Gå til innhold

Noen av dere damer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som har erfaring med sleeve? Hvordan føles det for dere? Føles sexen bedre eller ikke?

Anonymkode: c2954...f78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles vondt, da den blir for stor. Men med god oppvarming, og pikk uten sleeve først, kan det være godt. 
Så for meg blir det ikke bedre, bare annerledels. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Føles vondt, da den blir for stor. Men med god oppvarming, og pikk uten sleeve først, kan det være godt. 
Så for meg blir det ikke bedre, bare annerledels. 

Takk for svar:) Men merker du stor forskjell når han bruker sleeve? Føles det ekte ut likssom?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar:) Men merker du stor forskjell når han bruker sleeve? Føles det ekte ut likssom?

Ja merker stor forskjell, nei det føles ikke ekte :)

Skrevet
18 minutter siden, SlemUlv skrev:

Ja merker stor forskjell, nei det føles ikke ekte :)

Hvilken modell bruker dere?

Anonymkode: cc5fc...f1e

Skrevet

Penetreringssex er definitivt bedre om penisen er tykkere, innenfor rimelighetens grenser. Så om mannen ikke er spesielt tykk så er sleeve et bra påskudd for å gjøre det bedre :)

Anonymkode: 11338...4fa

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penetreringssex er definitivt bedre om penisen er tykkere, innenfor rimelighetens grenser. Så om mannen ikke er spesielt tykk så er sleeve et bra påskudd for å gjøre det bedre :)

Har dere brukt det? Hvordan type burde man velge da? Er vel mest pga tykkelsen for min del det hadde vært greit å prøve den, selv om den ikke er tynn.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg må nok si meg enig i denne kommentaren. Jeg liker sleeve med bølger/myke riller på om penisen er veldig tynn, om penisen er tykk nok fra før så er kondom med knopper på et veldig bra hjelpemiddel for å stimulere mer/bedre/annerledes :) 

Hvis du sliter med å ikke bli hard nok, og penis derfor føles tynnere enn den er, så kan penisring også være prikken over i'en :) Den gjør både penisen din hardere, og stimulerer klitoris for hvert støt du treffer :)

Anonymkode: f83c0...fd8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste kvinner liker å føle at de blir "fylt opp", så jeg tror sliv fungerer ganske godt.

Anonymkode: 6f3ec...c3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...