!! 

Vi har hatt masse deilig sex, hvor han blandt annet har spanket meg hardt på rompa, tatt kvelertak på meg, bundet hendene mine fast, lugget meg, klapset meg på kinnet, bitt meg, osv osv.. Jeg har nærmest kommet alle gangene vi har hatt sex, og etter sexen koser han og stryker på meg Leeenge etterpå(..) 

For folk som ikke liker dette virker jeg jo sikkert helt syk(!), men sanheten er at jeg aldri har hatt bedre sex!! Jeg er så glad for jeg endelig får levd ut fantasiene mine, og jeg gleder meg til fortsettelsen!! 

Selv sier han at han heller ikke har hatt slik sex før, og nå når vi har åpnet oss opp for hverandre - så har han bestilt flere «leker» på nett!! Han har da b.la. bestilt håndjern, tau, øyebind, pisk, halsbånd, sånn ball til å ha i munnen, osv osv..(!) Vi har også snakket om «safe-word» bare for å ha det sagt..

Så det er med skrekkblandet fryd ser jeg frem til å leke videre med han..!! 

Men siden dette er et ganske tabu-belagt tema, så har jeg ingen venninner som jeg kan diskuteredette med.. (og jeg tviler svært på at noen av de har slike erfaringer..), så derfor spør jeg her: Noen som vil dele egne erfaringer?? :):):) 

Anonymkode: cfb4c...7fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje dette er vanligere enn man tror? Jeg elsker å bli dominert, og har levd godt med slike seksuelle relasjoner. Kos dere :)

Anonymkode: 220cf...34c

• Liker 3
Skrevet

Det høres jo ut som dere har truffet blink med hverandre, og det høres ut som han er god med deg etterpå. 

Jeg har ingen erfaring med å bli dominert annet enn i drømmene mine, jeg vet ikke om jeg hadde taklet det i virkeligheten. Jeg misunner deg litt. 

Anonymkode: cbc77...dd7

Skrevet

Du kan jo sjekke ut bdsmparet.com :) jeg er ikke helt sikker, men det virker som at det er et ekte par som står bak. Dette er i den ekstreme enden av skalaen da, men mulig å hente litt inspo :) 

Anonymkode: bc5d3...bbe

Skrevet

Fetlife.com for å finne flere som dere. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er også i et forhold hvor vi begge prøver ut forskjellige former for dominanse. Vi er begge switch kan det virke som. Vi skynder oss sakte og tar det som det kommer. Mye fordi vi er så forelsket at vi ender opp i misjonær som maksimerer kropps- og øyekontakt.

Lykke til, det er en stor glede å kunne åpne fantasiene sine for en person som du føler en dyp trygghet overfor. 

Skrevet

ha stopp ord. snakk om hvor dine grenser er. ellers 👍

Anonymkode: 6a806...f85

Skrevet

Jeg syns det er herlig å bli dominert. Er så kontrollfreak til vanlig, at det er deilig å slippe kontrollen ;)

Anonymkode: 2b3c8...782

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje dette er vanligere enn man tror? Jeg elsker å bli dominert, og har levd godt med slike seksuelle relasjoner. Kos dere :)

Anonymkode: 220cf...34c

Nja biting, klapsing og det å bli bundet er ikke for alle. Men det er viktig å utforske grensene sine. 

Anonymkode: 58458...ed8

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Du er langt fra alene om sånne preferanser her inne. Om du lurer på noe, får du fort svar om du lager en post.

Skrevet

Jeg har begynt å ha sex med en fyr som tydeligvis er av den dominerende sorten😍. Foreløpig har det ikke skjedd de store greiene, da, men jeg blir så sykt tent av at han tar styringa og er "mann". Han forteller meg akkurat hvordan jeg skal ligge/stå i en stilling, kan også fysisk dytte meg litt rundt. I tillegg kan han snakke dirty, dra meg i håret og spanke meg litt. Usikker på om vi skal ta det noe videre; jeg har såvidt forsøkt håndjern en gang, men syntes egentlig det føltes teit...

Har aldri vært borte i noe slikt før, hadde alltid "vaniljesex" med min ex. "Fortell meg hvordan jeg skal gjøre det godt for deg..."😝 Nei, gi meg en "du skal kose deg, men det er jeg som vet hvordan"- mann!

Anonymkode: 05328...72c

• Liker 1
Skrevet

Vi er flere med deg. Sjekk ut fetlife.com

Anonymkode: 0b937...e90

Skrevet

Er mange som liker det. Er du trygg på han? Kjenner han godt? Viktig å stole på hverandre når man tar det lenger.

Anonymkode: 7f8c6...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...