GĂ„ til innhold

Om celleforandringer.. igjen 🙄

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt lette celleforandringer i ca ett Är.. eller, tok biopsi i juni og fikk til svar at det ikke var noen celleforandringer men positiv for HPV. Tok derfor en ny celleprÞve etter 6 mnd, i gÄr. 

NÄ er jeg selvsagt redd for at det kommer tilbake svar om grove forandringer eller kreft. Kan noen komme med beroligende ord? Jeg gjÞr en utrolig stor sak ut av dette merker jeg..

Anonymkode: 4a0e5...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal lete lenge for Ă„ finne tilfeller hvor en person har gĂ„tt fra Ă„ ha et HPV-virus til full kreftblomstring pĂ„ 6mnd😊 Livmorhalskreft utvikles veldig langsomt.

Jeg har hatt celleforandringer og hĂžyrisiko HPV-virus i snart 3 Är, men jeg har fortsatt ikke fĂ„tt konisering (eller kreft😉). Konisering i seg selv er helt ufarlig, sĂ„ det hadde ikke gjort meg noe Ă„ mĂ„tte utfĂžre det.

Har lyst Ä si at det er ingen grunn til Ä bekymre seg, men jeg vet jo at de ordene i seg selv ikke er beroligende. Vil bare gi deg et svar her siden ingen har gjort det, og hÄper at noen som er bedre pÄ formuleringer og beroligende ord enn meg ogsÄ kan gi deg en kommentar:hug:

Anonymkode: 02d76...56d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du skal lete lenge for Ă„ finne tilfeller hvor en person har gĂ„tt fra Ă„ ha et HPV-virus til full kreftblomstring pĂ„ 6mnd😊 Livmorhalskreft utvikles veldig langsomt.

Jeg har hatt celleforandringer og hĂžyrisiko HPV-virus i snart 3 Är, men jeg har fortsatt ikke fĂ„tt konisering (eller kreft😉). Konisering i seg selv er helt ufarlig, sĂ„ det hadde ikke gjort meg noe Ă„ mĂ„tte utfĂžre det.

Har lyst Ä si at det er ingen grunn til Ä bekymre seg, men jeg vet jo at de ordene i seg selv ikke er beroligende. Vil bare gi deg et svar her siden ingen har gjort det, og hÄper at noen som er bedre pÄ formuleringer og beroligende ord enn meg ogsÄ kan gi deg en kommentar:hug:

Anonymkode: 02d76...56d

Tusen takk for svar â€đŸ˜Š

Anonymkode: 4a0e5...781

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...