AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding på face? Anonymkode: 6c517...771
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Nei! Du har vært pasient hos han, og du er enda pasient.. Anonymkode: 31d2e...418 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 Nei. End of discussion. Anonymkode: 62753...264 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 Hvis du ikke vil ha han som lege lenger: Ja. Hvis du fortsatt vil ha han som lege: NEEEEEEEI!!! Anonymkode: b66cd...215 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 Hvis det stopper deg fra å lage tråder zap send melding, brev, fax, to email og en sms. Også sender du blomster. Også gir du fred her inne, for du hører ikke på noen likevel. Anonymkode: 29799...bf9 21
cloudsinger Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding på face? Anonymkode: 6c517...771 Ja vet du hva, for å få slutt på de evinnelige trådene så syntes jeg du skal sende han en melding og brette ut alle følelsene dine. Hvis ikke det funker så stemmer jeg for et syngende telegram... 11
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 Hvem er du? Hun som traff legen på legevakten? Send melding. Anonymkode: f5189...292
Gjest chisandra Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart et år siden jeg så legen første gang og betattheten går rett og slett ikke over. Skal jeg sende en melding på face? Anonymkode: 6c517...771 Klart du kan. Send to, i tilfelle han overser den første! 😂
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Sikkert lurt å si ifra i tilfelle han føler det samme for deg Anonymkode: e14e6...794 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem er du? Hun som traff legen på legevakten? Send melding. Anonymkode: f5189...292 Haha ja. Det høres utrolig tragisk ut å sende melding og jeg har aldri gjort noe lignende før. Jeg er faktisk en oppegående og intelligent person som ingen ville trodd ville gjøre noe slikt som å sende melding til legen på nett. Anonymkode: 6c517...771
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikkert lurt å si ifra i tilfelle han føler det samme for deg Anonymkode: e14e6...794 Ironisk? Greia er at jeg følte noe sterkt i samtalen og ikke minst blikkontakten mellom oss. Han var også litt klønete og garantert annerledes enn hvordan han er med andre pasienter. Jeg får generelt en del oppmerksomhet fra menn men jeg føler ikke noe tilbake for de fleste. Så det er ikke umulig at han kan ha følt noe mer enn kun at jeg var nok en pasient. Anonymkode: 6c517...771
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha ja. Det høres utrolig tragisk ut å sende melding og jeg har aldri gjort noe lignende før. Jeg er faktisk en oppegående og intelligent person som ingen ville trodd ville gjøre noe slikt som å sende melding til legen på nett. Anonymkode: 6c517...771 Skjønner. Men nå har du gått og kvernet på dette så lenge at det er best å få det ut av verden. Du har garantert satt ham på en pidestall også og fremstiller ham bedre i hodet ditt enn han egentlig er. Nå er det så lenge siden at han sikkert ikke husker deg uansett, så send en melding og bli ferdig med det, på godt eller vondt. Heia, heia! 👍🏼 Anonymkode: f5189...292 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #16 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men nå har du gått og kvernet på dette så lenge at det er best å få det ut av verden. Du har garantert satt ham på en pidestall også og fremstiller ham bedre i hodet ditt enn han egentlig er. Nå er det så lenge siden at han sikkert ikke husker deg uansett, så send en melding og bli ferdig med det, på godt eller vondt. Heia, heia! 👍🏼 Anonymkode: f5189...292 Tror han husker meg siden vi så hverandre fra avstand i sommer og han snudde seg flere ganger selvom han egentlig stod med ryggen i mot. Da var det jo gått like lang tid fra legevakten som fra i sommer til nå. Anonymkode: 6c517...771
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 Kan dere slutte med disse trådene? Bli litt mindre tragiske? Var på julebord i går og fire av seks leger tilstede tafset på sykepleierkollegaene sine ved bordet og på dansegulvet. Tre av dem er gift. Altså de er ikke perfekte overmennesker, men minst like idioter som alle andre. Anonymkode: ea0ab...5e6 13
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Send den jævla meldinga, så blir det slutt på dagdrømmeriet og dypanalyseringen. Anonymkode: 27d69...ac2 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han husker meg siden vi så hverandre fra avstand i sommer og han snudde seg flere ganger selvom han egentlig stod med ryggen i mot. Da var det jo gått like lang tid fra legevakten som fra i sommer til nå. Anonymkode: 6c517...771 Jeg tror du legger litt mye i ting. Det må være utrolig slitsomt sånn du har det uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare sender en melding. Enten får du et positivt svar og kan juble, eller så er han ikke interessert og du kan gå videre en gang for alle. Det er vondt å være ulykkelig forelsket over lang tid. Anonymkode: f5189...292 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå