AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Og er nærtagende, konfliktsky redd hva andre synes om deg? Det er jeg. Noen andre eller er jeg alene? Anonymkode: 00205...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Nei, jeg er hverken nærtagende eller konfliktsky selv om jeg er bp2 Anonymkode: 7b0fe...c14 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er hverken nærtagende eller konfliktsky selv om jeg er bp2 Anonymkode: 7b0fe...c14 Er du stabil? Kan jeg spørre om hvilke medisiner du går på? Anonymkode: 00205...e9e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Jeg er bp2. Her kommer ikke min konfliktskyhet av sykdommen, men av oppveksten. Oppveksten var nok det som trigget bp2 siden det ligger i familien. Er stabil nå, går på lamictal. Anonymkode: 824b9...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bp2. Her kommer ikke min konfliktskyhet av sykdommen, men av oppveksten. Oppveksten var nok det som trigget bp2 siden det ligger i familien. Er stabil nå, går på lamictal. Anonymkode: 824b9...ae4 Ts her, jeg sliter veldig skal til legen i morgen. Håper legen regulerer medisiner. Er livredd og ikke bli likt, eller er sint på meg 😢 Anonymkode: 00205...e9e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg sliter veldig skal til legen i morgen. Håper legen regulerer medisiner. Er livredd og ikke bli likt, eller er sint på meg 😢 Anonymkode: 00205...e9e Det går nok fint hvis du ikke er stabil så vil de kunne regulere medisinene dine. Men får du hjelp til å takle tankene dine? Medisin er ikke en fasit, men et hjelpemiddel. Så jeg håper du får hjelp i form av psykologsamtaler. Anonymkode: 824b9...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Du er absolutt ikke alene😊 jeg legger altfor mye (vondt) i andres ord, tørr aldri stå opp mot urett og/eller si ifra (er dronninga av hvite løgner), og tåler veldig dårlig tilbakemeldinger; positive som negative, konstruktive som ukonstruktive. Jeg kan også ligge og skamme meg i flere timer dersom jeg føler jeg har sagt eller gjort noe som folk synes er teit😣 Anonymkode: 9c62b...cce 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du stabil? Kan jeg spørre om hvilke medisiner du går på? Anonymkode: 00205...e9e Vil ikke komme med ,medisinråd siden dette ikke er lov her inne og ja, jeg er svært stabil nå Anonymkode: 7b0fe...c14
Skadeskutt Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 Ikke godt å si hva jeg er. Jeg hadde bipolar 2-diagnose, men etter nesten 1,5 år med mye ustabilitet (alvorlig depresjon, suicidale tanker og adferd) og det siste hele året hvor jeg har vært mer på sykehus enn hjemme (til sammen 9 mnd innlagt og 3 mnd hjemme) så har de tatt bort den diagnosen og gitt meg uspesifisert personlighetsforstyrrelse. Sannsynligvis i retning avhengig PF og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse som trigges og blir mer framtredende når jeg er i tung depresjon og/eller livskriser. Bipolar og personlighetsforstyrrelse har mange likhetstrekk, spesielt da emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Så svarer selv om jeg ikke har diagnosen lenger, for jeg oppfyller mange av kriteriene. Men Ja, jeg er konfliktsky og kan være nærtagende, alt etter som hva det gjelder. Jeg tar meg selv lite høytidelig og både jeg og andre kan fleipe på min bekostning uten at jeg tar meg nær av det. Det at jeg er litt rar og sier/tenker på mye rart er en av de få tingene jeg liker ved meg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 Har noe som kalles RBD (tilbakevendende kortvarig depresjon), er visst det samme som Bipolar type 2 med at jeg har hypermanier, men at periodene er kortere enn hos bp2. Har akkurat de samme problemene men tror det handler om oppvekst og livserfaringer mer enn diagnosen. Sliter med at jeg er nærtagende, at det skal lite til for å vippe meg av pinnen, noe som gjør at jeg blir konfliktsky... En liten konflikt kan føre til ekstremt destruktive og depressive tanker og jeg kan havne dypt nede i en depresjon, så prøver å unngå det. Anonymkode: 8c2f3...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå