Gå til innhold

Jul i Blodfjell

missmcbeal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tippet på grandtante constanse i går✌ og jeg jeg tror han tykke rare som fortalte Siri at "vi synger alle med det nebbet vi har" er julenissemorderen

Anonymkode: 7bea3...39f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tippet på grandtante constanse i går✌ og jeg jeg tror han tykke rare som fortalte Siri at "vi synger alle med det nebbet vi har" er julenissemorderen

Anonymkode: 7bea3...39f

Man så jo at vedkommende hadde en helt annen kroppsbygging enn han.

Anonymkode: e06d7...68b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den røde kongen er en av de som satte ved bordet, ettersom Konstanse spurte om han forfalsket håndskriften sin. Altså Toffen, Cris, Jack eller han anonyme? Det er vel ingen andre som er igjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Shai skrev:

Så den røde kongen er en av de som satte ved bordet, ettersom Konstanse spurte om han forfalsket håndskriften sin. Altså Toffen, Cris, Jack eller han anonyme? Det er vel ingen andre som er igjen?

Toffen kunne ikke skrive, han anonyme er for stor til å være han mannen vi så skyggen til, jack er jo ikke en Soot så han kanke være sønnen til konrad , så da står vi bare igjen med Cris. :O

Anonymkode: eca7c...4bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man så jo at vedkommende hadde en helt annen kroppsbygging enn han.

Men den morderen med nisselue som løper rundt der som vi ser glimt av, er jo sinnsykt lav, så ser vi han kjempehøye sammen med tanten i rullestol snakke om mordene i dagens episode. Tror ikke vi kan gå ut fra kroppsbygging for å komme til fasiten 

Anonymkode: dd121...0d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som spiller timian, hva heter han? :) 

Anonymkode: 8b9dd...b84

Jacob Schøyen Andersen, sønn av Hege Schøyen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke flere igjen enn dem rundt bordet? Kunne jo være sykepleieren og.

lappen trenger ikke ha no med morderen å gjøre, men at det er en annen grunn til at de ikke vil avsløre at de har skrevet lappen.

spærsmålet er jo hvorfor konstanse er involvert?

Anonymkode: 92d78...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Toffen kunne ikke skrive, han anonyme er for stor til å være han mannen vi så skyggen til, jack er jo ikke en Soot så han kanke være sønnen til konrad , så da står vi bare igjen med Cris. :O

Anonymkode: eca7c...4bf

Det må da ikke være en av den, kan jo være sønnen til Konrad ikke er det med de andre.

Anonymkode: f37a1...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crissyboooy hahaha! Han er så jævla bra skuespiller, hadde aldri sett for meg Øigaarden i en homorolle men han nailer den! 

Men hvordan er constanse og chris relatert til hverandre? Er constanse søsteren til han som skal dø? Og chris hva er han?  
Gikk glipp av de første episodene dessverre så kan ikke hele relasjonen til alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Crissyboooy hahaha! Han er så jævla bra skuespiller, hadde aldri sett for meg Øigaarden i en homorolle men han nailer den! 

Men hvordan er constanse og chris relatert til hverandre? Er constanse søsteren til han som skal dø? Og chris hva er han?  
Gikk glipp av de første episodene dessverre så kan ikke hele relasjonen til alle. 

Alle episoder ligge gratis på dplay 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo fremdeles igjen en hel uke til julaften da!

Hva skal de egentlig fylle resten av denne adventskalenderen med, dersom morderen blir oppdaget allerede nå? :nisse:

Anonymkode: c5c76...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok en tvist, kanskje nanna og svein også er mordere. 
De hadde jo parodi på Making a murderer dokumentarserien med avhøret til Timian, så det skjer nok noe uventa , i den serien var jo bla. etterforskerne suspekte overgripere selv som plantet bevis hos andre bare for å få fokus vekk fra seg selv og få noen dømt i saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe med en venninne av Konstanse i et gammelt avisutklipp? Det ble nevnt at de var veldig like. Kanskje Konstanse ikke er den virkelige Konstanse da? Og hvis Cris liksom er sønnen til Konrad, har han da blitt adoptert bort til et annet familiemedlem?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...