Dathos Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Manglende sex med kona over lang tid har resultert i at jeg har måttet være kreativ på egen hånd. Skjønner at dette er individuelt, men synes du det er det greit at jeg deler dette? At jeg forteller at jeg - onanerer stadig vekk, minst 3-4 ganger hver uke? j/n - liker å leke m dildo analt på meg selv, og prøver å oppnå p-punkts orgasme (nesten i mål ) ? j/n - at jeg gjerne smaker min sperm - (antakelig et resultat av manglende interesse for oralsex fra hennes side) j/n - at jeg fantaserer om at vi tar erotisk tantra massasje sammen for å vekke gnisten? j/n Redd for at hun bare vil ta dette som type kritikk og synes jeg er litt syk hvis jeg deler det med henne. Hvordan ville du ha reagert? Prøver jo hele tiden å piffe opp sexlivet vårt på mer normal måte, men jeg har, pga avvisninger over tid, skapt meg et slags dobbeltliv.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Hvis jeg var kona di og hadde mistet lysten på deg så hadde jeg reagert negativt på dette. Det ville blitt som om en venn eller kollega hadde fortalt meg om fantasiene og runkevanene sine. Anonymkode: b960f...0fb 4
stan Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Dette er kanskje ikke det første du og dere bør snakke om. Dere bør først finne (tilbake?) fortroligheten, og deretter kan du begynne å dele seksuelle tanker og opplevelser. 6
spektralkatt Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Tja. Det er jo ikke noe unormalt i punktene du nevner. Men jeg forstår at du og kona di ikke har noen spesielt åpen kommunikasjon utifra det du sier, og det at du er redd dette er for drøyt til å fortelle om . Jeg regner med du kjenner kona di såpass godt at du har en magefølelse på hvordan hun vil reagere. Og jeg syns du skal følge magefølelsen. Jeg får også eg magefølelse her og det er at det kanskje er lurt å starte forsiktig. Jeg ville evt startet med punkt 4. Gjerne tone det ned til vanlig massasje og se om det er noe dere kan få plass til i hverdagen. Du kunne jo evt startet samtale med å vise interesse og snakke med henne om det er noe hun savner og drømmer om. Det er ofte en fin måte å åpne for samtale. Tror kanskje det er greit å spare dildo i rompa og smake på egen sperm til dere evt har kommer godt i gang med heftig tantramassasje, og at dere begge har kommet et sted der dere har nær fortrolighet og er seksuelt påskrudd. 😊 1
Gjest making.a.mess Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 33 minutter siden, Dathos skrev: Manglende sex med kona over lang tid har resultert i at jeg har måttet være kreativ på egen hånd. Skjønner at dette er individuelt, men synes du det er det greit at jeg deler dette? At jeg forteller at jeg - onanerer stadig vekk, minst 3-4 ganger hver uke? j/n - liker å leke m dildo analt på meg selv, og prøver å oppnå p-punkts orgasme (nesten i mål ) ? j/n - at jeg gjerne smaker min sperm - (antakelig et resultat av manglende interesse for oralsex fra hennes side) j/n - at jeg fantaserer om at vi tar erotisk tantra massasje sammen for å vekke gnisten? j/n Redd for at hun bare vil ta dette som type kritikk og synes jeg er litt syk hvis jeg deler det med henne. Hvordan ville du ha reagert? Prøver jo hele tiden å piffe opp sexlivet vårt på mer normal måte, men jeg har, pga avvisninger over tid, skapt meg et slags dobbeltliv. Å onanere er normalt. Resten er dumpegrunn.
SlemUlv Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å høre noe av dette, men jeg er veldig for åpen og ærlig kommunikasjon i forholdene mine. 1
Elaine Marley Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Enig med dem som skriver at det ikke er dette du bør åpne med i håp om at hun skal få lyst. Har dere snakket noe om hvorfor hun ikke har lyst? Hva med å starte der? Så kan dere snakke om disse andre tingene senere, men først ville jeg ha funnet ut om det er noe spesielt som gjør det og tatt det derfra. Å gå rett på disse tingene kan skape en forventning og kanskje en opplevelse av press, og om hun ikke har lyst så er det ikke der man starter 1
Gorgonzola Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Her er vel ikke problemet hva du eventuelt skal dele med kona eller ikke men snarere manglende sex over lang tid?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 Du må jo fikse forholdet med kona, ikke prøve å såre henne. (ja det er det samme om situasjonen hadde vært omvendt også) Gå i terapi, få satt ord på følelsene deres. Det er mest sannsynlig mentalt fra henns side. Du må forstå henne, for at hun skal forstå deg. Kan også hende det er noe fysisk, da er sexolog/lege neste steg vis kjærlighet, gi kos (Husk å rense dildoen godt dersom dere bruker samme dildo, med ordentlig rensemiddel - med mindre du vil gi henne infeksjoner og sterilitet) Det handler stort sett om kommunikasjon. Når stoppet dere å ha sex? vet du hvorfor? Likte hun sexen før? Hvordan har dere det ellers i forholdet? Deltar begge likt hjemme økonomisk og fysisk (husarbeid, barn, våkennetter, vask og rydd, planlegging av ting og ansvar ved gjester/reiser osv)? Anonymkode: 838c1...880
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Her ser en hva som skjer nå mannen ikke strekker til, får mindre sex, begynner å lette etter substitutter og ender med å bli marginal seksuelt. Mitt tips er å gjøre det slutt og begynn på nytt. Anonymkode: 2cd53...ded
Isambard Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 Du kan gjerne dele fantastien om tantrisk sex, men dropp resten. 3
Kragebein Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 16 timer siden, Dathos skrev: Manglende sex med kona over lang tid har resultert i at jeg har måttet være kreativ på egen hånd. Skjønner at dette er individuelt, men synes du det er det greit at jeg deler dette? At jeg forteller at jeg - onanerer stadig vekk, minst 3-4 ganger hver uke? j/n - liker å leke m dildo analt på meg selv, og prøver å oppnå p-punkts orgasme (nesten i mål ) ? j/n - at jeg gjerne smaker min sperm - (antakelig et resultat av manglende interesse for oralsex fra hennes side) j/n - at jeg fantaserer om at vi tar erotisk tantra massasje sammen for å vekke gnisten? j/n Redd for at hun bare vil ta dette som type kritikk og synes jeg er litt syk hvis jeg deler det med henne. Hvordan ville du ha reagert? Prøver jo hele tiden å piffe opp sexlivet vårt på mer normal måte, men jeg har, pga avvisninger over tid, skapt meg et slags dobbeltliv. Hadde jeg vært deg, hadde jeg funnet meg en anna dame å ha på si... Anonymkode: 0ab4e...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 Du kan jo foreslå erotisk tantra massasje og si at du fantaserer om det, men hvor ofte du runker på egenhånd, at du smaker på spermen din, og hvordan du onanerer (med eller uten dildo) er private ting og noe du bør holde for deg selv. Anonymkode: 270ba...379
Gorgonzola Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 På 2.12.2017 den 9.45, Dathos skrev: Manglende sex med kona over lang tid har resultert i at jeg har måttet være kreativ på egen hånd. Skjønner at dette er individuelt, men synes du det er det greit at jeg deler dette? At jeg forteller at jeg - onanerer stadig vekk, minst 3-4 ganger hver uke? j/n - liker å leke m dildo analt på meg selv, og prøver å oppnå p-punkts orgasme (nesten i mål ) ? j/n - at jeg gjerne smaker min sperm - (antakelig et resultat av manglende interesse for oralsex fra hennes side) j/n - at jeg fantaserer om at vi tar erotisk tantra massasje sammen for å vekke gnisten? j/n Redd for at hun bare vil ta dette som type kritikk og synes jeg er litt syk hvis jeg deler det med henne. Hvordan ville du ha reagert? Prøver jo hele tiden å piffe opp sexlivet vårt på mer normal måte, men jeg har, pga avvisninger over tid, skapt meg et slags dobbeltliv. Sorry, ikke noe vits å dele noe av dette. Finn en ny kone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå