letterbomb Skrevet 9. desember 2017 #141 Skrevet 9. desember 2017 6 timer siden, missmcbeal skrev: Ja, jeg har litt problemer med teorien om at det er en morder, på bakgrunn av det første drapet. Da er jo alle tilstede i spisesalen når advokaten går, borsett fra Konrad og hjelpepleieren. Slik det blir fremstilt så går vel alle samlet for å lete etter advokaten rett etterpå. Samtidig så er det jo en hemmelig inngang til det kontoret han var på, sånn at Konrad eller hjelpepleieren har kunne komme seg inn og stikke uten igjen ubemerket, for så å dukke opp bak forsamlingen rett etterpå. Men jeg tror ikke det er Konrad eller hjelpepleieren som har drept de andre, det blir liksom for lett? Du sier noe der! Jeg tror også det blir for lettvint om det er Konrad og hjelpepleieren som står bak alt. Blir veldig skuffa om det er sånn det ender i hvert fall! 1
Bronto Skrevet 9. desember 2017 #142 Skrevet 9. desember 2017 (endret) Etter dagens episode tenker jeg at kosedama og onkel Rune er samme person, og mordern. Siden de er spilt av samme skuespiller. Derav dame og manneskospor. D betyr at Rune ikke er død, bare vil at de andre skal tro det. Endret 9. desember 2017 av Bronto Måtte legge til en setning
Shai Skrevet 9. desember 2017 #143 Skrevet 9. desember 2017 Oi, to mordere! Da ble det plutselig litt vanskelig synes jeg Tipper mistanken raskt faller på ekteparet med hun samlivsterapeuten. De er tross alt konkurs, så de trenger penger. Men samtidig har vel de vært til stede når flere av drapene har skjedd, så kan vel ikke være de heller...
Sveva Skrevet 9. desember 2017 #144 Skrevet 9. desember 2017 Ja, nå virker det jo som om mistanken skal falle på ekteparet Jack + samlivsterapeuten, men jeg tror ikke det er dem. Det er så åpenbart det også, siden de er konkurs, men man vet jo aldri. Eller så kan mistanken falle på de creepy tvillingene, de er jo to. Svein i dag : "Nissefar har fått hjelp av nissemor. HÆLVETE." 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #145 Skrevet 9. desember 2017 Jeg tror ikke det er noen av gjestene på hotellet som er morderen. Anonymkode: d151d...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #146 Skrevet 9. desember 2017 Kanskje det er Lykke og "adoptivfaren" hennes Anonymkode: c5abb...191 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #147 Skrevet 10. desember 2017 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke det er noen av gjestene på hotellet som er morderen. Anonymkode: d151d...e2c Det var derfor jeg mistenkte Martin Rohde. Anonymkode: d7d39...d44
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #148 Skrevet 10. desember 2017 Eller hun overbeskyttende moren og han sønnen med egne regler for stigespill? Anonymkode: f96ec...c94
Gjest Speilvegg Skrevet 10. desember 2017 #149 Skrevet 10. desember 2017 Når jeg leste en artikkel om at karakteren Chris var basert på Mickey Rourke tror jeg at jeg skjønner plottet. For de som har sett «Angel heart» og husker plottet der...En veldig bra film med en bra slutt. Skal ikke røpe mer. 😉
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #150 Skrevet 10. desember 2017 Siri og Gabriel, uten tvil. Anonymkode: effef...b1e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #151 Skrevet 10. desember 2017 Jeg tenker Svein og Nanna kan være morderne uten at de vet det selv. Litt sånn "Shutter Island." Anonymkode: e06d7...68b 8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #152 Skrevet 10. desember 2017 3 timer siden, Speilvegg skrev: Når jeg leste en artikkel om at karakteren Chris var basert på Mickey Rourke tror jeg at jeg skjønner plottet. For de som har sett «Angel heart» og husker plottet der...En veldig bra film med en bra slutt. Skal ikke røpe mer. 😉 Du mener de ender i heisen til helvetet? Anonymkode: 73f07...bae
Hollie Skrevet 10. desember 2017 #153 Skrevet 10. desember 2017 Jeg er så nysgjerrig etter å vite hvem som er morderen!! Først trodde jeg det var Konrad, men det tror jeg ikke lenger. Jeg blir skikkelig skuffa om det er Nanna og eller/ Svein som er morderen... så hvem som helst bortsett fra de er greit
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #154 Skrevet 11. desember 2017 HUSK: INGEN SPOILERE!!!!! (f.eks ikke fortell slutten på mikey Rourke filmen osv) Anonymkode: dd121...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #155 Skrevet 11. desember 2017 Under grøten ga Jack et hodenikk til pleieren, som nikket tilbake å sa til Konrad «det begynne å bli sent, vi skal ikke trekke oss tilbake da?» Skjønte Jack at det ble drama da Timian ikke fikk mandelen? Eller hva tror dere det handlet om? Anonymkode: a3551...9a8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #156 Skrevet 11. desember 2017 6 timer siden, Hollie skrev: Jeg er så nysgjerrig etter å vite hvem som er morderen!! Først trodde jeg det var Konrad, men det tror jeg ikke lenger. Jeg blir skikkelig skuffa om det er Nanna og eller/ Svein som er morderen... så hvem som helst bortsett fra de er greit Og så viser det seg at det er Konrad likevel, når alle har blitt forvirret etter de mange villspor som er lagt ut. Anonymkode: f43b7...6f5 4
letterbomb Skrevet 11. desember 2017 #157 Skrevet 11. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Under grøten ga Jack et hodenikk til pleieren, som nikket tilbake å sa til Konrad «det begynne å bli sent, vi skal ikke trekke oss tilbake da?» Skjønte Jack at det ble drama da Timian ikke fikk mandelen? Eller hva tror dere det handlet om? Anonymkode: a3551...9a8 Ja, jeg oppfattet det sånn.
Sveva Skrevet 11. desember 2017 #158 Skrevet 11. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Under grøten ga Jack et hodenikk til pleieren, som nikket tilbake å sa til Konrad «det begynne å bli sent, vi skal ikke trekke oss tilbake da?» Skjønte Jack at det ble drama da Timian ikke fikk mandelen? Eller hva tror dere det handlet om? Anonymkode: a3551...9a8 Ja, jeg oppfattet det også som at Jack skjønte det ville bli drama når Timian ikke fikk mandelen, og Konrad vil jo ha julekos, ikke juledrama.
letterbomb Skrevet 11. desember 2017 #160 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Mulig det er Timian som er morderen. Kan hende han drepte Rune (med to ulike sko på seg) fordi han trodde at Rune faktisk holdt moren som gissel oppe på loftet. En av tvillingene ødela julekulen han hadde for noen episoder tilbake. Men er ikke det litt for enkelt om det viser seg at Timian er morderen allerede nå? Jeg heller litt mot flere ulike mordere jeg. Foreløpig. Mulig det endrer seg etter hvert det også. Fint å ikke ha mistanken på samme person hele tiden, men så kan det jo være en skuffende slutt også. Får bare vente og se, heh. Endret 11. desember 2017 av letterbomb 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå