Gå til innhold

Hvorfor innbiller menn seg at kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noe som helst interesse av å se kjønnsorganet de har ?

Anonymkode: b0dbe...766

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi er dumme. Vi tenker ikke lenger enn pikken rekker. 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Hallo der! Jeg har innimellom meget stor interesse av å se en penis. Faktisk. :jolie:

Bare ikke en hvilken som helst en. 

Skrevet

Jeg liker å se på penis. Ikke fremmede. Hadde jeg fått «dickpic» av samboer hadde jeg aldri reagert negativt 😊

• Liker 11
Skrevet

Det er nok ikke bare innbilning. I mitt liv har en del kvinner vist stor interesse for pikken min. En del av denne interessen har vært uønsket.

• Liker 1
Skrevet

Vi menn tror det fordi vi selv liker å se på den. Og så liker vi å se på damers kjønnsorgan. Og ville blitt lykkelige om noen sendte oss et "vagina-bilde". 

Da blir konklusjonen at damer må vel like å se på penis-bilder. 

Det viser jo at mange menn vet lite om damer og er dårlige i logisk tenkning :fnise:

• Liker 13
Skrevet

Det handler ikke om kvinnen, det handler mer om hva de føler når de blotter seg. De gjør det for egen del, noen blir tent av tanken på at andre ser kjønnsorganet deres. 

Anonymkode: 64191...60e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har opplevd kvinner som har bedt om å få se min penis, også på bilde. Hvorfor skulle de be om det hvis de ikke hadde interesse av å se den?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har interesse av det:hjerte: om jeg liker personen på den måten :ler: 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om kvinnen, det handler mer om hva de føler når de blotter seg. De gjør det for egen del, noen blir tent av tanken på at andre ser kjønnsorganet deres. 

Anonymkode: 64191...60e

Dette er jeg enig i. Det handler mer om at de får et kick av å presse/tvinge pikken sin på noen, altså et overgrep, enn om at de faktisk tror kvinnen vil like det.

Anonymkode: 1ee4a...3f7

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror hvem penisen sitter på er det som spiller noen rolle her, og det er vel ikke akkurat rakettforskning at det er slik. 

Jeg vil ikke ha bilder av tilfeldige peniser i innboksen min, men en jeg hadde et seksuelt forhold til hadde det vært helt ok. 

• Liker 5
Skrevet

Som en del sier her, de kan godt se en penis eller tre, men den må tilhøre en de liker. Det er der vi menn feiler, og sender ut til de vi tror har interesse av å se vår pikk. Har gjort det er par ganger, men har sluttet med det. Sender kun ut på forespørsel, haha :ler:

Skrevet

Så lenge den er stor så er det moro/fascinerende , men ikke helt uoppfordret fra fremmede menn . 

Anonymkode: ce9b4...857

• Liker 1
Skrevet

Kun fra han jeg er glad i.:alice:

Anonymkode: 6f1d6...6a4

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, Evilposelos said:

Jeg har interesse av det:hjerte: om jeg liker personen på den måten :ler: 

PM!

:nigo:

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noe som helst interesse av å se kjønnsorganet de har ?

Anonymkode: b0dbe...766

Fordi kvinner ofte spør meg om å få se på den? Er bare 5 dager siden jeg fikk PM med forespørsel om bilde av den.

Kan vel ikke tolke det som noe annet enn at de som spør har interesse av å se.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
23 timer siden, stan skrev:

Vi menn tror det fordi vi selv liker å se på den. Og så liker vi å se på damers kjønnsorgan. Og ville blitt lykkelige om noen sendte oss et "vagina-bilde". 

Da blir konklusjonen at damer må vel like å se på penis-bilder. 

Det viser jo at mange menn vet lite om damer og er dårlige i logisk tenkning :fnise:

Tenker at du har veldig rett her ja. 

Skrevet

Godt spørsmål. De tror vel at det er den vi jenter vil ha, så feil tar de

Skrevet

Jeg husker da jeg var liten, på 80 tallet var det mye snakk om blottere. Menn i frakk som stilte seg opp vak en busk, hoppet fram, og viste tissen sin. 

Nå hører vi aldri om blottere lenger. Ikke den typen som står i en park med frakk, liksom 😂😂

Jeg tror kanskje alle har flyttet til internett. 😊

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke helt enig, jeg elsker synet av penisen til kjæresten min. Men jeg har ikke interesse av å se stellet til noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...