Gå til innhold

Finnes det kvinner som tenner på menns brukte truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man hører ofte om menn som liker og tenner på lukten av kvinners brukte truser. Ofte kona eller kjærestens, eller fra ukjente avsendere som vil tjene en ekstra slant.

Men man hører aldri om kvinner som tenner på dette. Er det faktisk slik at ingen kvinner på kvinneguiden tenner på menns brukte undertøy? Er et seriøst spørsmål, så vær vennlig å svar på en ordentlig måte.

Takk☺

Anonymkode: 2d4b0...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt merke til at kvinner ofte bruker mye til på klesvask og skittentøy, så jeg tror svaret er "ja". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg på. Men som barn likte jeg lukten av den svette skinnklokkeremmen til fatter'n. Den innga en følelse av trygghet da, og ikke noe seksuelt.

På mine gamle dager kan jeg like parfymer med et lærpreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes kvinner og menn som tenner på alt mulig. Du finner garantert noen som tenner på brukte truser fra menn også.

Noen tenner jo på avføring og urin....

Anonymkode: ec53c...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes kvinner og menn som tenner på alt mulig. Du finner garantert noen som tenner på brukte truser fra menn også.

Noen tenner jo på avføring og urin....

Anonymkode: ec53c...dc6

Må si meg enig med dette. Noen tenner alltid på noe, men mange sånne særere ting er det nok ikke mange som er interessert i, så klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner tenner på brukte dametruser, akkurat som menn flest. Det er ikke så stor forskjell på kjønnene som noen skal ha det til.

Anonymkode: 9ddb1...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner tenner på brukte dametruser, akkurat som menn flest. Det er ikke så stor forskjell på kjønnene som noen skal ha det til.

Anonymkode: 9ddb1...026

Har jeg ikke hørt før.

Anonymkode: 65a0e...8e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Årsaken til at menn tenner på kvinners brukte truser er fordi utflod og fittesaft inneholder hormoner og feromoner som er for å gjøre mannen opphisset. Menn har lignende hormoner i spyttet sitt som tenner kvinnen (derfor er klining utrolig viktig for å tenne en kvinne ordentlig) , men ikke i kukosten sin. 

Anonymkode: 72912...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dette er for særdeles spesielt interesserte, både kvinner og menn.

På en annen side; du finner nok flere menn som vil selge brukte boxere enn du finner kvinner som vil selge sitt brukte undertøy. Så jeg tviler, uavhengig av antall interesserte, på at prisen blir god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...