Gjest NotNaomi Skrevet 30. november 2017 #21 Skrevet 30. november 2017 Mest fordi jeg undres over livet og mennesker. Undring. Nysgjerrighet. Og naturen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #22 Skrevet 1. desember 2017 11 hours ago, Stina234 said: Det var da svært negative tanker. Hva er negativt ved det? Anser det som en helt nøytral posisjon. Anonymkode: b03f5...daa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #23 Skrevet 1. desember 2017 Min sønn Han jeg er dypt forelsket i Min familie og venner Mitt kjeledyr Solnedgang Stjerner på himmelen Bølger Dype kyss og sene netter Anonymkode: eb534...528
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #24 Skrevet 1. desember 2017 Jeg står som regel ikke opp om morgenen. Står opp laaaaaangt utpå dagen, vanligvis. Akkurat nå er det vel egentlig frykten for hva som vil skje med mine nærmeste dersom jeg endte mitt eget liv, som gjør at jeg fortsatt lever. Dessuten er jeg liksom litt sta, jeg føler meg ikke ferdig med å leve selv om alt føles håpløst akkurat nå. Føles som at jeg prøver på nytt og på nytt, om igjen og om igjen, men at det sklir ut hver gang, jeg gir opp hver gang. Men jeg er for sta til å la meg selv gi opp livet såpass at jeg ender det hele. Anonymkode: f33a3...5f0 1
Mynona Skrevet 1. desember 2017 #25 Skrevet 1. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på følgende regel: Sitat * Selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder, samt tanker om spiseforstyrrelser. Slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Se dette innlegget for utfyllende forklaring. Vi anbefaler dere som ønsker å diskutere disse temaene å ta kontakt med Mental helse på 116 123 eller benytte nettsiden deres Sidetmedord.no, eller kontakte Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. Er du under 18 år kan du også kontakte Kors På Halsen. Mynona, mod.
Aule Skrevet 1. desember 2017 #26 Skrevet 1. desember 2017 Før var jeg flinkere til å verdsette de små tingene i livet - fin natur, bra vær og sol. Nå har jeg kommet inn i en kjip A4-tilværelse der jeg bare jobber meg gjennom uka i påvente av lørdag og søndag der jeg kan bruke noen timer på min hobby. Vinteren har nok noe av skylden, men det er nå engang ganske dumt å bare la dagene forsvinne slik. Jeg er en moderne slave - lønnsslaven.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 Jeg lever fordi jeg ble født en gang. Kommer til å leve til jeg dør😂. Prøver å gjøre årene meningsfulle. Det hjelper å være sammen med andre mennesker. Felles skjebne, felles trøst..... Anonymkode: 6bd45...ec8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 På 29.11.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev: Hva gir livet ditt mening? Hvorfor står du opp om morgenen? Anonymkode: 15fbc...073 Jeg lever for at min bor, mor og far skal kunne ha meg i livet sitt, så i bunn og grunn på grunn av dem jeg velger å fortsette. Jeg står opp om morgenen for å kunne gjøre de hverdagslige tingene, spise, drikke, kroppslig hygiene, studere (universitet) slik at jeg kan få en jobb --> jobbe for å ikke bli en belastning for familien og samfunnet. yee livet er gøy Anonymkode: 8b8e3...a2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå