Gå til innhold

Dere som kjører bil, gjør dere dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar dere av jakka? Om ikke så håper jeg dere gjør det heretter! Gjelder også barn, små barn - ja, alle sammen. 

Forvarm bilen og bruk bilstolpose til de minste. Bedre å ha pledd over selen enn jakke under.

Det redder liv!

https://www.nrk.no/livsstil/derfor-bor-du-ta-av-jakka-i-bilen-1.13787928

Anonymkode: 7e231...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta dere en titt på hvilken som helst offentlig parkeringsplass.

Hvor mange som kommer ut av bilen står å kler på seg ytterjakke, evnt tar den av før de setter seg inn? 

Ts

Anonymkode: 7e231...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke av jakka, men så bruker jeg aldri veldig tykke jakker. 

Har allerede vraket en bil denne vinteren hvor jeg veltet rundt 2-3 ganger, bilbeltet holdt meg hardt på plass hele tiden til tross for at jeg hadde jakken på

Anonymkode: 375d4...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å ta av jakka, men passer på at beltet ligger under, spesielt på hofta. Jeg syns ikke det er noen god ide å la bilen stå på tomgang i en halvtime hver gang jeg skal bruke den. Ikke alle har biler som varmer seg opp på ett minutt, så det hadde blitt en kald vinter uten jakke i bilen

Anonymkode: 9a854...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar ikke av jakka mår jeg ikke kjører langt, men, passer alltid på uansett at beltet er stramma over hoftene! Bruker heller ikke tykke jakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke, men vet man egentlig skal. Gjør det ikke fordi vi har det så kaldt i bilen pga hund med masse pels som blir fort varm, så det blir veldig kaldt uten jakke på...

Anonymkode: f4fd7...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke av meg jakka i iskald bil i -15 grader, det skjer bare ikke. Men jeg er flink til å legge beltet under jakka og stramme til så det ikke er så mye å gå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke noen stoppe denne personen fra å spamme ned forumet?! Det er nok tråder om dette.
Dette er almenkunnskap. De aller fleste oppegående mennesker vet dette. Slutt å mas! slutt å lage 40 tråder om det samme. 

Anonymkode: dfd6f...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...