AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Jeg kan ofte bli kåt av blikk og når personen stirrer intenst på meg. Det er utrolig hva man kan se gjennom øynene til mennesker. Er det andre som føler det slik? Kan være hvem som helst, her snakker jeg om når en merker noen bare synes du er pen og søt og tar på deg og du merker at personen liker deg. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn, men av og til merker man bare en intens kjemi med enkelte Anonymkode: 949db...437 2
BiancaH96 Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Det hender, ikke blikket til en fremmed på gata, men om en jeg liker godt ser meg i øynene på "den" måten, da kan det begynne å krible.
Adam- Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ofte bli kåt av blikk og når personen stirrer intenst på meg. Det er utrolig hva man kan se gjennom øynene til mennesker. Er det andre som føler det slik? Kan være hvem som helst, her snakker jeg om når en merker noen bare synes du er pen og søt og tar på deg og du merker at personen liker deg. Jeg vet ikke hvorfor jeg føler det sånn, men av og til merker man bare en intens kjemi med enkelte Anonymkode: 949db...437 Jaaa! Jeg elsker det, og det er helt rått når man får respons. Er nesten som man kan ha samtaler med fremmede på avstand 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Blikk er utrolig senduelt og talende. Veldig deilig og tilfredsstillelnde å møte hverandre i et blikk.
Cbunke90z Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Jepp. Mye mer kåt av blikk enn en kropp. Kroppen sier så lite. Et intenst blikk setter fantasiene mye mer i sving hos meg. Anonymkode: 9ef02...dd3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 Enig. Blikk fra fremmede spesielt gjør meg kåt Anonymkode: a6ea6...284
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Definitivt.. Blikk gjør så mye mer med meg enn kroppen I seg selv.... En hel kveld med sånne blikk for noen helger siden endte med en kort diskré avklaring på messenger før vi trakk oss hver for oss tilbake fra de andre og møttes igjen på et hotellrom..... Anonymkode: 5f5fd...09a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 Blikk gjør meg alltid så kåt... Anonymkode: a6ea6...284
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå