Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips? Er 10 år siden sist jeg byttet jobb! Har vært for lenge i nåværende...

CV har har jeg fått tips til men behøver flere.

Hvordan skal den gode søknaden utformes som gir et intervju?

Anonymkode: 8a599...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg legge til: var god for 10 år siden men er nå fastlåst og ute av det. 2017/2018 er annerledes enn 2007...

Har også fått to barn og er «ute» av det - var mer skarp før. 

Har sendt noen søknader men ingen interesse.

Skrevet

CV er vel CV og så lenge den er ryddig og får frem hva du har gjort, så er det ikke der du gjør størst endring. Pass på at du finner en god CV-mal med rom til å beskrive arbeidsoppgaver. Ville også hatt med nøkkelkvalifikasjoner i ditt tilfelle for å fremheve hva du er spesielt god på etter så mange år med erfaring som en nyutdannet kanskje ikke har.

Legg ned arbeid i søknadsteksten så den blir målrettet og viser tydelig din motivasjon og hva du kan bidra med. Fokuser også her på hva du har av erfaring som vil være nyttig.

Pass på at du søker riktig type stilling. Ikke sikt for høyt, men heller ikke for lavt.

Det er det jeg kan si på generell basis uten å vite særlig mye om deg.

Skrevet
15 timer siden, Meg80 skrev:

CV er vel CV og så lenge den er ryddig og får frem hva du har gjort, så er det ikke der du gjør størst endring. Pass på at du finner en god CV-mal med rom til å beskrive arbeidsoppgaver. Ville også hatt med nøkkelkvalifikasjoner i ditt tilfelle for å fremheve hva du er spesielt god på etter så mange år med erfaring som en nyutdannet kanskje ikke har.

Legg ned arbeid i søknadsteksten så den blir målrettet og viser tydelig din motivasjon og hva du kan bidra med. Fokuser også her på hva du har av erfaring som vil være nyttig.

Pass på at du søker riktig type stilling. Ikke sikt for høyt, men heller ikke for lavt.

Det er det jeg kan si på generell basis uten å vite særlig mye om deg.

Stor takk for råd! 

Jeg søker nå mer ansvar. Noe mer ledende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...