Gjest haldis Skrevet 30. januar 2005 #1 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei, jeg tror at mannen min har, eller har hatt et forhold til en kvinnelig kollega. Han kommer aldri til å innrømme det. Jeg har spurt men han blånekter selvfølgelig. Hvordan klarer man å finne ut av det. Dere som har opplevd utroskap, hvordan tok dere partneren på fersk gjerning? Dere som har vært utro, hvordan klarte dere å lure partneren deres? Hvor hadde dere f.eks sex? Hva sa dere hjemme etc. Jeg tror ikke jeg har fantasi nok. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeje Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 Man har sex i arbeidstiden, sletter mobilen etter hvert oppring og melding, nekter overfor samboeren fordi man tror at man skjuler det godt nok, man skrur av mobilen, har avtaler med hverandre om tider man ikke kan sende meldinger eller ta kontakt. Slike forhold dør etter en fire til seks måneder når spenningen er utløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #3 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du mistenker at noen lyver for deg, skal du late som du tror dem. Da vil de gradvis slappe mer og mer av, og bli mer uforsiktige. Da er det igjen lettere å avsløre noe. (Men da må du spille utrolig godt altså, et bitte lite blikk kan røpe at du er "på vakt"). Du kan også presse samvittigheten hans laaangt med å si tilfreds at "Å mannen min, jeg er så glad for at jeg har DEG jeg! Jeg vet du aldri ville gjøre noe sårende bak min rygg!" Og smile stort. Men dette må også gjøres på en måte sånn at han ikke kan spore i stemmen eller kroppsholdningen/uttrykket ditt at du sier det for å fiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 30. januar 2005 #4 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis forholdet hans til kollegaen er over blir det jo litt vanskelig å finne noe nå. Da har du bare den muligheten som en over her sa; at du spiller på samvittigheten for å kanskje få ham til å innrømme det. Men hvis forholdet fortsatt foregår, så bør det jo være en mulighet til å finne det ut. Følg litt med for å se om han går ut for å snakke når tlf ringer. Om han passer på mobilen. Altså ikke lar den ligge på bordet. Han har den med over alt. Se om han får meldinger veldig sent. Du vet vi jenter har en tendens til å ville ønske god natt osv. Men det kan jo være at han har skrudd av lyden på tlf. Kanskje du kan sjekke det? Og hvis du vil gå enda lenger, kan du sjekke mobilen mens han er i dusjen eller andre muligheter hvor han ikke kan ta den med. Men han kan selvfølgelig ha slettet alle meldinger fra henne. Det spørs hvor forsiktig han er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #5 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg er ikke for å snoke i andres privatliv, men om du har en veldig sterk mistanke så er det vel nesten "lov". Sjekk mobilen om du kan. Hva med å bestille en spesifisert utskrift på mobilsamtalene hans? Kan du "lure" han til å tilstå? Si at du har snakket med henne og hun har innrømmet det, eller at noen du kjenner har sett dem sammen. Uansett om han er utro eller ikke, så synes jeg du bør tenke godt gjennom forholdet. Ettersom du ikke kan stole på han så må det jo være noe i forholdet deres som ikke er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2005 #6 Del Skrevet 30. januar 2005 Slike forhold dør etter en fire til seks måneder når spenningen er utløst. Nå skal ikke jeg strø salt i noen sår, men jeg tror ikke nødvendigvis det utsagnet der stemmer - eller har du kanskje noen statistikk på det, Jeje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. januar 2005 #7 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvordan vil du føle deg hvis du bestiller spesifisert regning på HANS mobil, sjekker mobilen hans mens han er i dusjen og generelt spiller skuespill for å få han til å "slappe av så han røper noe" eller "knekke av dårlig samvittighet" - hvis han faktisk IKKE har gjort noe galt?! På meg virker det som om du er sikker i din sak, og da blir det vel sånn at man ikke gir seg før det er bevist. Og får du ingen bevis blir det et tegn på at han er på vakt og flink til å skjule det han gjør... Mitt poeng er vel bare at hvis du er så sikker i din sak at du kan forsvare alle disse tiltakene, har dere vel en krise uansett om han har vært utro eller ikke?! (For ikke å snakke om hvilken krise han vil komme i hvis han er uskyldig og etterhvert skjønner at du sjekker mobilen, spiller skuespill, legger ut feller, etc.. Det er godt mulig at han vil føle DISSE TINGENE som en slags utroskap og..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 30. januar 2005 #8 Del Skrevet 30. januar 2005 Synes det er smart å være litt på vakt jeg...Spill skuespill, sjekk telefonen og vær litt slu. Du dør nok ikke av dårlig samvittighet om det skulle vise seg at han ikke er utro. Det hadde ikke jeg gjort ihvertfall "Better safe than sorry" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. januar 2005 #9 Del Skrevet 30. januar 2005 Synes det er smart å være litt på vakt jeg...Spill skuespill, sjekk telefonen og vær litt slu. Du dør nok ikke av dårlig samvittighet om det skulle vise seg at han ikke er utro. Det hadde ikke jeg gjort ihvertfall "Better safe than sorry" Ok, men hvordan får hun bevist at han ikke er utro da? Når skal man slå seg til ro med at manglende bevis betyr at han ikke har gjort noe galt? (eller er manglende bevis bare et tegn på at hun må bli enda sluere og mer på vakt??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. januar 2005 #10 Del Skrevet 30. januar 2005 Ok, men hvordan får hun bevist at han ikke er utro da? Når skal man slå seg til ro med at manglende bevis betyr at han ikke har gjort noe galt? (eller er manglende bevis bare et tegn på at hun må bli enda sluere og mer på vakt??) Og når har hun drevet det så langt at han ER utro, selv om han ikke var det i utgangspunktet, i ren desperasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 30. januar 2005 #11 Del Skrevet 30. januar 2005 Har ikke egen erfaring her, men av en notorisk utro god venn vet jeg at for å "lykkes" (dvs ikke bli oppdaget) er det helt avgjørende at ingenting forandrer seg i rutinene og samlivet med den ekte kjæresten. Så hvis han begynner å forandre rutiner kan det være et tegn; dusjer mer/på uvanlige tidspunkt, plutselig mye overtidsjobbing, er ekstra omhyggelig med å alltid ha mobilen sin hos seg, begynner å trene mer/annerledes - kort sagt, alle endringer fra det vanlige livet deres sammen. Du kunne jo konfrontere dama på en ikke-aggressiv måte? Hvis hun er singel og kanskje håper på at han skal forlate deg er det mulig hun snarere tilstår enn han, som har deg å tape. (Eller konfronter hennes mann/samboer med mistanken din hvis hun har en? Veldig stygt, men...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest birte Skrevet 31. januar 2005 #12 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg var utro mot partneren min med en kollega fra jobben. Tror mest det var på grunn av spenningen. Det var ikke vanskelig å skjule det. Sletting av mobilnummer er nevnt, vi har begge bærbare PC. Vi kunne snakke sammen her også. Når vi hadde sex var det i arbeidstiden. Vi er begge gifte og det ville være utenkelig å involvere partnere i dette! Umoralskt? Kanskje. Det er utallige måter å være utro på. Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #13 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg er mann, og hadde et forhold på si i nesten ett år før det ble oppdaget. For oppdaget blir slikt som dette, det er min erfaring. Jeg var samboer, mens hun var gift. Hun hadde deltidsjobb og vi møttes i hennes bil (jada, patetisk) på hennes fridager (jeg har en veldig fri jobb). I tilegg var det heftig SMS. Dette kunne jeg fint skjule for min samboer den gang. Jeg endret ingen oppførsel (det vet jeg), og at vi til slutt ble oppdaget var fordi noen så oss og sladret til elskerinnens ektemann. Jeg og elskerinna ble siden sammen og da fikk jeg smake egen medisin da hun etter en stund innledet et forhold på si. Jeg oppdaget ingen forandring på noe som helst med henne, men kom tilfeldigvis over SMSer sendt via internett. Jeg fikk altså hele affæren servert på gullfat. Vi klarte utrolig nok å komme over den voldsomme krisen som fulgte, men i dag er jeg veldig på vakt uten at jeg tror det rammer selve forholdet - selv om hun selvsagt er klar over at jeg har problemer med å stole på'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselena Skrevet 31. januar 2005 #14 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg var sammen med en mann som var utro i hytt og pine i mine yngre dager. Og grunnen til at jeg oppdaget det var at han var så innmari dårlig til å lyve, han klarte ikke å holde seg til en versjon av historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ehem... Skrevet 31. januar 2005 #15 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg hadde et forhold til en gift kollega mens jeg ennå bodde sammen med min x. Å finne steder å møtes og få være sammen var lett. Vi hadde sex på jobben (døgnåpen bedrift), i bilen, på firmaturer, hjemme hos han i lunchpauser, når kona hans var bortreist. Vi jobbet mye "overtid", og alltid nattevakter. Så var vi på turer med folk fra jobben opptil flere ganger, riktignok var det bare oss to. Det var skremmende enkelt, men jeg er ikke stolt av det i dag! Been there done that! Nå ble det slutt mellom meg og min daværende samboer bare et par måneder etter jeg startet et forhold til min kollega. Jeg har aldri fortalt min x dette. Helt unødvendig å såre han og gjøre han mistenksom i hans nye forhold. Så mitt forhold til en kollega var ikke årsaken til at vi gikk hver til vårt. Det hadde ligget i kortene lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #16 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er litt pussig. I denne tråden er de fleste enige om at det er lov å gå ganske langt i å kontrollere mannen om man mistenker utroskap - dvs sjekke mobilen, bestille telefonutskrifter etc, komme med historier for å lure han til å si sannheten. I en tidligere tråd var det en person som hadde blitt konfrontert av kjæresten med at hxn var blitt smittet av en kjønnssykdom. Det viste seg fort at dette bare var en historie vedkommende kjæreste hadde funnet på fordi hxn mistenkte utroskap. De samstemte rådene i denne tråden var at vedkommende måtte komme seg ut av forholdet fordi kjæresten måtte være en kontrollsyk psykopat som kunne finne på en sånn historie. Det virker som det er mistnekelig mye dobbeltmoral ute og går her. Det er greit å kontrollere kjæresten, men det er helt uakseptabelt å bli kontrollert selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest giovy77 Skrevet 23. september 2013 #17 Del Skrevet 23. september 2013 jeg lurer på om samboern min er utro siden han alltid sletter alle meldinger,når noen ringer tar han ikke tlf foran meg,når vi skal ha samleie så skjer det ingenting siden penis bare dør,på lørdag var vi ute på nordby,han sitter med ryggen til så han ser ingen som går forbi men plutselig så kommer en dame og hilser han,han blir litt rød i ansiktet,han sier til henne at på mandag så skal han sende en e-post til henne men det har ikke skjedd siden jeg sjekka e-post hans men ingenting,rundt kl.18.30 så går han ut og nå er kl.20.30 og fortsatt ikke hjemme....Lurer på om han virkelig er utro mot meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tsejG Skrevet 23. september 2013 #18 Del Skrevet 23. september 2013 Uhmm, her var det jaggu mange gode oppskrifter å lese gitt. Får nesten følelsen av at de må være selvopplevd, så detaljert og grundig beskrevet som mange av de er... Jaja, skal ikke dra det lenger, bare bemerke at å "avsløre" utroskap er noe man bør gjøre KUN når man er 100 % sikker i sin sak, og har konkrete bevis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå