AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Har noe som helst interesse av å se kjønnsorganet de har ? Anonymkode: b0dbe...766 9
Gjest OxBall Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Fordi vi er dumme. Vi tenker ikke lenger enn pikken rekker.
Gjest C.Tramell Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Hallo der! Jeg har innimellom meget stor interesse av å se en penis. Faktisk. Bare ikke en hvilken som helst en.
Cyndaquil Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Jeg liker å se på penis. Ikke fremmede. Hadde jeg fått «dickpic» av samboer hadde jeg aldri reagert negativt 😊 11
Jalp Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Det er nok ikke bare innbilning. I mitt liv har en del kvinner vist stor interesse for pikken min. En del av denne interessen har vært uønsket. 1
stan Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Vi menn tror det fordi vi selv liker å se på den. Og så liker vi å se på damers kjønnsorgan. Og ville blitt lykkelige om noen sendte oss et "vagina-bilde". Da blir konklusjonen at damer må vel like å se på penis-bilder. Det viser jo at mange menn vet lite om damer og er dårlige i logisk tenkning 13
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Det handler ikke om kvinnen, det handler mer om hva de føler når de blotter seg. De gjør det for egen del, noen blir tent av tanken på at andre ser kjønnsorganet deres. Anonymkode: 64191...60e 3
Gud Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har opplevd kvinner som har bedt om å få se min penis, også på bilde. Hvorfor skulle de be om det hvis de ikke hadde interesse av å se den? 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har interesse av det om jeg liker personen på den måten 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om kvinnen, det handler mer om hva de føler når de blotter seg. De gjør det for egen del, noen blir tent av tanken på at andre ser kjønnsorganet deres. Anonymkode: 64191...60e Dette er jeg enig i. Det handler mer om at de får et kick av å presse/tvinge pikken sin på noen, altså et overgrep, enn om at de faktisk tror kvinnen vil like det. Anonymkode: 1ee4a...3f7 3
Elaine Marley Skrevet 1. desember 2017 #11 Skrevet 1. desember 2017 Jeg tror hvem penisen sitter på er det som spiller noen rolle her, og det er vel ikke akkurat rakettforskning at det er slik. Jeg vil ikke ha bilder av tilfeldige peniser i innboksen min, men en jeg hadde et seksuelt forhold til hadde det vært helt ok. 5
Gjest OxBall Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 Som en del sier her, de kan godt se en penis eller tre, men den må tilhøre en de liker. Det er der vi menn feiler, og sender ut til de vi tror har interesse av å se vår pikk. Har gjort det er par ganger, men har sluttet med det. Sender kun ut på forespørsel, haha
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Så lenge den er stor så er det moro/fascinerende , men ikke helt uoppfordret fra fremmede menn . Anonymkode: ce9b4...857 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 Kun fra han jeg er glad i.Anonymkode: 6f1d6...6a4 2
Katten.2.0 Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 13 hours ago, Evilposelos said: Jeg har interesse av det om jeg liker personen på den måten PM!
WubWub Skrevet 2. desember 2017 #16 Skrevet 2. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noe som helst interesse av å se kjønnsorganet de har ? Anonymkode: b0dbe...766 Fordi kvinner ofte spør meg om å få se på den? Er bare 5 dager siden jeg fikk PM med forespørsel om bilde av den. Kan vel ikke tolke det som noe annet enn at de som spør har interesse av å se. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 2. desember 2017 #17 Skrevet 2. desember 2017 23 timer siden, stan skrev: Vi menn tror det fordi vi selv liker å se på den. Og så liker vi å se på damers kjønnsorgan. Og ville blitt lykkelige om noen sendte oss et "vagina-bilde". Da blir konklusjonen at damer må vel like å se på penis-bilder. Det viser jo at mange menn vet lite om damer og er dårlige i logisk tenkning Tenker at du har veldig rett her ja.
jegerjenta Skrevet 2. desember 2017 #18 Skrevet 2. desember 2017 Godt spørsmål. De tror vel at det er den vi jenter vil ha, så feil tar de
spektralkatt Skrevet 2. desember 2017 #19 Skrevet 2. desember 2017 Jeg husker da jeg var liten, på 80 tallet var det mye snakk om blottere. Menn i frakk som stilte seg opp vak en busk, hoppet fram, og viste tissen sin. Nå hører vi aldri om blottere lenger. Ikke den typen som står i en park med frakk, liksom 😂😂 Jeg tror kanskje alle har flyttet til internett. 😊 4
FluffyJuggernaut Skrevet 2. desember 2017 #20 Skrevet 2. desember 2017 Jeg er ikke helt enig, jeg elsker synet av penisen til kjæresten min. Men jeg har ikke interesse av å se stellet til noen andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå