Gå til innhold

Kvinner på 180+.. Feil i genene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fra en høy slekt. Er 183 og det er mamma og. Synes hun alltid har sett stor ut ifht andre kvinner :(

Anonymkode: 5140a...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er flott med høye kvinner jeg

Skrevet

Det er elegant. 

Anonymkode: b9427...183

Skrevet

Jeg er lesbisk, og jeg har alltid syntes at det er veldig sexy med høye kvinner. :rodme:  

Anonymkode: a7fb2...d46

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med "feil i genene"?

Anonymkode: 1db18...33e

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du ligger greit an til å spre videre genene dine har det ikke forekommet en "feil" genetisk mutasjon. Homofili kan derimot på en måte regnes som feil evolusjonsmessig siden en arts opprinnelige formål er å spre genene sine

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke noe feil med genene. Det er arv, miljø og er æring. Mennesker har blitt høyere med årene.

Anonymkode: a7672...858

Skrevet

Hva så? :laugh: jeg er mye høyere enn vennene mine, jeg er også høyere enn mannen min - og hva så? Skal jeg skille meg fra mannen min fordi det «ser rart ut» når vi går ved siden av hverandre? 

Det er mange fordeler med å være høy ;) man har full oversikt :fnise: 

Anonymkode: 4f757...910

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme det skurrer litt med veldig høye damer.. 

Anonymkode: a5213...2e0

• Liker 1
Skrevet

Hva da, feil i genene?

Andre vil jo mene du har vunnet genlotteriet.

Den lange, slanke kvinnen har lenge blitt glorifisert.

For å være modell bør du bl.a. være over sånn 177 eller noe, og de fleste reklamebilder du ser selv av lave kjendiser så har de gjerne forlenget deler av kroppen fordi høyde ser bedre ut. Lavere damer går også gjerne rundt i skyhøye hæler for å se høye ut, korte skjørt, nude hæler, vertikale striper, alt som forlenger. Høyere kvinner kan ha på seg hva de vil uten å tenke på at de ser for lave ut.

Høye kvinner oppfattes automatisk som mer selvsikre, mer intelligente og får mer respekt, det kan være en fordel i karriere f.eks.

Tror alle høye kvinner har vært usikre på høyde i tenårene og fikk slengt noen kommentarer på det (hvem var ikke usikre på noe ved seg selv da forøvrig), men som voksen så har jeg elsket det og får utelukkende komplimenter. 

Anonymkode: ff97f...3f4

Skrevet

Høyde er sikkert fint på kvinner, men det er en del kroppslige ting som er såpass negative at jeg aldri ville vært høyere: 

https://www.google.no/amp/www.medicaldaily.com/how-height-affects-our-health-tall-women-increased-risk-heart-condition-atrial-415180%3famp=1

Sitat

According to the study presented today at EuroPrevent 2017, women over 5 feet 6 inches are about three times more likely to have a stroke than shorter women because their larger heart can cause irregular and abnormal heart rhythms. 

5ft 6 in er 1,68 cm, så over det er det høyere riskiko for overnevnte og nedenfor: 

http://www.medicaldaily.com/are-tall-women-and-men-more-likely-get-cancer-overall-risk-rises-every-4-inch-35526

Sitat

Another hypothesis could be that taller people simply have a larger number of cells in their bodies that then could potentially transform into cancer,” they wrote. “A third possible explanation is that taller individuals have a higher caloric intake, which has also previously been linked to cancer

Anonymkode: 6627a...b40

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva da, feil i genene?

For å være modell bør du bl.a. være over sånn 177 eller noe, og de fleste reklamebilder du ser selv av lave kjendiser så har de gjerne forlenget deler av kroppen fordi høyde ser bedre ut. Lavere damer går også gjerne rundt i skyhøye hæler for å se høye ut, korte skjørt, nude hæler, vertikale striper, alt som forlenger. Høyere kvinner kan ha på seg hva de vil uten å tenke på at de ser for lave ut.

Høye kvinner oppfattes automatisk som mer selvsikre, mer intelligente og får mer respekt, det kan være en fordel i karriere f.eks.

Tror alle høye kvinner har vært usikre på høyde i tenårene og fikk slengt noen kommentarer på det (hvem var ikke usikre på noe ved seg selv da forøvrig), men som voksen så har jeg elsket det og får utelukkende komplimenter. 

170 cm tror jeg det er..

Du klarte ikke å snakke positivt om høye damer og ikke samtidig tråkke på de lave kvinnene?

Anonymkode: a14c9...138

• Liker 1
Skrevet

Hva da, feil i genene?

I følge google skal modellene være et sted mellom 170-180 cm. Ideelt 173-180 cm.

Skrevet

Må innrømme det skurrer litt med veldig høye damer.. 

Anonymkode: a5213...2e0

Hva med menn som er 5 cm under gjennomsnittet?  Skurrer det når du ser en mann på 1,74?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I følge google skal modellene være et sted mellom 170-180 cm. Ideelt 173-180 cm.

1,70 er ikke en ideell modellhøyde.  Noen slår igjennom som f.eks Kate Moss, men det er uhyre sjeldent. De bør være over 1,76. 

Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

1,70 er ikke en ideell modellhøyde.  Noen slår igjennom som f.eks Kate Moss, men det er uhyre sjeldent. De bør være over 1,76. 

Tja, div google-artikler skrev ideelt 173-180 cm, noe jeg også skrev i min kommentar :)

Skrevet

Jeg har noen kilehælsandaler jeg bruker om sommeren som er 12 cm høye.  Blir 1,88 på disse.  Få aldri annet enn beundrende blikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...