MrBart Skrevet 3. desember 2017 #21 Skrevet 3. desember 2017 26 minutter siden, herzeleid said: Neida, men i en travel hverdag er det godt å koble av med litt lettvint underholdning en gang i blant, så takk for det Usj, innrøm at livet ditt er såpass tomt at du synes KG er underholdende. Hve vile vært på KG om livet deres var bra?
Gjest PaN Skrevet 3. desember 2017 #22 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, MrBart skrev: Usj, innrøm at livet ditt er såpass tomt at du synes KG er underholdende. Hve vile vært på KG om livet deres var bra? Faen er galt med at kg er underholdende? Er du så robot at du ikke klarer å se at det kan være underholdende her?
MrBart Skrevet 3. desember 2017 #23 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, røder said: Faen er galt med at kg er underholdende? Er du så robot at du ikke klarer å se at det kan være underholdende her? KG er jævla underholdende om livet ens er drittkjedelig
Gjest PaN Skrevet 3. desember 2017 #24 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, MrBart skrev: KG er jævla underholdende om livet ens er drittkjedelig
MrBart Skrevet 3. desember 2017 #25 Skrevet 3. desember 2017 3 minutter siden, røder said: ? Du tenker at mennesker som har spennende liv lengter etter å logge inn på kg for å lese drama der?
Gjest PaN Skrevet 3. desember 2017 #26 Skrevet 3. desember 2017 Akkurat nå, MrBart skrev: ? Du tenker at mennesker som har spennende liv lengter etter å logge inn på kg for å lese drama der? Lengter og lengter fru blom, er da vel lov å kose seg på kg uten å bli anklaget for et kjedsomt liv vel? Er så unødvendig og måtte kommentere andres kjedsomhet fordi du ikke klarer å finne kg underholdende.
MrBart Skrevet 3. desember 2017 #27 Skrevet 3. desember 2017 Just now, røder said: Lengter og lengter fru blom, er da vel lov å kose seg på kg uten å bli anklaget for et kjedsomt liv vel? Er så unødvendig og måtte kommentere andres kjedsomhet fordi du ikke klarer å finne kg underholdende. Sorry, nei, om du har et bra liv så er kg så langt nede på prioriteringslisten at man ville valgt andre aktiviteter
Gjest PaN Skrevet 3. desember 2017 #28 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, MrBart skrev: Sorry, nei, om du har et bra liv så er kg så langt nede på prioriteringslisten at man ville valgt andre aktiviteter
Gjest Overrasket Skrevet 3. desember 2017 #29 Skrevet 3. desember 2017 For å provosere folk med mitt syn på grønnsaker i norske matbutikker
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #30 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, MrBart skrev: KG er jævla underholdende om livet ens er drittkjedelig Enig. Anonymkode: 56210...9f3
MrBart Skrevet 3. desember 2017 #31 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig. Anonymkode: 56210...9f3 Takk, tror jeg
Jølle Skrevet 3. desember 2017 #32 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er bare her for å håpe noen har lyst å kaste ball med meg
potetstappe Skrevet 4. desember 2017 #33 Skrevet 4. desember 2017 Fordi jeg kjeder meg eller fordi jeg ønsker å ta en pause fra ting jeg burde gjøre.
Dark Angelina Skrevet 5. desember 2017 #34 Skrevet 5. desember 2017 Tråden er ryddet for svar til slettede innlegg. Dark Angelina, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå