AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Eller er det bra med jevn tilførsel av fluor? Anonymkode: c0592...687
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Kommer an på hvor hardt du pusser. Kan oppstå pusseskader på tennene. Anonymkode: d5296...9fb
Luckiness Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg pusser gjerne tre ganger daglig. Pusser nøye morgen+kveld. Mens den 3 gangen er stort sett om jeg skal noe i mellom morgen-kveld og vil freshe opp litt. Da tar jeg en kjapp puss. Pusser forøvrig alltid med myk tannbørste og forsiktig.
Blod Skrevet 3. desember 2017 #4 Skrevet 3. desember 2017 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Blod, mod
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #5 Skrevet 3. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er det bra med jevn tilførsel av fluor? Anonymkode: c0592...687 Selvsagt er det ikke for mye. En hel rekke mennesker pusser etter hvert måltid. Det er anbefalingen dersom du sliter med karies. At du ikke skal pusse for hardt blir en annen ting. Men du behøver ikke fluor i «jevn tilførsel» flere ganger daglig. Og tannpuss har lite med fluor å gjøre. Tannpuss er mekanisk fjerning av puss på tannflaten. Anonymkode: 1055e...fa7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå