Gjest Seleena Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Nokon som har tatt desse faga på foreks Bali, Brasil eller Mexico som kan fortelle korleis dei opplevde oppholdet og om det kom godt med på cv'en i framtida? GoStudy
Gjest Seleena Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 Jaha? Enda du opp med mykje lån? Eller klarte du deg med stipend + litt sparepengar?
rutti Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 kan du ikke legge meg til på msn så kan vi snakkes der????? Epostadressen er slettet. Det er ikke tillatt å poste epostadresser i innlegg. Du kan derimot gjøre epostadressen din tilgjengelig for andre brukere via profilen din. Orakel - moderator
ivanka Skrevet 31. januar 2005 #6 Skrevet 31. januar 2005 kjenner noen som tok exphil på bali ihvertfall, selv om jeg ikke gjorde det selv. i sammendrag hadde de det strålende, brukte veldig lite tid på å studere, og den ene fikk amøbedysenteri. skal jeg gjette, tror jeg ikke exphil på bali gjør det store utslaget på cv'en din. det er vel samme pensum som hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå