Banankaka04 Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har så og si alltid hatt det problemet med at det alltid er litt sjamporester igjen i håret etter å ha vasket det.. Da er det på en måte ikke vits i å vaske det heller, siden det bare blir enda mer fett! Jeg har supertykt hår, og det blir jo egentlig bare en utfordring i seg selv.. Jeg vil si at jeg skyller litt over middels godt, men likevel så blir ikke resultatet særlig bra.. Jeg føler meg oppgitt.. Veldig oppgitt! Jeg har prøvd alt, absolutt alt! Jeg føler meg veldig alene om det her, men håret mitt er sånn seriøst helt umulig å vaske! Jeg vet at det mest sannsynlig ikke er noen her inne som kjenner seg igjen i det samme problemet som jeg sliter med, men jeg spør fremdeles: Er det noe å gjøre med eller er det et problem man bare må leve med? Jeg er lei av å alltid gå med flass i håret, og at håret så og si aldri ser glansfullt ut! Takk for svar på forhånd! (:
Millimani Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Du er ikke alene. Jeg opplever også det ofte etter at jeg har vaska håret. Jeg har veldig tykt hår med litt fall, og jeg merker ofte at det klør i hodebunnen fordi jeg ikke har fått ut all sjampoen. Jeg prøver å bruke lite sjampo om gangen, og har ikke hatt langt hår på mange år. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det utover det med lite sjampo og ha håret kort. Men jeg passer også på at jeg gnir håret godt både med det lille av sjampo jeg bruker og når jeg skyller etterpå. Ofte kan det hjelpe å avslutte med å dusje håret i lunket til kaldt vann.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har dessverre ingen råd annet enn å be deg skylle lenger og mer grundig, massere mer eller bruke en hardere stråle. Hør med en frisør om de har noen råd? Anonymkode: afbb3...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 29 minutter siden, Banankaka04 skrev: Jeg har så og si alltid hatt det problemet med at det alltid er litt sjamporester igjen i håret etter å ha vasket det.. Da er det på en måte ikke vits i å vaske det heller, siden det bare blir enda mer fett! Jeg har supertykt hår, og det blir jo egentlig bare en utfordring i seg selv.. Jeg vil si at jeg skyller litt over middels godt, men likevel så blir ikke resultatet særlig bra.. Jeg føler meg oppgitt.. Veldig oppgitt! Jeg har prøvd alt, absolutt alt! Jeg føler meg veldig alene om det her, men håret mitt er sånn seriøst helt umulig å vaske! Jeg vet at det mest sannsynlig ikke er noen her inne som kjenner seg igjen i det samme problemet som jeg sliter med, men jeg spør fremdeles: Er det noe å gjøre med eller er det et problem man bare må leve med? Jeg er lei av å alltid gå med flass i håret, og at håret så og si aldri ser glansfullt ut! Takk for svar på forhånd! (: Mener du da at om du vasker håret først i dusjen og så har hodet under strålen hele tiden mens du vasker resten av deg så blir det fortsatt ikke shampofritt? Og du har et dusjhode som gir fra seg en skarp stråle (dusjhoder er ikke skapt like)? I så fall: har du forsøkt å karvaske håret? Enkleste metode er den gamle «len hodet over vasken» type hårvask som bestemor brukte før dusjen var et faktum. Med moderne små vasker så må du ha en balje. Poenget er dette: med hele håret under vann så får du en helt annen type skylling. Forsøk. Anonymkode: 6cba0...134
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå