AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Har hatt lette celleforandringer i ca ett Är.. eller, tok biopsi i juni og fikk til svar at det ikke var noen celleforandringer men positiv for HPV. Tok derfor en ny celleprÞve etter 6 mnd, i gÄr. NÄ er jeg selvsagt redd for at det kommer tilbake svar om grove forandringer eller kreft. Kan noen komme med beroligende ord? Jeg gjÞr en utrolig stor sak ut av dette merker jeg.. Anonymkode: 4a0e5...781
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Jeg tror du skal lete lenge for Ă„ finne tilfeller hvor en person har gĂ„tt fra Ă„ ha et HPV-virus til full kreftblomstring pĂ„ 6mndđ Livmorhalskreft utvikles veldig langsomt. Jeg har hatt celleforandringer og hĂžyrisiko HPV-virus i snart 3 Är, men jeg har fortsatt ikke fĂ„tt konisering (eller kreftđ). Konisering i seg selv er helt ufarlig, sĂ„ det hadde ikke gjort meg noe Ă„ mĂ„tte utfĂžre det. Har lyst Ă„ si at det er ingen grunn til Ă„ bekymre seg, men jeg vet jo at de ordene i seg selv ikke er beroligende. Vil bare gi deg et svar her siden ingen har gjort det, og hĂ„per at noen som er bedre pĂ„ formuleringer og beroligende ord enn meg ogsĂ„ kan gi deg en kommentar Anonymkode: 02d76...56d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du skal lete lenge for Ă„ finne tilfeller hvor en person har gĂ„tt fra Ă„ ha et HPV-virus til full kreftblomstring pĂ„ 6mndđ Livmorhalskreft utvikles veldig langsomt. Jeg har hatt celleforandringer og hĂžyrisiko HPV-virus i snart 3 Är, men jeg har fortsatt ikke fĂ„tt konisering (eller kreftđ). Konisering i seg selv er helt ufarlig, sĂ„ det hadde ikke gjort meg noe Ă„ mĂ„tte utfĂžre det. Har lyst Ă„ si at det er ingen grunn til Ă„ bekymre seg, men jeg vet jo at de ordene i seg selv ikke er beroligende. Vil bare gi deg et svar her siden ingen har gjort det, og hĂ„per at noen som er bedre pĂ„ formuleringer og beroligende ord enn meg ogsĂ„ kan gi deg en kommentar Anonymkode: 02d76...56d Tusen takk for svar â€đ Anonymkode: 4a0e5...781
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ