Gå til innhold

Truffet på IDIOTselger på Finn. HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 timer siden, mimoe skrev:

Men her er adidasmerke på baksiden av låret og manchester merke fremme på andre låret, altså et merke fremme og et bak og det ser jo helt tåpelig ut. 

Romelu+Lukaku+Manchester+United+v+West+H

Anonymkode: cc0bc...8f5

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, slapp av litt da. Jeg tror ikke babyen bryr seg.....

Anonymkode: 0d17e...c52

Jeg hadde faen oppsøkt de som hadde delt bilde av meg som liten for å hevne seg på foreldra mine. Selv om jeg var baby og ga faen den gangen. Du vet at babyer ikke er baby for alltid? 

Deler Ts bilde så er hun ikke noe bedre enn selgeren. Jeg trodde jeg var gal og hevngjerrig. Men jeg går ikke så langt at det går utover uskyldig barn. Jeg tar den idioten det gjelder og det finnes andre måter å hevne seg på enn å dele bilder. Sosiale medier går i hjernen på dere..jævlig tøft å gjemme seg bak en skjerm og hevne seg på nett..

Skrevet
4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg hadde faen oppsøkt de som hadde delt bilde av meg som liten for å hevne seg på foreldra mine. Selv om jeg var baby og ga faen den gangen. Du vet at babyer ikke er baby for alltid? 

Deler Ts bilde så er hun ikke noe bedre enn selgeren. Jeg trodde jeg var gal og hevngjerrig. Men jeg går ikke så langt at det går utover uskyldig barn. Jeg tar den idioten det gjelder og det finnes andre måter å hevne seg på enn å dele bilder. Sosiale medier går i hjernen på dere..jævlig tøft å gjemme seg bak en skjerm og hevne seg på nett..

Haha, vil si du er mer gal og hevngjerrig hvis du kunne oppsøkt noen som hadde delt et bilde av deg på FB...

Jeg hadde heller snakka til foreldrene mine som la et bilde ut og som kunne deles i all offentlighet...

Har ingenting med å gjemme seg bak en skjerm å hevne seg på nett. Har noe med å advare andre 🙂

Skrevet
5 minutter siden, mimoe skrev:

Haha, vil si du er mer gal og hevngjerrig hvis du kunne oppsøkt noen som hadde delt et bilde av deg på FB...

Jeg hadde heller snakka til foreldrene mine som la et bilde ut og som kunne deles i all offentlighet...

Har ingenting med å gjemme seg bak en skjerm å hevne seg på nett. Har noe med å advare andre 🙂

Greit at du er sint på denne personen, men du kan ikke legge ut bilde av han når han har en baby med seg på profilbildet sitt. 

@Axl Rose Det du sier i denne tråden er jeg helt enig med deg i, men kraftuttrykkene dine gjør deg ingen tjenester, heller tvert om. Det virker mot sin hensikt å banne så mye. Du får fram budskapet på en helt annen måte dersom du kutter ut banningen din. Greit nok at det er din måte å prate på, men skriftlig blir det litt feil. 

Anonymkode: c2ee2...0bc

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
18 minutter siden, mimoe skrev:

Folk har ikke profilbilder for det skal deles. Men dere som sitter med sosiale medier hele dagene tror vel det er greit å ta profilbilde til noen å dele det for han har det jo som pb!! Han som har lagt det ut. Ja han har lagt det ut som profilbilde. Klipp ut fjese hans da vel og del hodet og fjeset hans hvis det er så jævla viktig å dele.

Du og noen du kunne tatt med deg burde møtt opp hos han og tatt han face2face. Neida tryggere bak en skjerm.. 

Du anmelder han og sier i fra til Finn så han blir kastet ut derfra. Vis meldingene. Ikke dum deg ut med å dele bilde bare for du vil leke helt.

Skrevet

Du kan hilse selgeren og si at man fint kan sentrifugere en ordentlig fotballdrakt uten at den blir ødelagt. Jeg har 8 stykker i skapet mitt, bruker dem ofte og vasker dem som vanlig, med sentrifugering og det hele, og alle sammen er like fine. Unntaket er en drakt jeg fikk med på kjøpet når jeg kjøpte tepper i Afghanistan, men den er sannsynligvis av samme elendige kvalitet som du har kjøpt. 

Hvis det er et draktsett til barn du har kjøpt hadde du fått det til samme pris i Uniteds norske nettbutikk, så anbefaler deg å kjøpe det neste gang. 

Anonymkode: 09a87...e2d

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Axl Rose skrev:

Hissigproop 😂

Anonymkode: 0d17e...c52

• Liker 1
Skrevet

Begynner navnet til selger på B? 

Anonymkode: 52c23...4ff

Skrevet
7 timer siden, Axl Rose skrev:

Folk har ikke profilbilder for det skal deles. Men dere som sitter med sosiale medier hele dagene tror vel det er greit å ta profilbilde til noen å dele det for han har det jo som pb!! Han som har lagt det ut. Ja han har lagt det ut som profilbilde. Klipp ut fjese hans da vel og del hodet og fjeset hans hvis det er så jævla viktig å dele.

Du og noen du kunne tatt med deg burde møtt opp hos han og tatt han face2face. Neida tryggere bak en skjerm.. 

Du anmelder han og sier i fra til Finn så han blir kastet ut derfra. Vis meldingene. Ikke dum deg ut med å dele bilde bare for du vil leke helt.

Stått opp med feil bein?:ler: Du kan fint få frem budskapet ditt uten å være frekk i kjeften :)

Anonymkode: 201b2...32d

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stått opp med feil bein?:ler: Du kan fint få frem budskapet ditt uten å være frekk i kjeften :)

Anonymkode: 201b2...32d

Frekk i kjeften? Kjeften min var faktisk lukket mens jeg skrev. 

Skrevet
På 30.11.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Synes du skal advare han om at du kommer til å dele profilbildet hans og skrive at han er en svindler. Hvis han ikke tror på deg, så er det bare å gjøre det. Det er ikke greit å lure folk sånn!

Anonymkode: 0e7b6...fe7

Er dette lovlig?

Anonymkode: f5f35...60b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette lovlig?

Anonymkode: f5f35...60b

Det er lov å dele offentlige bilder ja.

Skrevet
34 minutter siden, mimoe skrev:

Helt riktig...

Har du noen opplevelser med denne mannen?

Jeg vet hvem han er. Det er egentlig det. Kjenner han gjennom en annen, også lite sympatisk fyr. Jeg er ikke overrasket. Kjente det igjen på skrivestilen hans. Kontakt forbrukerrådet og Finn.no du. Det er aldri bra når noen lurer andre på denne måten. Kjenner dessverre til to slike "menn" som svindler folk på denne måten. Ikke så veldig uvanlig å være uærlig og drittsekk mot andre. Skulle tro folk med barn var mer oppegående. For barnets skyld ville jeg ikke hengt han ut med det profilbilde. Da må du eventuelt sladde det veldig godt. Det er uansett ikke veien å gå, mener jeg. Det kan fort slå tilbake på deg. Ville heller forsøkt å gjøre det så ryddig og ordentlig som mulig ved å kontakte forbrukerrådet og finn.no.

Anonymkode: 52c23...4ff

• Liker 4
Skrevet
På 30.11.2017 den 22.57, Axl Rose skrev:

Bilder av barn skal faen ikke deles på nett samme faen hva foreldrene (eller hva faen han er til barnet) har gjort. Anmeld det. Si i fra til Finn. Det er han du skal ta. Ikke hevne deg med å dele bilder av han med et uskyldig barn. 

Vi forstår deg bedre hvis du lar være å banne

Anonymkode: 647f1...c3d

Skrevet
På 30.11.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Synes du skal advare han om at du kommer til å dele profilbildet hans og skrive at han er en svindler. Hvis han ikke tror på deg, så er det bare å gjøre det. Det er ikke greit å lure folk sånn!

Anonymkode: 0e7b6...fe7

Det er brudd på lov om åndsverk hvis du deler andre sine bilder uten deres tillatelse

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, mimoe skrev:

Det er lov å dele offentlige bilder ja.

Nei

• Liker 1
Skrevet

Ble varen reklamert for som ekte eller som kopi? Om det ikke stod noe om at den var original så tror jeg ikke du nødvendigvis har noe sterk sak. Det er veldig mange selgere som selger kopier i dårlig kvalitet og jeg handler mye på ebay og fått mye sånn drit men får bare til svar om at jeg burde spurt på forhånd hvordan stoff det var og om det var autentisk eller kopi. 

Men veldig dårlig stil ja å snakke til kunder på den måten, dette høres ut som en som har kjøpt den på nett selv i tro om at den var ekte, og sett hvor dårlig kvalitet det var og at det var feilprint, og som selger den for å tjene penger på den. Sikkert ikke kjøpt for mer enn 80 kr på ebay den der. 

Anonymkode: 4d8ef...042

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for identifikasjon av privatperson

- Safiye, mod

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ble varen reklamert for som ekte eller som kopi? Om det ikke stod noe om at den var original så tror jeg ikke du nødvendigvis har noe sterk sak. Det er veldig mange selgere som selger kopier i dårlig kvalitet og jeg handler mye på ebay og fått mye sånn drit men får bare til svar om at jeg burde spurt på forhånd hvordan stoff det var og om det var autentisk eller kopi. 

Anonymkode: 4d8ef...042

Jeg tenker motsatt enn deg her. Dersom det ikke er opplyst om at det er kopi så forventer man en "ekte" vare. Blir noe annet om varen koster 50,- med gratis porto på på Ebay og sendes fra Kina. 

Anonymkode: a7c32...82c

• Liker 3
Skrevet
På 30.11.2017 den 20.47, mimoe skrev:

Kjøpte ei fotballdrakt til sønnen av en på finn. Denne var ny og skulle være i topp kvalitet. Kostet meg 600, og var bursdagsgave til guttungen som har ønsket seg en slik leeeenge. 

Første varsellampe lyste når den kom fra Thailanf og ikke fra norge. Skjønnte jo da at den var fake.

Når vi pakka opp så vi at på shortsen var det feil. Det skulle være et merke på begge lår fremme, manchester merke på ene låret og adidas merke på andre låret.

Men her er adidasmerke på baksiden av låret og manchester merke fremme på andre låret, altså et merke fremme og et bak og det ser jo helt tåpelig ut. 

Så jeg skrev meld til selger at tshorta var ok og fin men at det var feil på shortsen og sendte bilder, men fikk til svar at det skulle være sånn. (YEAH RIGTH)

Men så etter første vask (på ullprogram 30 grader) har den raknet nedover fra halslinninga og mista to bokstaver på tshorta.

Guttungen var helt knust og tårene rant. Jeg klaget til selger igjen som var skikkelig frekk og nekta å gjøre noe med saken.

Skrev nå at jeg ville klage til forbrukerrådet og fikk disse to meld tilbake rett etter hverandre :

"Ja lykke til med forbruker rådet det tar 6-12 mnd og vil koste deg penger! Orker ikke forholde meg til sure kranglete kunder som deg! Hadet bra"

"Du sa selv drakten var ok at ikke du klarer å vaske den er den egen skyld! Sikkert kjørt sentrifugering. Som sagt sees i forbruker rådet om 1 år da👍"

Hva i helsikken gjør jeg med en slik idiot?

For det første: du så vel bilder av varene du kjøpte? Hvor var merket der, foran eller bak? 

Og se på bildet som en annen person la ut i tråden her, der er faktisk Adidasmerket på baksiden av shortsen.

Å henge ut en annen person burde du være forsiktig med. Det er noe som kalles personvern, og bare fordi du er sur kan du ikke kjøre på som du vil.

Anonymkode: 8b422...682

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...