Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Hei! Jeg er en 35 år gammel kvinne. Jeg fikk mitt første barn når jeg var 18 år, barn nr 2 kom når jeg var 32 år gammel og barn nr 3 kom når jeg var 35 år gammel. Men det har skjedd en veldig omveltning etter det siste barnet mitt når det gjelder sex. Hver eneste gang når jeg har sex med mannen min så spruter jeg med musa, om mannen slikker meg eller knuller meg så spruter musen min!!! Vi har vært gift i 10 år og etter det 3. barnet så begynte denne "squirtingen" som det kalles. Så fort jeg nærmer meg orgasme så "tisser" jeg med musa mi. Min man er heldigvis veldig fornøyd fordi han tenner på dette og "drikker" alt Men jeg har aldri opplevd noe sånt tidligere! Hvis vi ønsker en kjapp en så må vi legge opp til håndkler og diverse for å fange opp spruten min. Vil dette gå over av seg selv? Jeg føler det ødelegger litt av sex livet vårt siden vi må planlegge det med å legge ut håndkler og diverse, sånn at det ikke skal bli mye gris! Følelsen når jeg faktisk spruter en herlig, men det er for mye jobb med det. Lengter tilbake til livet når vi kunne ha oss når som helst uten planlegging Håper på noen gode svar fra dere som har vært gjennom lignende
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Den spurten er urin . Du må trene musklaturen din. Knipeøvelser som gjelder Anonymkode: fbdda...8b1 6
Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den spurten er urin . Du må trene musklaturen din. Knipeøvelser som gjelder Anonymkode: fbdda...8b1 Takk for svar, men i følge mannen så har det ikke smak av urin. Det smaker ingenting. Har lest at jenter som faktisk spruter så er ikke det urin, men noe tilnærmet lik uten smak av urin.
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den spurten er urin . Du må trene musklaturen din. Knipeøvelser som gjelder Anonymkode: fbdda...8b1 Da er sæd og urin, fordi det er SPOR av urin i begge.. SPOR av ! 2
Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #6 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, miss summers skrev: Drikker alt? Ja, når jeg kommer til nesten orgasme og jeg spruter så suger mannen min i seg alt som kommer ut av meg.
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #7 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, Ewa1982 skrev: Ja, når jeg kommer til nesten orgasme og jeg spruter så suger mannen min i seg alt som kommer ut av meg. Så fantastisk <3
Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 5 minutter siden, SlemUlv skrev: Da er sæd og urin, fordi det er SPOR av urin i begge.. SPOR av ! Sæd? Leste du i det hele tatt hva jeg spurte om?? Hvor kommer sæden inn?????
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #9 Skrevet 3. desember 2017 3 minutter siden, Ewa1982 skrev: Sæd? Leste du i det hele tatt hva jeg spurte om?? Hvor kommer sæden inn????? Leste du i det hele tatt hva jeg siterte ? 1
tdm900 Skrevet 3. desember 2017 #10 Skrevet 3. desember 2017 26 minutter siden, Ewa1982 skrev: Hei! Jeg er en 35 år gammel kvinne. Jeg fikk mitt første barn når jeg var 18 år, barn nr 2 kom når jeg var 32 år gammel og barn nr 3 kom når jeg var 35 år gammel. Men det har skjedd en veldig omveltning etter det siste barnet mitt når det gjelder sex. Hver eneste gang når jeg har sex med mannen min så spruter jeg med musa, om mannen slikker meg eller knuller meg så spruter musen min!!! Vi har vært gift i 10 år og etter det 3. barnet så begynte denne "squirtingen" som det kalles. Så fort jeg nærmer meg orgasme så "tisser" jeg med musa mi. Min man er heldigvis veldig fornøyd fordi han tenner på dette og "drikker" alt Men jeg har aldri opplevd noe sånt tidligere! Hvis vi ønsker en kjapp en så må vi legge opp til håndkler og diverse for å fange opp spruten min. Vil dette gå over av seg selv? Jeg føler det ødelegger litt av sex livet vårt siden vi må planlegge det med å legge ut håndkler og diverse, sånn at det ikke skal bli mye gris! Følelsen når jeg faktisk spruter en herlig, men det er for mye jobb med det. Lengter tilbake til livet når vi kunne ha oss når som helst uten planlegging Håper på noen gode svar fra dere som har vært gjennom lignende Nyyyt det og ikke hør på de uvitende her inne som spammer slike spørsmål med at det er urin! Selv elsker jeg å få en kvinne til å sprute👍👍😜 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Det meste er urin, ja. Anonymkode: 5eac1...50f
Jølle Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Hun jeg er sammen spruter,syns det er helt fantastisk og er ikke i det minste noe negativt med det 3
Gorgonzola Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 (endret) 35 minutter siden, Ewa1982 skrev: Hei! Jeg er en 35 år gammel kvinne. Jeg fikk mitt første barn når jeg var 18 år, barn nr 2 kom når jeg var 32 år gammel og barn nr 3 kom når jeg var 35 år gammel. Men det har skjedd en veldig omveltning etter det siste barnet mitt når det gjelder sex. Hver eneste gang når jeg har sex med mannen min så spruter jeg med musa, om mannen slikker meg eller knuller meg så spruter musen min!!! Vi har vært gift i 10 år og etter det 3. barnet så begynte denne "squirtingen" som det kalles. Så fort jeg nærmer meg orgasme så "tisser" jeg med musa mi. Min man er heldigvis veldig fornøyd fordi han tenner på dette og "drikker" alt Men jeg har aldri opplevd noe sånt tidligere! Hvis vi ønsker en kjapp en så må vi legge opp til håndkler og diverse for å fange opp spruten min. Vil dette gå over av seg selv? Jeg føler det ødelegger litt av sex livet vårt siden vi må planlegge det med å legge ut håndkler og diverse, sånn at det ikke skal bli mye gris! Følelsen når jeg faktisk spruter en herlig, men det er for mye jobb med det. Lengter tilbake til livet når vi kunne ha oss når som helst uten planlegging Håper på noen gode svar fra dere som har vært gjennom lignende Ikke hjelp - men HURRA!!! Gratulerer med en egenskap også vi menn flest elsker, rett og slett elsker. Nyt det til det fulle, vær stolt og glad for at du opplever dette og gi gjerne mannen din æren for det, ikke minst for å booste både selvtillit og lyst hos han (selv om det ikke er sant ) PS! Foreslår at dere eksperimenterer med posisjoner og settinger der spruten uteblir slik at du kan slippe ned skuldrene og fremdeles ha deilig sex som ikke krever planlegging og tilrettelegging. Endret 3. desember 2017 av Gorgonzola 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 28 minutter siden, SlemUlv skrev: Da er sæd og urin, fordi det er SPOR av urin i begge.. SPOR av ! Tynn argumentasjon. Sæden har jo oppholdssted - testiklene. Hvor kommer squirtevæsken fra tror du? Hemmelige rom i urinveiene eller vagina? Væsken kommer fra urinrøret, altså fra urinveiene. Mulig det er slimkjertler i urinveiene for alt jeg vet, men langt fra så store at de inneholder masse væske. Urinblæra derimot har masse væske, selv om en nettopp har tømt seg. Anonymkode: 347f7...180
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #15 Skrevet 3. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tynn argumentasjon. Sæden har jo oppholdssted - testiklene. Hvor kommer squirtevæsken fra tror du? Hemmelige rom i urinveiene eller vagina? Væsken kommer fra urinrøret, altså fra urinveiene. Mulig det er slimkjertler i urinveiene for alt jeg vet, men langt fra så store at de inneholder masse væske. Urinblæra derimot har masse væske, selv om en nettopp har tømt seg. Anonymkode: 347f7...180 Det er fortsatt bare SPOR av urin i væsken, altså er det IKKE urin. De linkene jeg har fått, som skulle bevise at det var urin, sa alle at det var SPOR av urin i væsken.
Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #17 Skrevet 3. desember 2017 51 minutter siden, SlemUlv skrev: Leste du i det hele tatt hva jeg siterte ? Ja du skrev: Da er sæd og urin, fordi det er SPOR av urin i begge.. SPOR av ! Da spør jeg igjen, hvor kommer sæden inni bildet?
SlemUlv Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 2 minutter siden, Ewa1982 skrev: Ja du skrev: Da er sæd og urin, fordi det er SPOR av urin i begge.. SPOR av ! Da spør jeg igjen, hvor kommer sæden inni bildet? Fordi det ER spor av urin i squirt, og det er det også i sæd, men det vil ikke de som mener at squirt ER urin, inrømme. Det er kunn kvinnelig ejaculation som er urin. Og jeg spurt ikke om du så hva jeg skrev, men hva jeg siterte.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har selv gjort dette noen ganger, og selv om jeg er klar over at det er noe urin i det så sliter jeg litt med å tro at det kun er urin - fordi det lukter ikke slik. Anonymkode: 5c322...322 1
Gjest Ewa1982 Skrevet 3. desember 2017 #20 Skrevet 3. desember 2017 Dette tar vel litt av, jeg bryr meg ikke hva spruten min inneholder!!!! Men om dette stopper opp etterhvert etter fødsel. Les spørsmålet mitt før dere svarer da vel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå