Gå til innhold

Hvor mange jomfruer har du pult?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt sex med 1 som var jomfru.

Han var fast bestemt på at jeg skulle bli hans første, fordi jeg hadde erfaring siden jeg var mye eldre enn han. 

Vi var sammen på hotell en helg og det er den beste sexopplevelsen jeg har hatt. Han virket ikke uerfaren i det hele tatt, bortsett fra at han brukte litt tid på å finne ut av rytme og "hvordan gjøre det" når han var inni meg i misjonær. 

Det som var det beste med det var at han omtrent dyrket meg som en gudinne. Det var første gang han hadde hatt en naken kvinne å stryke på og kose med, så han var henført. 

Anonymkode: 4b91f...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med 1 som var jomfru.

Han var fast bestemt på at jeg skulle bli hans første, fordi jeg hadde erfaring siden jeg var mye eldre enn han. 

Vi var sammen på hotell en helg og det er den beste sexopplevelsen jeg har hatt. Han virket ikke uerfaren i det hele tatt, bortsett fra at han brukte litt tid på å finne ut av rytme og "hvordan gjøre det" når han var inni meg i misjonær. 

Det som var det beste med det var at han omtrent dyrket meg som en gudinne. Det var første gang han hadde hatt en naken kvinne å stryke på og kose med, så han var henført. 

Hørtes ut som en fantastisk opplevelse, og noe han garantert kommer til å tenke tilbake på hele livet. Mistet også jomfrudommen til ei mere erfaren jente og hadde det også sånn som du beskriver. Hadde sex nesten to dager i strekk føles det ut som. :fnise:Lå i senga nesten hele helga å koset. Faktigst den beste sexen jeg har hatt og mest spennende jeg har opplevd så langt.:)

Anonymkode: bfc4c...296

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som en fantastisk opplevelse, og noe han garantert kommer til å tenke tilbake på hele livet. Mistet også jomfrudommen til ei mere erfaren jente og hadde det også sånn som du beskriver. Hadde sex nesten to dager i strekk føles det ut som. :fnise:Lå i senga nesten hele helga å koset. Faktigst den beste sexen jeg har hatt og mest spennende jeg har opplevd så langt.:)

Tenk om det var oss to 'a? ;) 

Neida, det er nok flere enn meg som har vært med på første gangen for en ung mann. 

Skrevet

Bare 1, og da var jeg også jomfru. Gikk overraskende bra egentlig.

Anonymkode: 7ec17...c32

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om det var oss to 'a? ;) 

Neida, det er nok flere enn meg som har vært med på første gangen for en ung mann. 

Ja hadde ikke gjort noe å få oppleve det en til gang:ninuskapus: 

• Liker 1
Skrevet

1.. og det var mer en nok.. 

Skrevet

Jeg har ligget med to jenter som var jomfru. Kan ikke si at det var noe spesielt med det, bortsett fra at den ene knapt nok hadde berørt sitt eget kjønn på forhånd. Det ble litt stress, men ellers kan jeg ikke si at å penetrere en jomfru er noe mer spesielt enn å penetrere en annen kvinne. Godt er det uansett.

Anonymkode: fd547...a56

• Liker 1
Skrevet

to menn som var jomfruer, ingen fantastisk opplevelse.

Anonymkode: e2b1b...62e

Skrevet

4 jomfruer når man var yngre. Var jo ikke fordi de var jomfruer, men fordi vi var kjærester og ville ha sex.

Skrevet

Jeg har alltid vært en jomfrujeger, så det har blitt en god del. Et sted mellom 150 og 200 vil jeg tro. Det er noe med å være den første som trenger inn i noen som tenner meg voldsomt. 

Anonymkode: 019dc...1d2

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært en jomfrujeger, så det har blitt en god del. Et sted mellom 150 og 200 vil jeg tro. Det er noe med å være den første som trenger inn i noen som tenner meg voldsomt. 

Et sted mellom 150 og 200 ja, ikke dårlig. Hvor gammel er du da?

Skrevet

1. Kjæresten min, som nå er ektemannen min. Jeg er nr.1 for han også. Elsker det :) 

Anonymkode: 9a3a5...ae6

Skrevet
17 minutter siden, Sphynx skrev:

Et sted mellom 150 og 200 ja, ikke dårlig. Hvor gammel er du da?

Jeg er 42

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 42

Hvor finner du jomfruer da? Er de bare uerfarne 18 åringer?

Skrevet
24 minutter siden, Sphynx skrev:

Hvor finner du jomfruer da? Er de bare uerfarne 18 åringer?

Nå er det slik at dette var noe jeg drev med fra jeg var 15 til ca 30, jeg traff de fleste gjennom idretten. 

Skrevet

1, men var jomfru selv. 

Anonymkode: 72a82...9ec

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det slik at dette var noe jeg drev med fra jeg var 15 til ca 30, jeg traff de fleste gjennom idretten. 

Creepy.

Anonymkode: 8948e...d37

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du har vært idrettstrwner for jenter?

Anonymkode: ad6d1...877

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Creepy.

Anonymkode: 8948e...d37

Hvorfor er det så creepy? De aller fleste var over 16 år. De som var under lå jeg med da jeg selv var tenåring. 

Skrevet

6 stk som jeg kan komme på. Alle mens vi var i tenårene. Jeg kan ikke huske det som noe mer eller mindre spesielt en med andre som ikke har vert jomfru, utenom med han ene. Han var den jeg var skikkelig forelsket i så det gjorde det hele mye mer spesielt og godt. Han er en jeg kunne tenkt meg sex med igjen en gang, men vi er godt gift på hver vår kant, så det kommer aldri til å skje. Vi har fortsatt mye kontakt på sosiale medier, selv om der er 15år siden vi var kjærester og han har selv uttrykt at han er glad jeg var hans første :)

Anonymkode: eac74...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...