AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Hva gir livet ditt mening? Hvorfor står du opp om morgenen? Anonymkode: 15fbc...073
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #2 Skrevet 29. november 2017 Står opp om morgenen for å gå på jobben min, som jeg liker veldig godt. Per nå gir det livet mitt mening. Håper med tiden å møte den rette og stifte familie, så vil det gi livet mitt mer mening. Jeg har blitt født, og ønsker ikke å dø, så ja. Noe må man gjøre med tiden. Blir veldig nedfor av å gå hjemme. Anonymkode: f63c3...84d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #4 Skrevet 29. november 2017 De små gledene, mat, fint vær, trening, få lønn inn på konto, drikke kaffe, en god film Møte gode venner Kjæresten min Reising, hobbier, frivillig arbeid Anonymkode: 0425b...e59
WubWub Skrevet 29. november 2017 #5 Skrevet 29. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor står du opp om morgenen? Anonymkode: 15fbc...073 Jeg lever fordi jeg ikke er død. Det er ikke alltid jeg står opp om morgenen - det hender jeg står opp om nettene, på ettermiddagen eller på kvelden. Har ingen fast døgnrytme.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Samme som over - glede over de små ting i livet. Anonymkode: c4739...864
Påkrevd Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 (endret) Står opp pga jobb. Hadde det ikke vært for den, hadde jeg også stått opp, men sikkert litt senere:) Det er mye som gir mening. Familien, venner og kolleger, god mat, kjærlighet og sex. Flyte helt avgårde med nesa gravd ned i en god bok. Oppleve steder, mennesker, kulturer, natur. Følelsen av å få til noe. Vite at man har satt et spor etter seg når man forlater verden en dag. Gjøre noe godt for andre. Høre musikk som griper tak ideg. I grunn mange grunner til å stå opp. Tenker man på universets historie og størrelse, og hva sitt eget liv betyr i forhold til det, kan det jo virke stusselig, men det er nå vi lever. Prøver derfor å gjøre det beste ut av det. Det er sikkert uansett mye morsommere enn å være død. Det ser jeg ikke noe poeng i å involvere meg med før jeg er nødt. Endret 29. november 2017 av Påkrevd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Masse gode grunner for å leve. Lever for familie, venner, jobb, små øyeblikk, god mat, fin natur, sette seg ned når man er sliten, latter, shopping, reise, bra filmer og musikk. Masse ting som interesserer meg, og ting jeg har planer om å gjøre. Livet er fantastisk! ❤ Anonymkode: 8f202...a2b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 Livet har ingen mening. Man lever fordi man lever, og så dør man fordi man dør. Anonymkode: b03f5...daa 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 Jordkloden er flere millioner år gammel. Ett menneske tilbringer opp mot hundre år på denne lille planeten. Etthvert menneske utgjør en så forsvinnende liten andel av hele jordens historie. Så når man først er her, så burde man virkelig gjøre aller ytterste for å få mest mulig ut av den lille tiden man har til rådighet. Anonymkode: 3e2d0...6cf 2
fjærestein Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 Jeg lever fordi jeg skal dø. Det blir mulig pompøst. Men men : Jeg lever fordi det er sabla interessant og det er ett av to av de eneste alternativene som finnes. Dø skal jeg til slutt uansett. Kom fra intet,går til intet. Livet har ingen egentlig mening. Og jeg tror ikke på noe før og etter. En en ble, helt tilfeldig og så dør en. I mellomtiden kan jeg likegodt leve. Intet å tape. Selv mørke er å leve. Erfart mye mørke. årevis. Da ville jeg dø. Men nå... så lenge jeg kan holde det ut , at det ikke får meg til å rable permanent, har jeg ikke noe å tape på mørke heller. Ikke egentlig. Og det er så spennende å leve. Elske det. Noe sånt. Nabokatten ... Jul.... Snø...Hyggelige fremmede. Nye utfordringer. Å bli eldre.kaffe. ny pc. En bror. Kollektivtrafikk. Svaberg og bølger. Formiddagslur. Kunst. Følelser. Fravær av smerter. Velvære og glede. Venner. Spre glede. Ny kunnskap. Å forandre seg, utvikle seg og skifte mening. Osv osv
fjærestein Skrevet 30. november 2017 #13 Skrevet 30. november 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jordkloden er flere millioner år gammel. Ett menneske tilbringer opp mot hundre år på denne lille planeten. Etthvert menneske utgjør en så forsvinnende liten andel av hele jordens historie. Så når man først er her, så burde man virkelig gjøre aller ytterste for å få mest mulig ut av den lille tiden man har til rådighet. Anonymkode: 3e2d0...6cf Eller det kan sies sånn ja.
T-Rex Skrevet 30. november 2017 #14 Skrevet 30. november 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Hva gir livet ditt mening? Hvorfor står du opp om morgenen? Anonymkode: 15fbc...073 Godt spørsmål, i grunnen.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #15 Skrevet 30. november 2017 Kanskje fordi vi alle har et oppdrag å gjøre eller lære mens vi lever. Anonymkode: e8bc4...843
Honey Dew Skrevet 30. november 2017 #16 Skrevet 30. november 2017 Jeg lever fordi livet er fantastisk 1
Gjest boblebrist Skrevet 30. november 2017 #17 Skrevet 30. november 2017 Det har bare blitt sånn, egentlig, og nå er det sånn. Jeg har ikke tatt et aktivt valg om å verken leve eller dø akkurat nå.
Carrot Skrevet 30. november 2017 #18 Skrevet 30. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gir livet ditt mening? Hvorfor står du opp om morgenen? Anonymkode: 15fbc...073 Lyste til å oppleve en ny dag. Lyden av kjærestens hjerteslag, følelsen av glede ved å se han, kjenne lukten, lytte til ham, dele dagen med han.. Ungene - se deres hverdags gleder / sorger og delta i livet deres. Jobben jeg liker Kollegaene jeg trives sammen med Venner som gir livet opplevelser og gleder, muligheter - jeg digger de. Familie, nær og fjern. Husdyra Naturen Trening - denne listen kan bli for lang om jeg fortsetter...
Stina234 Skrevet 30. november 2017 #19 Skrevet 30. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Livet har ingen mening. Man lever fordi man lever, og så dør man fordi man dør. Anonymkode: b03f5...daa Det var da svært negative tanker. Det er du selv som skal gi livet mening. Vær glad i livet, nyt det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #20 Skrevet 30. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gir livet ditt mening? Aner ikke, bare lever jeg, spiser mat, drikker en kald cola og jobber hver dag og når jeg har fri slapper jeg av eller er med venner. Hvorfor står du opp om morgenen? For å ikke komme for seint på jobb..... Anonymkode: 15fbc...073 Anonymkode: 29026...ec7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå