AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #21 Skrevet 10. desember 2017 2 minutter siden, -jk- said: Nei, jeg er mer interessert i mindre, uavhengige butikker som selger ting som ikke alle andre også selger. Disse finner man som oftest ikke i kjøpesenterne, der det er kjedebutikkene som regjerer. Vi var nylig en tur i London og handlet endel, det desidert beste området var Camden Town og Camden Lock/Stables market. Fant mer der enn på alle de andre stedene til sammen (Oxford street, Soho ++). Kunne ha vært intressert i det, men problemmet med slike butikker her i Norge at de blir gjerne veldig dyre... Anonymkode: 2f628...99c
-jk- Skrevet 10. desember 2017 #22 Skrevet 10. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne ha vært intressert i det, men problemmet med slike butikker her i Norge at de blir gjerne veldig dyre... Anonymkode: 2f628...99c I kjøpesentre blir de det, pga. høy husleie. Så de beste finner man gjerne i byenes rimeligere strøk, som f.eks det tidligere nevnte Camden Town i London. Jeg handler nesten ikke klær i Norge lengre uansett. Kun sportstøy, og selv det blir ofte innkjøpt i Sverige.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #23 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, -jk- said: I kjøpesentre blir de det, pga. høy husleie. Så de beste finner man gjerne i byenes rimeligere strøk, som f.eks det tidligere nevnte Camden Town i London. Jeg handler nesten ikke klær i Norge lengre uansett. Kun sportstøy, og selv det blir ofte innkjøpt i Sverige. Nemlig, og dermed lønner det seg ikke med slike butikker i norge. kanskje noen storbyer, som oslo og bergen. men selv da er det sjelden jeg handler der, fordi prisene er veldig høye. Og kan få det samme billigere i en annen butikk. Anonymkode: 2f628...99c
-jk- Skrevet 10. desember 2017 #24 Skrevet 10. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nemlig, og dermed lønner det seg ikke med slike butikker i norge. kanskje noen storbyer, som oslo og bergen. men selv da er det sjelden jeg handler der, fordi prisene er veldig høye. Og kan få det samme billigere i en annen butikk. Anonymkode: 2f628...99c Hele poenget med slike butikker er da at man ikke kan få det samme i en annen butikk, overhodet. Da tenker jeg på type butikker som enten importerer merker som ingen andre distribuerer, eller har sine egne merker. Men de er det nok få av i Norge ja...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #25 Skrevet 11. desember 2017 Amfi kjøpesenteret i Ørsta er passeleg stort Anonymkode: d2995...b8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå