AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Hei! Jeg har innovervendte/ flate nipler, og vil operere for dette.. Mitt tilfelle er ikke så alvorlig, siden de er "dynamiske" så når jeg er kald så er de normale. Men ellers er de "flate" og "hovne" hvis noen skjønner hva jeg mener. Usikker på å legge ut eksempel bilde fra google, men hvis dere søker på "puffy nipples" på google finner dere en hel del eksempler. Problemet er at operasjonen kan umuliggjøre fremtidig amming! Jeg er bare 19 år, men får sannsynligvis ikke barn før om minst 10 år. Men jeg tør nesten ikke å ha sex en gang, så da kan det uansett hende at jeg aldri får muligheten til å få barn Neida, det er ikke så dramatisk, men jeg skjemmer meg grusomt over niplene mine, og kommer aldri til å slappe av uten BH hvor noen kan se de. Men siden mitt tilfelle ikke er så alvorlig, står det på nettet at det er håp om fremtidig amming, siden det er lettere å unngå melkegangene. Jeg har kontaktet flere plastiske kirurger, og noen sier at det er mulig å amme etterpå, mens andre anerkjente kirurger sier det er lite sannsynlig. Jeg vet ikke hvem jeg skal tro på?! Har noen hatt denne operasjonen, og kunne dere amme etterpå? Hadde dere tatt operasjonen? Anonymkode: fdb18...bcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå