Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest girl-next-door ii
Skrevet

Til sommeren er jeg ferdig med min bachelor i mediefag. Jeg har i tillegg fransk grunnfag.

Jeg foler meg ikke ferdigstudert enda, og vil enten ta master, eller et til grunnfag/mellomfag. (evt aarsenhet paa BI).

Jeg er ikke sikker paa hva jeg konkret har lyst til aa jobbe med enda. Undervisning, raadgivning, filmsensur og galleri er noen av mine onsker.

Er det lurest aa stase paa master disse dager, eller blir jeg mere allsidig met et til mellomfag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du vurderer lektor, er det vel smart å ta ein master? Viss du kan tenke deg det, ville eg gjort det i alle fall.

Lukke til, uansett valg! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har samme bakgrunn som deg, og lurer på de samme tingene. Det er sant at hvis du ønsker å bli lektor (=bedre lønn og andre jobbmuligheter enn adjunkter) er det lurt å ta en master. men jeg vet ikke, mediefag er blitt veeeldig populært, og jeg har i hvert fall fått tilbakemelding om at jeg bør ha et annet grunnfag/undervisningsfag i tillegg til bacheloren min hvis jeg skal komme inn på PPU. Og hvor mye lengre jeg kommer med master vet jeg ikke. Kommer vel an på hvilken master du tar også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...