AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #21 Skrevet 1. desember 2017 6 timer siden, bortebra skrev: De som har norsk statsborgerskap, uansett om de er hvite eller svarte eller brune, kan vi ikke sende ut uansett hvor galt det de har gjort er, uten å bryte menneskerettighetene. Selvfølgelig kan vi det. Vi kan tilbaketrekke statsborgerskapet, det skjedde med Mahad. Dessuten har flere dobbelt statsborgerskap, ta vekk det norske og send dem hjem til det andre landet de har statsborgerskap i. Problem løst. Anonymkode: 1794e...2c6
bortebra Skrevet 1. desember 2017 #22 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan vi det. Vi kan tilbaketrekke statsborgerskapet, det skjedde med Mahad. Dessuten har flere dobbelt statsborgerskap, ta vekk det norske og send dem hjem til det andre landet de har statsborgerskap i. Problem løst. Anonymkode: 1794e...2c6 Vi kan, men vi bryter internasjonal lov om vi gjør mennesker statsløse. Og folk som er født og oppvokst i Norge, er uansett vårt ansvar. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #23 Skrevet 1. desember 2017 Det måtte selvsagt være "Jegern Puahate" som kom frem til den konklusjonen... Anonymkode: 850c3...36e 3
Jegern Puahate Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #24 Skrevet 1. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke sagt noe til deg i det hele tatt jeg. Jeg skrev til AB med det lange innlegget. Anonymkode: 1794e...2c6 Da beklager jeg misforståelsen. I og med at mange, av en eller annen grunn, svarer meg med AB-kontoen kan det fort bli forveksling mellom dere.
Jegern Puahate Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #25 Skrevet 1. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Det måtte selvsagt være "Jegern Puahate" som kom frem til den konklusjonen... Anonymkode: 850c3...36e Hell yeah! Jegern Puahate er en klassisk filosof her på KG. 2
Safiye Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler modereringen og personangrep - Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 De feministene jeg har møtt har vært noen av de minst rasistiske menneskene. Du må ha vært uheldig i møtene dine. Anonymkode: 4920e...3b0 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå